02-07-2024, 04:50 PM
2024-06
Tartumaa kodukohvikutelt Viljandi poole sõites hakkas tagumine ots teepeal kole jäik tunduma. Ei läinud pikalt kui oli taas armatuuril vana hea "Airmatic! Visit Workshop!" Autost väljumata ja sõitu jätkates arvasin, et need head ja odavad Miesslerid ütlesid nüüd ikkagi üles ja auto läks avariirežiimi. Paarkümmend km hiljem, jõudes Viljandisse hakkasin märkama jalakäijaid kes vaatasid autot kohe eriti hoolega ning tanklasse jõudes selgus tõde. Kuna auto ise ei arvanud et ta on madal ja kuskilt hõõrumist ega kolkse ei tulnud, siis ei viitsinud ka enne peatuda ja olukorda kontrollida. Ja ega polekski vist palju teha olnud. Igatahes kahtlustasin kõrguseandurit või anduri hooba kuna nupuvajutuse peale esimene ots liikus, tagumine mitte. Kui oleks padjad või trass katki, siis saaks auto aru et on liiga madal ja annaks juba teise kirjaga ekraanil märku. Igatahes oli vaja veel ca 15 km sõita enne kui sain kahtlusele kinnitust- hoob mis mitmel varasemal korral auto all käies oli mulle kahtlaselt silma jäänud oli nüüd hoopistükis kadunud. Õnneks andur ise ja stabika küljes olev kronsa olid alles.
Kiirelt sai tehtud mingi reguleeritav süsteem, et sõita Tallinnasse:
Õnnelike juhtuste kokkusattumisel oli just mõned päevad varem ühte Facebooki gruppi tehtud postitus, et üks w220 originaal hoob on kellelgi üle. Sooritasin ülekande ning paar päeva hiljem oli tutikas hoob juba minule lähimas automaadis olemas. Enda kätte jõudnud hoovast pilti ei teinud, aga saabus täpselt samasugune jupstükk:
Kuna tuttuus hoob oli reguleeritav ning murduvate poltide pärast polnud vaja karta, siis süvenes veelgi tahtmine autot madalamaks lasta. Kaalusin pikalt, et kas teha ise esisillale reguleeritavad vardad või osta mingist kohalikust tuuningu poest. Kuna kohalike poodide omad ei tundunud just eriti vee ja tolmukindlad ning ise tehes oleks läinud pikalt aega, siis sai kärsitus võitu - Panin anduri kinnituse vahele seibe mis andis täpselt puuduvad sentimeetrid madaldust juurde. Arvutiga oli juba auto madalamaks kalibreeritud ning mulle tundub, et see on ka absoluutne madalaim asend mis on võimalik teha ilma uute juppideta. Aga ma enam madalamaks ei taha ka, istub päris mõnusalt praegu.
Tartumaa kodukohvikutelt Viljandi poole sõites hakkas tagumine ots teepeal kole jäik tunduma. Ei läinud pikalt kui oli taas armatuuril vana hea "Airmatic! Visit Workshop!" Autost väljumata ja sõitu jätkates arvasin, et need head ja odavad Miesslerid ütlesid nüüd ikkagi üles ja auto läks avariirežiimi. Paarkümmend km hiljem, jõudes Viljandisse hakkasin märkama jalakäijaid kes vaatasid autot kohe eriti hoolega ning tanklasse jõudes selgus tõde. Kuna auto ise ei arvanud et ta on madal ja kuskilt hõõrumist ega kolkse ei tulnud, siis ei viitsinud ka enne peatuda ja olukorda kontrollida. Ja ega polekski vist palju teha olnud. Igatahes kahtlustasin kõrguseandurit või anduri hooba kuna nupuvajutuse peale esimene ots liikus, tagumine mitte. Kui oleks padjad või trass katki, siis saaks auto aru et on liiga madal ja annaks juba teise kirjaga ekraanil märku. Igatahes oli vaja veel ca 15 km sõita enne kui sain kahtlusele kinnitust- hoob mis mitmel varasemal korral auto all käies oli mulle kahtlaselt silma jäänud oli nüüd hoopistükis kadunud. Õnneks andur ise ja stabika küljes olev kronsa olid alles.
Kiirelt sai tehtud mingi reguleeritav süsteem, et sõita Tallinnasse:
Õnnelike juhtuste kokkusattumisel oli just mõned päevad varem ühte Facebooki gruppi tehtud postitus, et üks w220 originaal hoob on kellelgi üle. Sooritasin ülekande ning paar päeva hiljem oli tutikas hoob juba minule lähimas automaadis olemas. Enda kätte jõudnud hoovast pilti ei teinud, aga saabus täpselt samasugune jupstükk:
Kuna tuttuus hoob oli reguleeritav ning murduvate poltide pärast polnud vaja karta, siis süvenes veelgi tahtmine autot madalamaks lasta. Kaalusin pikalt, et kas teha ise esisillale reguleeritavad vardad või osta mingist kohalikust tuuningu poest. Kuna kohalike poodide omad ei tundunud just eriti vee ja tolmukindlad ning ise tehes oleks läinud pikalt aega, siis sai kärsitus võitu - Panin anduri kinnituse vahele seibe mis andis täpselt puuduvad sentimeetrid madaldust juurde. Arvutiga oli juba auto madalamaks kalibreeritud ning mulle tundub, et see on ka absoluutne madalaim asend mis on võimalik teha ilma uute juppideta. Aga ma enam madalamaks ei taha ka, istub päris mõnusalt praegu.