05-10-2025, 12:47 PM
(11-04-2025, 04:29 PM)Drop-T Kirjutas:(11-04-2025, 02:10 PM)v6sa Kirjutas:(11-04-2025, 01:42 PM)Oliver.L Kirjutas:(11-04-2025, 11:56 AM)Rolz Kirjutas: Krt, see süstaldega veermiku remontida on sama, mis WD40 esitulesid taastada....
Aamen.
Esimeses Eestis jah. Seal visatakse lõtkuta, aga kuivusest häälitsev liigend prügisse ja asemel läheb OEM. Arusaadav: nur das Beste ist gut genug...
Neid kägisevaid ja paari ml õli järel veel kümneid tuhandeid sõitnud liigendeid on käe alt läbi käinud tükki teistkümmend. Võtke mõnelt uuelt liigendilt enne allakeeramist kate maha ja vaadake sinna doseeritud määrde hulka. Või õigem oleks öelda - puudumist.
Lõtkuvat liigendit nii ei praavita, see on õige. Aga siin ju lõtku praegu ei olevat...
Õõtsapuksid olla vahetatud. AGa ratta juures olevad kuulmunakud ehk šarniirid, mille kohta ka video käis?
Šarniire ei vahetatud. Selle külge kinnituvad õõtsa puksid vaid. Nüüd läksid šarniirid ka nimekirja.
Tänu kõigile kes kaasa mõelnud!
Kahjuks pole ühest probleemist seni lahti saanud...
Proovin veidi asja lahata. "Loksumist" või "lõtkumist" on kuulda esisillas/mootoriruumis(?), kui sõita lamavast mingi kindla kiirusega üle nii, et autol nina järsult kas kukub alla või viskab üles. Kui sõita üli aeglaselt või hoopis nö normaalsel kiirusel lamavast üle, et amort teeb oma tööd ja võtab löögi endasse, nina ei hüppa ega kuku, siis ei kostu midagi. Kui sõita otse üle, kostub seda keskelt. Kui ühe rattaga, siis vastavalt sealt poolt kummaga üle sõitsin. Seda on kergelt tunda ka läbi piduripedaali.
Tänaseks vahetatud:
1. Amordid + tugilaagrid, padjad (vedrusid ei vahetatud)
2. Stabikavardad
3. Alumised õõtshoovad ühes sarniiridega
4. Ülemise õõtsa puksid
5. Kettad, klotsid, juhthülsid, klambrid, kogu krempel
6. Roolilati poldid (tagasikutsumiskampaania)
7. Põhja katted ja karteri kaitse kinnitused üle käidud, kinni.
8. Stabika puksid tundusid korras, mõrad/praod puuduvad.
Üks asi vb, mida oleks paslik mainida - aasta poolteist tagasi vahetati õlijahuti tihend, milleks oli vaja mootorile pm lahkamine teha. Kas seal võiks olla midagi, mis jäi vb korralikult kinni keeramata või on lahti loksunud? Mis see olla võiks? Niipalju kui ise loksutada/läbi käppida olen suutnud, tundub seal kõik kinni olevat. Kui auto nina kohapeal õõtsutada, ei midagi. Muus osas kah auto tihke, tummine, väga vaikne. Mootor töötab kenasti. Aeglasemal kiirusel paremale vasakule õõtsutades ei kostu ka midagi. Sõidab otse, rool otse.
Mootoripadjad? Käivitades samas ei õõtsuta väga. Mis tunnuseid sellel veel oleks?
Kuradi nõutu juba...

Videosid näeb algpostitusest.