Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S
#39
Aku sai siin paar päeva tagasi vahetatud, aga webastot pole kasutanud, seega otseselt vahet ei oska öelda, vana aku seisab mul hetkel esikus ja hoiab hästi voolu.

Kolmapäeval, aga sai alustatud Morimoto Evox-R projektorite installi koos KirillD'ga minu kurvituledega auto tuledesse.
Mida vaja on?
Evox-R projektoreid
Kui kasutada originaal ignitorit, siis 2x üleminek AMP to D2S ja 2x üleminekut D2S to AMP... Või joota AMP to D2S otse ingnitori külge.... või minna lihtsamat teed ja panna hiina plokid... või väga retsilt ja prostalt joota otse piisavalt jämedad juhtmed ignitorilt D2S lambi külge.... minul sai tehtud variant kaks, joodetud ignitori külge AMP to D2S üleminek. Lihtsam ja mõistlikum on panna hiina plokid...
Trelli, millega natuke puurida
Relakat või käia.
Lõiketange.
Torxe.
Kuumaõhupuhurit/ahju.

Projektorit ennast on vaja modifitseerida nii palju, et kahest nurgast on vaja natuke serva maha "viilida", et ta kruvitulede mehhanismi pesasse ära mahuks ja ühte auku on vaja viilida suuremaks, et mingi kurvitulega seotud junn oma pesas ilusasti istuks ja kergelt liikuv oleks.
Lõiketange läheb vaja selleks, et kaks kõrva, mis originaal projektorit nö õiges asendis hoiavad(lisaks kruvidele) maha lõigata. Kuna kruvid fikseerivad ja tsentreerivad projektori ise ära, siis sai need lihtsalt maha lõigatud. Variant on ka muidugi puurida projektoris olevaid auke järjekordselt suuremaks.

Kokku on tööd garaaži uksest sisse sõitmisest väljasõitmiseni ca 8h jagu(+reguleerimine), meie tegime 2 päeva, sest jooksime ignitori probleemi otsa, millest polnud ise teadlikud.

Mul on küll veel tuled reguleerimata, näitavad suhteliselt nina alla, aga lõige sai ikka ülihea ja Võrust Tallinna öösel tagasisõit oli ikka kordades vähem silmiväsitav, kui varasemalt.
Minu autol on viimase 2 aasta sees juhipoolne tuli vahetatud, selle projektor ise oli juba tuhmunud ja üks serv ka põlenud. Originaal, kundepoolse tule projektor oli lihtsalt tuhmunud, aga huvitaval kombel mitte põlenud.

Üks kehva pildike päris algusest ka, kui Kirill tuld hakkas eemaldama. Töö käigust pilte ei klõpsinud, seega seda pole, kunagi õhtupoole teen reguleeritud tuledest ka lõike näitamiseks pildi. Before ja after pilti kahjuks pakkuda pole.
[Pilt: nsTNFJ.jpg]
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S - Autor: Eero_S - 29-12-2015, 09:04 PM
RE: Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S - Autor: Eero_S - 13-01-2017, 10:51 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 55 7,240 Eile, 10:04 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2003, W220 - Marksus Marksus 7 772 23-04-2024, 02:40 PM
Viimane postitus: Rolz
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 38 12,030 14-04-2024, 02:37 PM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 5,369 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 2,639 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  MB W463 G55 AMG 2004 "GODZILLA" secman 150 64,369 30-12-2023, 09:40 PM
Viimane postitus: secman
  MB SL55 AMG 2004 secman 34 18,933 22-12-2023, 09:09 PM
Viimane postitus: secman
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 66 34,115 09-12-2023, 01:29 PM
Viimane postitus: Rolz
  Mercedes-Benz W253 GLC 2017, Randar Randar 3 1,779 19-11-2023, 06:41 PM
Viimane postitus: Randar
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 38 11,798 01-10-2023, 02:47 PM
Viimane postitus: vreps



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne