24-01-2006, 01:00 AM
92S500 Kirjutas:näiteks täna oli selline juhus olin tõusul (ilma hoota) ja tõus oli väga-väga libe hakkasin siis rahumeeli üles sõitma (teades et mul ka ASR) ja poole määpeal pidurdas ASR mõlemad tagarattad kinni sest mõlemad käisid esiratastest kiiremini ja tulemuseks oli see et ATM kast lihtsalt hakkas pöörete lisades läbi libisema kuna mõlemad tagumised pidurdati kinni...sellises olukorras oleks pidanud korraks vasaku jalaga õrnalt pidurit vajutama(et pid.tuled põlema läheksid)! kuigi jah, isegi tänu asr'ile samas olukorras olnud, kuid alati on aidanud kas ketinupp või see piduri trikk.
ralak Kirjutas:Aga mis teised kaaskodanikud arvavad, on tõesti 4-ne kast nii mõttetu 5-se kõrval?? Mis statistikat näitab aga töökindluse pool, on keegi kursis?pole sellel 4'sel häda midagi, mul oli ja toimis väga hästi. minu vana kolmene m104 tegi m104 2,8'le(5'se kastiga üks punane t-mall :evil
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)