Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Minu 190E 2.5-16V 89.a
#1
Et siis teeks laiemale üldsusele kerge presentatsiooni oma järgmisest projektist ...:bigsmile: mis siis kannab nime Kuri Kutsikas .
Tegemist siis sellesama autoga mis praegu enam/veel nii kena välja ei näe kuid üsna varsti on ka väline hiilgus taastatud . Vanemad olijad mäletavad seda autot Demonikese autona ja sellest autost on kirjutatud nii vanas foorumis kui ka Tehnikamaailma 0ktoobri 2004 numbris (eksemplar olemas isegi) ja nagu ka näha on ära märgatud ka Venezuela mersukummardajate ringis seega ei hakka ma siin sellele autole esmaesitlust tegema .:wink: Soetasin selle endale mingil 2007 Septembrilõpu kuupäeval ja selles saati olen ma vahelduva eduga selle auto kallal teinud järgmisi parendustöid :

September : Ostetud sai koheselt uus aku kuna ....jah praktiliselt igakord kui ma uue auto ostan vahetan ma ka aku välja.Vahetusse läks ka parempoolne esisharniir ja vasak sisemine rooliots. Vahetatud said ka esivedrud kuna need olid liiga madalad (auto tantsis praktiliselt amortide leevenduspuksidel mis omakorda ei tee kerele mitte midagi head).Esisillareguleering samas kohas ja samal ajal . Need tööd sai tehtud Autenoris (Tihniku 5)..... tänud Harrile .
Jahutusventikal oli elektrikatkestus mille ravisin välja Laki Auto taga olevas teeninduses , ......tänud Andresele

Oktoober : Kuna ma polnud rahul diffriga , hirmsad lõtkud mis kiirendusel paukudeks muutusid , ja lisaks ulgus see kiiruse kasvades.
Käisin MB Keskuses uurimas millise jaotusega differ sinna peaks käima ja panin sinna originaalist tiba jõulisema diffri (numbrid lisan hiljem kui vaja)
Hetkel spido valetab mingi 10 km (rattad hetkel 15" all) ja mõõtsin GPS-ga.
17 " ratastega saab olema vahe ehk 5-7 km kiirust siis tegelikkuses vähem kui spido näit . Diffrivahetus Imre juures .......tänud Martinile .
Vahetusse läks ka esiklaas . Klaase toon ise maale seega probleeme polnud :bigsmile: vahetuse eest ...... tänud Madisele

November: Geneka remont , vahetusse läksid dioodsillaplaat ja harjad . Sumpsi kohendus mis andis mõtteainet uue sumpsi ehitamiseks . Tühikäigupöörded üle 1100 mille taltsutamiseks läksin Speedsteri . Seal pandi autole juhtmed külge ja reguleeriti paika tühikäik ... sumps siiski hõre ja täielikku pilti kätte ei saanud kuid oluliselt paremaks läks . .... tänud Hannesele

Detsember: Soojendusmootor täiega kinni ... taastada polnud võimalik ja ostsin korraliku 124 puhuja . Tegemist siis sellesmõttes haruldase mootoriga kuna see on kahe tiivikuga . 124 mootor oli veidi suurem ja ka võimsam kuid sai see sinna originaalkorpusesse ära mahutatud ilma eriliste ümbertegemisteta. Kojamehe mootor - kutu , ja sai samuti vahetatud välja. Elektritööd tegin ise kuid ..... tänud Lembitule ,kelle leidlikkus oli oluliseks abiks.

Jaanuar: Xenonid,mis olid juba ees, ei lülitunud kaugete peale ringi ja samuti puudusid ka udutuled . Sai tehtud ringi mõned ühendused ja asi toimis .Tööd tehti Hort Autos ja ......tänud Aarele

Veebruar: Sumps sai kogu pikkusest uus tehtud alates kollektorist .
Trassiks siis 6cm läbimõõduga toru , sai välja visatud KAT-i jäänused paigaldatud 2,5 -3,0 kubatuuriga mootori jaoks mõeldud uus reso ja lõppu läks uus sportpütt . Hääl on tühikäigul kõmisev bass ... kiirendusel siiski vali . Harjumatu algul aga ...see hääl jääb ju autost maha mida ise ei kuula.
Esiamordid vahetatud Bilsteini poolsport gaaside vastu , tahkemaks läks küll . Suht täpne roolikuuletus kurvides .
Sai ka tehtud õlivahetus... panin poolsündi siiski kuid lisasin sinna õlilisaainet Old Chap .Venemaa toode, nanotehnoloogia , kapotialune jäi märgatavalt vaiksemaks ,seda siis Cossu 16v mootori eripärast klõbinat silmas pidades . Tundub olevat hea lisand , olen muidu suht skeptiline aga siin on põhjust olla rahul . Müügil oli see Prismas ja maksis 280 eek .Soovitas Speedsterist Hannes .
KN filter puhastatud , oli hullult kõntsane ,polegi nii musta filtrit näinud enne.
Tagasillas vahetatud silikonpuksid ja sillatala esimesed puksid + 1 kont.Auto oli enne nagu suts vedel ja kiirendusel käisid kerged kolksud taga. Nüüd asi tahke .
Esilogarid puudusid , Trakk sebis uued ja sai need ilusasti alla pandud.
Käsipiduriklotsid kontrollitud ja paika reguleeritud. Olen veendunud kässari kasutaja manuaalide puhul :bigsmile:
Peale kõiki neid töid sai uuesti Spedsteri tee jalgealla võetud ja Hannes sai uuesti autot häälestama hakata . Segu tuligi veidi lahjemaks keerata ja sai siis teha mõned proovisõidud enne kui Hannes lõpuhäälestuse tegi .
Auto läks rõõmsamaks , oluline vahe tõmbes ja käiguvahetusel gaasi lahtilaskmisel . Tõmbab kenasti .... tänud Harrile ja Hannesele

Märts: Käisin Rolzi juures ja sain temalt aknatõstuki lüliti ,nüüd käib kõrvalistuja aken ka ELEKTRIGA ..... tänud Rolzile

... tehniliselt hakkab asi ilmet võtma,kuigi hingel kripeldab LSD differ ja ja esiistmed mis võiksid olla veidi konkreetsemad (praegused siiski liiga läbivajuvalt pehmed ) .
Märtsi lõpus algavad kosmeetilised protsessid milles muutub veidi ka esiosa ehtminulikul viisil ....:wink: ja ikka Kadrinas kus siis veel :bigsmile:
Loodan siis kevadeks projekti jälle valmis saada ja seda laiemale üldsusele esitleda .
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: Kuldar - 02-03-2008, 11:13 PM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: Karl - 02-03-2008, 11:20 PM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: indrek - 02-03-2008, 11:24 PM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: hents99 - 03-03-2008, 01:53 PM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: Kuldar - 08-03-2008, 03:57 PM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: eDiCk - 08-03-2008, 05:49 PM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: Kuldar - 08-03-2008, 05:59 PM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: eDiCk - 08-03-2008, 06:01 PM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: Kuldar - 08-03-2008, 06:06 PM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: eDiCk - 08-03-2008, 06:08 PM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: Kuldar - 08-03-2008, 06:13 PM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: eDiCk - 09-03-2008, 12:21 AM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: Kuldar - 09-03-2008, 12:31 AM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: eDiCk - 09-03-2008, 12:33 AM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: Kuldar - 09-03-2008, 01:00 AM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: python - 19-08-2008, 07:41 PM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: hents99 - 19-08-2008, 10:24 PM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: Karl - 21-08-2008, 11:31 AM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: indrek - 21-08-2008, 11:43 AM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: Karl - 21-08-2008, 11:49 AM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: marek - 21-08-2008, 06:55 PM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: python - 21-08-2008, 09:30 PM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: Kuldar - 07-09-2008, 11:30 AM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: Kuldar - 03-05-2009, 11:54 PM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: hents99 - 04-05-2009, 07:25 AM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: Karl - 04-05-2009, 09:08 AM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: Kuldar - 04-05-2009, 01:12 PM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: Karl - 04-05-2009, 01:37 PM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: eDiCk - 04-05-2009, 03:31 PM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: Renkju - 06-05-2009, 10:51 PM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: Kuldar - 07-05-2009, 10:39 AM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: hents99 - 26-10-2009, 11:06 AM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: python - 26-10-2009, 11:32 AM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: weix - 09-09-2010, 06:05 AM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: renkss - 23-08-2015, 09:13 PM
RE: Minu 190E 2.5-16V 89.a - Autor: hents99 - 23-08-2015, 10:31 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 190E 2,0B 1983 secman 50 21,592 23-02-2024, 09:13 PM
Viimane postitus: secman
  Minu S600 W221 aastast 2006 indrek 13 2,151 06-11-2022, 03:04 PM
Viimane postitus: Oliver.L
  W201 190E 1992.a Sportline - bertaviikberg BertaViikberg 14 11,466 04-10-2018, 10:31 PM
Viimane postitus: BertaViikberg
  190E 2.8 M104 1992 ja W116 280SEL Austraalia - Paul Paul 64 53,226 14-12-2017, 01:55 PM
Viimane postitus: Paul
  Minu MB W201,1.8 ,1990 raidoon 24 24,292 06-03-2014, 10:39 PM
Viimane postitus: 190
  Minu G 300 merslane 13 13,371 25-07-2013, 07:24 PM
Viimane postitus: ksiiri
  Minu Mercedes-Benz 230E, 1983, W123 ZE_KA 27 30,509 14-04-2013, 10:27 PM
Viimane postitus: Karl
  Minu E 420 W210 martiini 43 45,234 05-12-2012, 03:19 PM
Viimane postitus: martiini
  Minu E 500 Limited W124 martiini 78 79,003 05-12-2012, 03:11 PM
Viimane postitus: martiini
  Minu MB 190E, w201, 3.2- Renkju Renkju 101 104,768 18-01-2012, 11:48 PM
Viimane postitus: Renkju



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne