09-11-2010, 08:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-11-2010, 08:50 PM ja muutjaks oli sumerko.)
Tervitus Klubilised, Foorumlased.
Otsustasin ka siis teha enda Mercedesest päeviku pidamis eesmärgil.
Tehnilised andmed.
Mark: Mercedes Benz w210 e290 TDI.
Väljalaskeaasta: 01.01.1999.
LS 234000 .
Võimusus 95kw
Lisavarustust eriti nagu ei ole.
Konditsioneer, webasto, 4x el aknad,roolivõimendi,kesklukustus puldiga.ABS,4x turvapadjad,El katuseluuk,Mb originaal valuveljed 16 tolli, siganlisatsioon.El välispeeglid,Cd stereo Pioneer,tagaklaasi soojendus,välistemperatuuri näidik.puitdekoor,peatoed tagaistmetel,käetugi ees ja taga laekaga,tulede korrektor,tekstiil polster1x peegel päiksesirmides,nahkkattega käigukangi nupp (avandgarde)
Muu jutt.
Autoks on siis Mercedes Benz w210 E290.
Kereks on tal sedaan ja värvuseks tumesinine met.
Käiguvahetuseks on tal kepikast (loe manuaal).
Roostet kerel pole täheldand.
Merscedes on mul esimene, muidu omand palju teisi markke .
Mercedese isu ajas peale mulle isa kes ise omab w211 E270 Mercedest.
Autot olen omand ca kuu esmamuljed on head , eriti võimsuse ja ökonoomsuse suhtes.
Väiksemaks kuluks olen saand täispaagi meetodil 4,8 L 100-le Km-le ehk panin paagi korgini täis sõitsin 250km ja peale läks täpselt 12, 04 L .
Arvutades ei uskund ma oma silmi ja tegin ühe korra veel sama katse siis sain kuluks 5-L .
Sillad on autol vaiksed,ei esine mingeid anomaaliaid.
Ostes vahetasin ära õli kohe .(õhufilter oli äsja vahetatud).
Küttefilter on ära tellitud.
Esialgsed vead.
Auto ei liikunud absoluutselt, natuke purgamist ja avastasime lahtise turbo vaakumi, nüüd liigub kuis peab.
Samuti oli läbi kõiksugused pirnid:parktuled, 1 tagumine gabariit, 2x numbrituled, salongi kesk konsoolist 2x pirni.
Samuti on puudu eest kroom bumerangid stange pealt.(olen avatud pakkumistele)
Kundepoolne karbi pealne must liist on samuti puudu (see pikk mis ulatub eest taha välja ja on musta värvi).
Salongi valgustus ei tööta (arvatavasti on tuledeblokk läbi).
Tagumine juhipoolne el aken ei töödand, see sai korda tehtud, viga oli kehvas ühenduses.
Esimsesed rattapoldid oli keegi HR Terminaator kinni väänand, olid kohe nii kinni, et originaal Mb rattavõti läks pooleks, ja ei teind ka suruõhupüstol teda kuidagi lahti.
Nüüdseks korras viisin teenindusse seal vägistati ta lahti kuidagi
Sai tellitud ka uus rattapolt, sest keegi oli eelmise puruks väänand.
Sportlikust huvist sai ka summutit uuritud siit seal ja leidin ka koha kuhu paar keevitus täppi panna.
Välistemperatuuri näidik näitab kraade nagu oleks hetkel suvipeaks selle ka ära vahetama.
Istmenurk on natuke puruks kulund(uurisin juba kordategemist ja see maksab 400.-
Tuleviku plaanid.
Istmenurk korda teha, kindlasti avantgarde esivõre panna, kuna classiku iluvõre ei ole üldse ilus minuarvates ja avantgarde liistud on naguinii küljes.
Toonklaasi kohapealt mõtlen veel aga väike plaan on ikka küll panna täisring heledamat tooni.
Talvel osta kindasti ilusam ratas alla 17-18 tolli(ühed juba silmapiiril ja proovitudki 265/40 R18!
Pioneeri stereo välja vahetada miski originaal Mb maki vastu, kuna ei meeldi absoluutselt selle Pioneeri sinine valgus.
Xenon tekitab kahtlusi kas hakkavad näitama kah või on lihtsalt ilusad 5000 Kelevinit siis.
Piltide kohapealt jään hetkel võlgu, kuna ilmad on suht nagu nad on ja ei näe pesta autot 5eks minutiks, kui ilusad ilmad siis teen kindlasti ära ja kostitan ka teidki piltidega.
Thomas.
Otsustasin ka siis teha enda Mercedesest päeviku pidamis eesmärgil.
Tehnilised andmed.
Mark: Mercedes Benz w210 e290 TDI.
Väljalaskeaasta: 01.01.1999.
LS 234000 .
Võimusus 95kw
Lisavarustust eriti nagu ei ole.
Konditsioneer, webasto, 4x el aknad,roolivõimendi,kesklukustus puldiga.ABS,4x turvapadjad,El katuseluuk,Mb originaal valuveljed 16 tolli, siganlisatsioon.El välispeeglid,Cd stereo Pioneer,tagaklaasi soojendus,välistemperatuuri näidik.puitdekoor,peatoed tagaistmetel,käetugi ees ja taga laekaga,tulede korrektor,tekstiil polster1x peegel päiksesirmides,nahkkattega käigukangi nupp (avandgarde)
Muu jutt.
Autoks on siis Mercedes Benz w210 E290.
Kereks on tal sedaan ja värvuseks tumesinine met.
Käiguvahetuseks on tal kepikast (loe manuaal).
Roostet kerel pole täheldand.
Merscedes on mul esimene, muidu omand palju teisi markke .
Mercedese isu ajas peale mulle isa kes ise omab w211 E270 Mercedest.
Autot olen omand ca kuu esmamuljed on head , eriti võimsuse ja ökonoomsuse suhtes.
Väiksemaks kuluks olen saand täispaagi meetodil 4,8 L 100-le Km-le ehk panin paagi korgini täis sõitsin 250km ja peale läks täpselt 12, 04 L .
Arvutades ei uskund ma oma silmi ja tegin ühe korra veel sama katse siis sain kuluks 5-L .
Sillad on autol vaiksed,ei esine mingeid anomaaliaid.
Ostes vahetasin ära õli kohe .(õhufilter oli äsja vahetatud).
Küttefilter on ära tellitud.
Esialgsed vead.
Auto ei liikunud absoluutselt, natuke purgamist ja avastasime lahtise turbo vaakumi, nüüd liigub kuis peab.
Samuti oli läbi kõiksugused pirnid:parktuled, 1 tagumine gabariit, 2x numbrituled, salongi kesk konsoolist 2x pirni.
Samuti on puudu eest kroom bumerangid stange pealt.(olen avatud pakkumistele)
Kundepoolne karbi pealne must liist on samuti puudu (see pikk mis ulatub eest taha välja ja on musta värvi).
Salongi valgustus ei tööta (arvatavasti on tuledeblokk läbi).
Tagumine juhipoolne el aken ei töödand, see sai korda tehtud, viga oli kehvas ühenduses.
Esimsesed rattapoldid oli keegi HR Terminaator kinni väänand, olid kohe nii kinni, et originaal Mb rattavõti läks pooleks, ja ei teind ka suruõhupüstol teda kuidagi lahti.
Nüüdseks korras viisin teenindusse seal vägistati ta lahti kuidagi
Sai tellitud ka uus rattapolt, sest keegi oli eelmise puruks väänand.
Sportlikust huvist sai ka summutit uuritud siit seal ja leidin ka koha kuhu paar keevitus täppi panna.
Välistemperatuuri näidik näitab kraade nagu oleks hetkel suvipeaks selle ka ära vahetama.
Istmenurk on natuke puruks kulund(uurisin juba kordategemist ja see maksab 400.-
Tuleviku plaanid.
Istmenurk korda teha, kindlasti avantgarde esivõre panna, kuna classiku iluvõre ei ole üldse ilus minuarvates ja avantgarde liistud on naguinii küljes.
Toonklaasi kohapealt mõtlen veel aga väike plaan on ikka küll panna täisring heledamat tooni.
Talvel osta kindasti ilusam ratas alla 17-18 tolli(ühed juba silmapiiril ja proovitudki 265/40 R18!
Pioneeri stereo välja vahetada miski originaal Mb maki vastu, kuna ei meeldi absoluutselt selle Pioneeri sinine valgus.
Xenon tekitab kahtlusi kas hakkavad näitama kah või on lihtsalt ilusad 5000 Kelevinit siis.
Piltide kohapealt jään hetkel võlgu, kuna ilmad on suht nagu nad on ja ei näe pesta autot 5eks minutiks, kui ilusad ilmad siis teen kindlasti ära ja kostitan ka teidki piltidega.
Thomas.