Mercedes-Benz, w210, E290, 1999 - Sumerko - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: Mercedes-Benz, w210, E290, 1999 - Sumerko (/showthread.php?tid=20722) |
Mercedes-Benz, w210, E290, 1999 - Sumerko - sumerko - 09-11-2010 Tervitus Klubilised, Foorumlased. Otsustasin ka siis teha enda Mercedesest päeviku pidamis eesmärgil. Tehnilised andmed. Mark: Mercedes Benz w210 e290 TDI. Väljalaskeaasta: 01.01.1999. LS 234000 . Võimusus 95kw Lisavarustust eriti nagu ei ole. Konditsioneer, webasto, 4x el aknad,roolivõimendi,kesklukustus puldiga.ABS,4x turvapadjad,El katuseluuk,Mb originaal valuveljed 16 tolli, siganlisatsioon.El välispeeglid,Cd stereo Pioneer,tagaklaasi soojendus,välistemperatuuri näidik.puitdekoor,peatoed tagaistmetel,käetugi ees ja taga laekaga,tulede korrektor,tekstiil polster1x peegel päiksesirmides,nahkkattega käigukangi nupp (avandgarde) Muu jutt. Autoks on siis Mercedes Benz w210 E290. Kereks on tal sedaan ja värvuseks tumesinine met. Käiguvahetuseks on tal kepikast (loe manuaal). Roostet kerel pole täheldand. Merscedes on mul esimene, muidu omand palju teisi markke . Mercedese isu ajas peale mulle isa kes ise omab w211 E270 Mercedest. Autot olen omand ca kuu esmamuljed on head , eriti võimsuse ja ökonoomsuse suhtes. Väiksemaks kuluks olen saand täispaagi meetodil 4,8 L 100-le Km-le ehk panin paagi korgini täis sõitsin 250km ja peale läks täpselt 12, 04 L . Arvutades ei uskund ma oma silmi ja tegin ühe korra veel sama katse siis sain kuluks 5-L . Sillad on autol vaiksed,ei esine mingeid anomaaliaid. Ostes vahetasin ära õli kohe .(õhufilter oli äsja vahetatud). Küttefilter on ära tellitud. Esialgsed vead. Auto ei liikunud absoluutselt, natuke purgamist ja avastasime lahtise turbo vaakumi, nüüd liigub kuis peab. Samuti oli läbi kõiksugused pirnid:parktuled, 1 tagumine gabariit, 2x numbrituled, salongi kesk konsoolist 2x pirni. Samuti on puudu eest kroom bumerangid stange pealt.(olen avatud pakkumistele) Kundepoolne karbi pealne must liist on samuti puudu (see pikk mis ulatub eest taha välja ja on musta värvi). Salongi valgustus ei tööta (arvatavasti on tuledeblokk läbi). Tagumine juhipoolne el aken ei töödand, see sai korda tehtud, viga oli kehvas ühenduses. Esimsesed rattapoldid oli keegi HR Terminaator kinni väänand, olid kohe nii kinni, et originaal Mb rattavõti läks pooleks, ja ei teind ka suruõhupüstol teda kuidagi lahti. Nüüdseks korras viisin teenindusse seal vägistati ta lahti kuidagi Sai tellitud ka uus rattapolt, sest keegi oli eelmise puruks väänand. Sportlikust huvist sai ka summutit uuritud siit seal ja leidin ka koha kuhu paar keevitus täppi panna. Välistemperatuuri näidik näitab kraade nagu oleks hetkel suvipeaks selle ka ära vahetama. Istmenurk on natuke puruks kulund(uurisin juba kordategemist ja see maksab 400.- Tuleviku plaanid. Istmenurk korda teha, kindlasti avantgarde esivõre panna, kuna classiku iluvõre ei ole üldse ilus minuarvates ja avantgarde liistud on naguinii küljes. Toonklaasi kohapealt mõtlen veel aga väike plaan on ikka küll panna täisring heledamat tooni. Talvel osta kindasti ilusam ratas alla 17-18 tolli(ühed juba silmapiiril ja proovitudki 265/40 R18! Pioneeri stereo välja vahetada miski originaal Mb maki vastu, kuna ei meeldi absoluutselt selle Pioneeri sinine valgus. Xenon tekitab kahtlusi kas hakkavad näitama kah või on lihtsalt ilusad 5000 Kelevinit siis. Piltide kohapealt jään hetkel võlgu, kuna ilmad on suht nagu nad on ja ei näe pesta autot 5eks minutiks, kui ilusad ilmad siis teen kindlasti ära ja kostitan ka teidki piltidega. Thomas. RE: Mercedes-Benz, w210, E290, 1999-Sumerko - sumerko - 13-11-2010 Sai ka vahepeal mingid pildid klõpsitud, kahjuks on see Novembri kuu nagu ta on ja vägisi teeb auto mustaks. Vahepeal sain sellise huvitava LS ette LS Lihtsalt 1 Lihtsalt 2 RE: Mercedes-Benz, w210, E290, 1999-Sumerko - sumerko - 21-12-2010 NO nii vahepeal pole ammu miskit sisse kand. Enne külmasi sai vahetatud ära termostaat ja jahutusvedelik. Nüüd läheb ka temp 8-90ni välja. Termostaat nägi veider välja selline saluupa kujuline samuti sai ka turbot uuritud, erilisi lõtke pold , küll aga väike lõtk üles alla. ] 2 kuuga olen läbisõitnud hetkeks üle 9000km ehk siis jälle kohe õlivahetus. Tehas küll näeb ette 20 000 km õlivälbana aga mina niimodi sõitta ei raatsi. Keskmisek kuluks ütlen sellise külmaga 6,5 sajale kuna pisikesed otsad . Autoga olen üdini rahul ja ütlen Mercedes-Benz on Mercedes-Benz just vastupidavuselt. Omanud väga paljusi eri markke aga vastupidamiselt ei anna millegagi võrrelda. Bmw laguneb näitaks kordi 10 rohkem kui Mercedes, kuigi w210 jääb minuarust mugavuselt alla 5 seeria e39 Bmwle, just sõidumugavuse ja maantee müra suhtes. Õnneks pole Mercedes veel roostetama hakand aga eks kevadel ole näha. Tagaluugie oli mingi aftermarket turbodiisel tähed pandud, mis on mõned maha tuld, küll aga värviga. Kevadel läheb naguinii poleeri ja värvib siis taguluugi samuti üle. Webasto on samuti peal ja töötab kuis peab, küll aga on natuke webasto summuti katki, siit ka küsimus kas see teeb mdiagi halba kui see katki on ? Auto ostsin siis oli kundepool esiklaasis kivi täke sees, millest nagu arvata oligi sai külmaga üle klaasi suur mõra Talve rehvideks oli alguses mul hakapelita lamellid, kuna aga naine sõitis esimese rehvi puru ja ei märgand alguses seda siis sai ühest august 24 auku Kuna rohkem samu hakapelitasi ei leid siis sai ette pandud miski Michelini rehvid, peavad paremini kui tagumised hakapelitad. Auto ostsin siis mingi aeg avastasin,et pamprit on seespoolt liimitud ja üks õrn hang tegi esipampriga nii. Katkine pamper tööl tehtud foto RE: Mercedes-Benz, w210, E290, 1999-Sumerko - sumerko - 16-01-2011 No nii pole ammu kirjutand midagi. Sai siis paar päeva tagasi tutikas pamper ostetud (kvaliteet mitte hiinakas), mingi päev viin värvimisse ja panen külge . Sõidetud 2 kuuga siis 10 000 seega sai jälle õlivahetus tehtud. Vahetusse läks ka õhufilter,kuigi vana tundus ka korralik aga siiski . Vahepeal ostsin originaal kummimatid autosse. Käivitub poolest matsust,kütet sööb minimaalselt. RE: Mercedes-Benz, w210, E290, 1999-Sumerko - joristaja - 16-01-2011 webasto või õigemini vist kero väljalaske toru tähtsus vist eriti suur pole igatahes mul oli ka see toru ära murdunud ja mingeid probleeme ma ei täheldanud. klaasid olid mul toonitud ja lolli peaga lasin max tumedusega. suvel polnud väga häda aga talvel oli vaade läbi tagaakna ikka suht vilets. seega tagaaknale ma max tumedust ei soovita. RE: Mercedes-Benz, w210, E290, 1999-Sumerko - indrek - 17-01-2011 Ma küll ei oska midagi halba maantemüra kohta öelda. Minu 300TD on ikka väga vaikne maanteel sõites RE: Mercedes-Benz, w210, E290, 1999-Sumerko - sumerko - 07-02-2011 (17-01-2011, 09:14 AM)indrek Kirjutas: Ma küll ei oska midagi halba maantemüra kohta öelda. Minu 300TD on ikka väga vaikne maanteel sõites Ei no midagi hullu ta nüüd ka pole, aga minu jaoks on Bmwl maanteel tunduvalt vaiksem, seda ka mul isa w211 ga võrreldes. Tere taas. Vahepeal siis sai ette ostetud uus stange ja lastud ilusti ära värvida ja paigaldada. Samuti sai ka juhi iste välja koogitud ja juhinurk lastud ära õmmelda, tulemus on nagu tehasest tulnud. Mõrane klaas ka välja vahetatud uue vastu. Ette uued udukad.. Ostsin 2 purki tuff stuffi ja hakkasin sisu küürima, tulemus tõi naeru näole Vahepeal ka mõned fotod klõpsind. RE: Mercedes-Benz, w210, E290, 1999-Sumerko - keegi_teine - 07-02-2011 Kus lasid istet õmmelda ja palju maksma läks ? RE: Mercedes-Benz, w210, E290, 1999-Sumerko - sumerko - 08-02-2011 (07-02-2011, 08:01 PM)keegi_teine Kirjutas: Kus lasid istet õmmelda ja palju maksma läks ? Rakveres , Art cafe kõrval. 30 Euri. Thomas |