19-08-2008, 07:41 PM
Mis mulle silma jäi ja millega ma ise maadlesin om 2,3-ga, kui sul plaanis ehitada 16v-d. Esiteks pidurid, nende orginaalidega ei ole kahjuks sauga suurusel rajal midagi peale hakata. Võimalus on vahetada võidusõidu pidurite vastu aga selline asi jääb sinna 30k piirimaile. Teine variant on panna siis suured 124, 129 pidurid s.o. ette 300mm ketas nelja kolviga sadulaga(uus-taastatud ca 1500tk). Klotsid saab võtta neile juba ferodo 2500 rajapäeva seeriast ca 1700 kmlp. Tagumised siis samuti 278mm ja ventileeritavad. Lisaks vahetada vedelik pädevama vastu. Sama on hetkel evol ja pole päev otsa rajal olles ja 10 ringiseid sessioone sõitnud järjest probleeme olnud. Vedrustud vahetada kas Bilsteini B12 kit või H&R oma vastu, endal sama plaanis. Stabikate asja peab uurima mis oleks hea lahendus, selline pool kõva oleks ette 2,6 kutsika oma ja taha evo(uus orgin osa 3500 eeku) oma, need on kõige jämedamad bolt on asjad. Samas saab ka ette paigaldada e 500 oma kuid seda peab lõikama samas sul ju selline võrdluseks käepärast võtta. E500 oma peaks juba väga jäigaks tegema, kui uskuda foorumeid.
Mootoris õli vahetada sinna ca 10w60 kanti. Sama õlitussüsteemiga 16v-dega sõidetakse ka Nürburgringil ning pole väidetavalt pole veel kellegil midagi kokku jooksnud.
Lisaks veel vastavad rehvid ja sillaseaded, näiteks -2kraadi camberit saab orig. sillaga ilusti keerata ilma,et igasugu järeljooksud paigast läheks.
Ning kui natuke harjutada ega siis 1.05 ka Pärnus tulemata jää.
Mootoris õli vahetada sinna ca 10w60 kanti. Sama õlitussüsteemiga 16v-dega sõidetakse ka Nürburgringil ning pole väidetavalt pole veel kellegil midagi kokku jooksnud.
Lisaks veel vastavad rehvid ja sillaseaded, näiteks -2kraadi camberit saab orig. sillaga ilusti keerata ilma,et igasugu järeljooksud paigast läheks.
Ning kui natuke harjutada ega siis 1.05 ka Pärnus tulemata jää.