21-05-2011, 07:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-07-2011, 06:18 PM ja muutjaks oli e300disla.)
Tervist siinne rahvas.
Nonii, Ford Escordist sai kopp ette ja lasin Saksast tuua omale kurvasilmse. Kuna isal juba varasemalt 2 tk selliseid masinaid olnud, millel mõlemal oli spidopeal läbisõit üle 500k ja vastu pidasid ka hästi, siis otsustasin ka endale kurviku hankida. Aparaat siis diisel ja 3.0 mootor ning automaat kastiga. Classic versioon. Kõik nagu originaalis olnud nii ka praegu nt: makk, matid, tungrauda vist pole kordagi välja võetud. Aastast ’96 aga hästi säilinud. Oli Saksa passi järgi 15 aastat 1 omaniku käes ja kõik servised ametlikult tehtud ning läbisõit õige (midagi 270k). Meie headele teedele sattudes ja august läbi sõites mitte ühtegi kolinat kuulda ei olnud.
Lisad siis el. aknad, el. peeglid, el. katuseluuk, püsikiirusehoidja, juhiiste õhuga.
Mõned vead on siiski:
1)Külma mootoriga käima pannes mootori pöörded nagu kõiguks ja mootor teeb sellist imelikku häält (nagu turtsuks) aga paar korda gaasi anda ning siis läinud. Pihustid äkki? Mõni targem oskab äkki rääkida midagi selle kohta?
2)Käigukangi pealmine osa käib selle metalli peal ringi natuke. Vaatab võtab lahti äkki ja paneb suts liimi vahele.
3)Saksas on rahet saanud tunda. Mõne koha pealt vaadates päikese käes on näha kapotil ja katuse peal väikeseid täkkeid-mõlke. Väga ei häiri õnneks.
4)Katuseluuki alguses proovides natuke läks lahti aga edasi nagu ei tahtnud mingitmoodi minna. Võibolla pole kasutatud pikka aega, et õli või midagi vahele. Vaatab seda asja veel.
5)Esivõrel on mõned plastiktükid ära murdunud. Kui kuskilt leiab odavalt siis vahetab selle ka ära.
6)Esiistmete vahel keskel selle käetoe laeka kinnitusnaga plastmassist on ära murdunud. Kas seda saab eraldi ka vahetada või peab kogu selle pealmise lahtikäiva osa ära vahetama?
7)Antennist on keegi jagu saanud. Jaamasid võtab korralikult aga arvatavasti vahetan selle ka ära kuna riivab silma see katkine junn seal katusel.
Plaan veel korralik velg alla (18“), tagant klaasid tumedaks, arvele panna järgmise nädala jooksul ja siis sellisena suvele vastu minna.
Mõni pilt ka telefoniga tehtud
Siin siis rahe tekitatud jäljed näha
Nonii, Ford Escordist sai kopp ette ja lasin Saksast tuua omale kurvasilmse. Kuna isal juba varasemalt 2 tk selliseid masinaid olnud, millel mõlemal oli spidopeal läbisõit üle 500k ja vastu pidasid ka hästi, siis otsustasin ka endale kurviku hankida. Aparaat siis diisel ja 3.0 mootor ning automaat kastiga. Classic versioon. Kõik nagu originaalis olnud nii ka praegu nt: makk, matid, tungrauda vist pole kordagi välja võetud. Aastast ’96 aga hästi säilinud. Oli Saksa passi järgi 15 aastat 1 omaniku käes ja kõik servised ametlikult tehtud ning läbisõit õige (midagi 270k). Meie headele teedele sattudes ja august läbi sõites mitte ühtegi kolinat kuulda ei olnud.
Lisad siis el. aknad, el. peeglid, el. katuseluuk, püsikiirusehoidja, juhiiste õhuga.
Mõned vead on siiski:
1)Külma mootoriga käima pannes mootori pöörded nagu kõiguks ja mootor teeb sellist imelikku häält (nagu turtsuks) aga paar korda gaasi anda ning siis läinud. Pihustid äkki? Mõni targem oskab äkki rääkida midagi selle kohta?
2)Käigukangi pealmine osa käib selle metalli peal ringi natuke. Vaatab võtab lahti äkki ja paneb suts liimi vahele.
3)Saksas on rahet saanud tunda. Mõne koha pealt vaadates päikese käes on näha kapotil ja katuse peal väikeseid täkkeid-mõlke. Väga ei häiri õnneks.
4)Katuseluuki alguses proovides natuke läks lahti aga edasi nagu ei tahtnud mingitmoodi minna. Võibolla pole kasutatud pikka aega, et õli või midagi vahele. Vaatab seda asja veel.
5)Esivõrel on mõned plastiktükid ära murdunud. Kui kuskilt leiab odavalt siis vahetab selle ka ära.
6)Esiistmete vahel keskel selle käetoe laeka kinnitusnaga plastmassist on ära murdunud. Kas seda saab eraldi ka vahetada või peab kogu selle pealmise lahtikäiva osa ära vahetama?
7)Antennist on keegi jagu saanud. Jaamasid võtab korralikult aga arvatavasti vahetan selle ka ära kuna riivab silma see katkine junn seal katusel.
Plaan veel korralik velg alla (18“), tagant klaasid tumedaks, arvele panna järgmise nädala jooksul ja siis sellisena suvele vastu minna.
Mõni pilt ka telefoniga tehtud
Siin siis rahe tekitatud jäljed näha