11-03-2009, 11:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2009, 11:25 PM ja muutjaks oli Kalev.)
sm. Tihhonovi ja Tauno Mõtsa jutust sain inspiratsiooni... 1995 aasta auto ei kuulu hetkel kohe kuidagi vanatehnika hulka, eks seetõttu olen isegi mõelnud nii müügile, kui kristalltuledele jne, kuid mida hetk edasi, seda rohkem tundub, et võiks ju hoida seda originaalseisukorda ja parandada ka mõned aja ja kasutamise tõttu tekkinud vead. Et kui peaks seda autot kaua.
Jah, loomulikult olen tehnilist seisukorda hoidnud nii, kuidas vähegi võimalik, alati vahetanud, mida vaja. Väike loetelu ka: nivootorud, piduriklotsid, pidurimagistralid, rattalaagrid, veepump ja rihmapinguti ning rihm, gardaanimuhvid. Täna vahetati ka bensiinitorud põhja all. Peale gardaanimuhvide (FEBI) ning rattalaagrite (Imre pani mingid ???!!!), on kõik asendatud osad olnud originaalid. Kohe-kohe vaja vahetada ka rooliots, vahetan vist kõik korraga, saavad ilmselt olema LMI omad. Vähemalt üks tagumine rattalaager on vaja jälle vahetada, küllap varsti ka teine. Huvitav, miks Imre mulle sellised jamad pani sinna, ta isegi ei küsinud, mida panna, vaid kohe mingid... No, nüüd käin niikuinii Keila MB Autokeskuses, kuna Imre kolis minu seisukohalt maailma otsa.
Kere ja varustus vajavad ka tähelepanu: Esistange kaitseliistu otsa tagurdas üks Audi ja tagastange kaitseliistuga sain ise hakkama (häbi-häbi). Parema esitiiva ning kapoti on ilmselt eelmine eestlasest omanik kuskile otsa ajanud, kuna need on ilmse(lege)lt b-kat ja seega ei istu kõige paremini. Õnneks väga hull ka pole. Vasakus tiivas on auk, teate küll, kus. Seega esitiivad ja kapoti peaks välja vahetama heade kasutatud originaalide või uute vastu. Tagaluugi servo ja kojamees lõpetasid ükspäev lihtsalt töö... mis arvate, kas põhjust kahtlustada murdunud juhtmeid?
Üldiselt vist päris ok seis 292000 km sõitnud igapäeva kasutuses oleva auto kohta.
Panen siia väikese "vaja teha" nimekirja ka, eks siis ole näha, kuidas areneb.
esistange keskmine kaitseliist
esistange pukseerimisluuk
tagastange keskmine kaitseliist
esitiivad
kapott
tagaluugi servo
tagumine kojamees
rattalaagrid
rooliotsad
õli ja filter
Pilti ka:
Jah, loomulikult olen tehnilist seisukorda hoidnud nii, kuidas vähegi võimalik, alati vahetanud, mida vaja. Väike loetelu ka: nivootorud, piduriklotsid, pidurimagistralid, rattalaagrid, veepump ja rihmapinguti ning rihm, gardaanimuhvid. Täna vahetati ka bensiinitorud põhja all. Peale gardaanimuhvide (FEBI) ning rattalaagrite (Imre pani mingid ???!!!), on kõik asendatud osad olnud originaalid. Kohe-kohe vaja vahetada ka rooliots, vahetan vist kõik korraga, saavad ilmselt olema LMI omad. Vähemalt üks tagumine rattalaager on vaja jälle vahetada, küllap varsti ka teine. Huvitav, miks Imre mulle sellised jamad pani sinna, ta isegi ei küsinud, mida panna, vaid kohe mingid... No, nüüd käin niikuinii Keila MB Autokeskuses, kuna Imre kolis minu seisukohalt maailma otsa.
Kere ja varustus vajavad ka tähelepanu: Esistange kaitseliistu otsa tagurdas üks Audi ja tagastange kaitseliistuga sain ise hakkama (häbi-häbi). Parema esitiiva ning kapoti on ilmselt eelmine eestlasest omanik kuskile otsa ajanud, kuna need on ilmse(lege)lt b-kat ja seega ei istu kõige paremini. Õnneks väga hull ka pole. Vasakus tiivas on auk, teate küll, kus. Seega esitiivad ja kapoti peaks välja vahetama heade kasutatud originaalide või uute vastu. Tagaluugi servo ja kojamees lõpetasid ükspäev lihtsalt töö... mis arvate, kas põhjust kahtlustada murdunud juhtmeid?
Üldiselt vist päris ok seis 292000 km sõitnud igapäeva kasutuses oleva auto kohta.
Panen siia väikese "vaja teha" nimekirja ka, eks siis ole näha, kuidas areneb.
esistange keskmine kaitseliist
esistange pukseerimisluuk
tagastange keskmine kaitseliist
esitiivad
kapott
tagaluugi servo
tagumine kojamees
rattalaagrid
rooliotsad
õli ja filter
Pilti ka: