27-05-2024, 08:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-05-2024, 08:49 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Hei,
Suhtkoht ainus, mida päris halvasti teha saab 651 mootori (ja teiste sarnaste) õlifiltriga möllates, oleks filtrikoja kaane küljes koja põhjas olevat klappi vajutava plastikust igavese pika ja kohati päris hapra disainiga "pulga" katki tegemine või osaliselt katkisena paigaldamine. Sel juhul tõesti on õlirõhuga võimalikke probleeme ja 651 mootoril tõepoolest õlirõhutuld ei ole ning seega seda ei märka ka enne kui mootor koos. Vaevalt ta sel juhul samas kuu aega sõitnuks. Noh, tegelikult on seal ka muid väiksemaid filtrikoja pisut veidrast disainist tulenevaid ohte, aga Hort on nii kogenud ettevõte, et pigem võiks tegu olla ikka kokkusattumusega, sest 651-l kepsu plokist väljumist ju ikka ette tuleb.
Parimate soovidega,
Västrik
Suhtkoht ainus, mida päris halvasti teha saab 651 mootori (ja teiste sarnaste) õlifiltriga möllates, oleks filtrikoja kaane küljes koja põhjas olevat klappi vajutava plastikust igavese pika ja kohati päris hapra disainiga "pulga" katki tegemine või osaliselt katkisena paigaldamine. Sel juhul tõesti on õlirõhuga võimalikke probleeme ja 651 mootoril tõepoolest õlirõhutuld ei ole ning seega seda ei märka ka enne kui mootor koos. Vaevalt ta sel juhul samas kuu aega sõitnuks. Noh, tegelikult on seal ka muid väiksemaid filtrikoja pisut veidrast disainist tulenevaid ohte, aga Hort on nii kogenud ettevõte, et pigem võiks tegu olla ikka kokkusattumusega, sest 651-l kepsu plokist väljumist ju ikka ette tuleb.

Parimate soovidega,
Västrik