20-04-2024, 04:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-04-2024, 04:35 PM ja muutjaks oli Marksus.)
2023-06
Ühel kaunil suvisel õhtul viskas auto ekraanile kurjakuulutava "Airmatic! Visit workshop!" kirja. Samas sõita oli suht okei.
Pistsin siis arvuti külge ning riknenuks osutus stange taga asuv kompressor. Asendus sai võetud taastatud Wabco. Kompressorit eemaldades läks kanduri küljest asuvast kolmest keermelatist 2 tk katki ning tellisin originaalosad.ee lehe abil omale siis juba kõik kinnitusvahendid, puksid, voolikud jne uued. Paari nädalaga oli auto natuke maha ka vajunud, seega tellisin veel Saksamaalt Miessler klapiploki ka juurde.
Kõik vanad ja roostes sai asendatud uuega ning hakkas kohe täitsa hea meel, et asi sai tehtud korralikult. Vana härra vastu tuleb ikka natuke austust ka üles näidata.
Millalgi juunis võtsin veel selle tagaluugi lüliti lahti. Asendasin mikrolüliti uuega, valasin 2k liimi täis ning sulgesin taas. Nupp tundus sõrme all hea ja konkreetne, luuk avanes samuti ilusti ning enam voolu ei tarbinud. Skeemil oli ta siis S15/1.
2023-07
Taaskord ilutses armatuuril kiri "Airmatic! Visit workshop!". Arvuti näitas sellel korral tagumise vasaku ADS solenoidi viga. Kuna autol olid all kõik neli Arnotti, siis ADS tegelikult ei töötanud üldse.
Otsisin jälle skeemid välja, kontrollisin kõik juhtmed üle ning kahjuks ikkagi oli viga amordi küljes.
Kuna ADS puudus, siis eeldasin, et amordi küljel asuvas potsikus on lihtsalt mingid takistid lühisesse läinud. Teen oma takistid ja panen kuskile kõhu alla peitu. Padi ju õhku pidas, funktsioon ei ole tegelikkuses muutunud, seega miks mitte?
Lõikasin amordi ja kere vahelise juhtme katki ja panin siis takistid sinna vahele.
Kahele keraamilisele takistile tegin 3D prinditud korpuse ümber ning valasin 2K epoksiidi servani täis. Pärast kuivamist sai see tummine ja veekindel tükk kaablivitsadega tagumise poolraami külge kinnitatud.
Lõpptootest tollel korral pilti ei teinud, aga võin vihjeks öelda, et tänaseks on ta leidnud tee tagasi auto küljest riiulile
2023-12
Vahepeal oli pikalt rahulik ja hakkasin mõtlema juba järgmise ülevaatuse peale. Esituled häirisid mind hirmsasti ning lisaks oli ka üks kaugtuli vahepeal uuesti ära surnud. Ostsin ühed töötavad tuled korpuste ja ballastide pärast ning hakkasin sealt seest neid läätsi vahetama taaskord. Sellel korral aga jätsin katiku samaks kuna retrofitlabi omad kippusid kinni jääma ja tahtsid natuke koputamist või raputamist saada et täistule pealt uuesti lähitule peale lülituks. Hiinamaalt saabusid ka uued tuleklaasid ning tulemus oli väga hea ja taaskord originaal. Kui klaasid välja jätta.
Uueväärsed tuled pidin muidugi uudishimulike käppade ja sõrmede eest ära peitma.
2024-01
Auto käis ulevaatusel ning kellelgi millegi üle nuriseda ei olnud.
Ülemiselt pildilt puuduv embleem sai samuti asendatud ikka uue ja originaaliga.
Ühel kaunil suvisel õhtul viskas auto ekraanile kurjakuulutava "Airmatic! Visit workshop!" kirja. Samas sõita oli suht okei.
Pistsin siis arvuti külge ning riknenuks osutus stange taga asuv kompressor. Asendus sai võetud taastatud Wabco. Kompressorit eemaldades läks kanduri küljest asuvast kolmest keermelatist 2 tk katki ning tellisin originaalosad.ee lehe abil omale siis juba kõik kinnitusvahendid, puksid, voolikud jne uued. Paari nädalaga oli auto natuke maha ka vajunud, seega tellisin veel Saksamaalt Miessler klapiploki ka juurde.
Kõik vanad ja roostes sai asendatud uuega ning hakkas kohe täitsa hea meel, et asi sai tehtud korralikult. Vana härra vastu tuleb ikka natuke austust ka üles näidata.
Millalgi juunis võtsin veel selle tagaluugi lüliti lahti. Asendasin mikrolüliti uuega, valasin 2k liimi täis ning sulgesin taas. Nupp tundus sõrme all hea ja konkreetne, luuk avanes samuti ilusti ning enam voolu ei tarbinud. Skeemil oli ta siis S15/1.
2023-07
Taaskord ilutses armatuuril kiri "Airmatic! Visit workshop!". Arvuti näitas sellel korral tagumise vasaku ADS solenoidi viga. Kuna autol olid all kõik neli Arnotti, siis ADS tegelikult ei töötanud üldse.
Otsisin jälle skeemid välja, kontrollisin kõik juhtmed üle ning kahjuks ikkagi oli viga amordi küljes.
Kuna ADS puudus, siis eeldasin, et amordi küljel asuvas potsikus on lihtsalt mingid takistid lühisesse läinud. Teen oma takistid ja panen kuskile kõhu alla peitu. Padi ju õhku pidas, funktsioon ei ole tegelikkuses muutunud, seega miks mitte?
Lõikasin amordi ja kere vahelise juhtme katki ja panin siis takistid sinna vahele.
Kahele keraamilisele takistile tegin 3D prinditud korpuse ümber ning valasin 2K epoksiidi servani täis. Pärast kuivamist sai see tummine ja veekindel tükk kaablivitsadega tagumise poolraami külge kinnitatud.
Lõpptootest tollel korral pilti ei teinud, aga võin vihjeks öelda, et tänaseks on ta leidnud tee tagasi auto küljest riiulile
2023-12
Vahepeal oli pikalt rahulik ja hakkasin mõtlema juba järgmise ülevaatuse peale. Esituled häirisid mind hirmsasti ning lisaks oli ka üks kaugtuli vahepeal uuesti ära surnud. Ostsin ühed töötavad tuled korpuste ja ballastide pärast ning hakkasin sealt seest neid läätsi vahetama taaskord. Sellel korral aga jätsin katiku samaks kuna retrofitlabi omad kippusid kinni jääma ja tahtsid natuke koputamist või raputamist saada et täistule pealt uuesti lähitule peale lülituks. Hiinamaalt saabusid ka uued tuleklaasid ning tulemus oli väga hea ja taaskord originaal. Kui klaasid välja jätta.
Uueväärsed tuled pidin muidugi uudishimulike käppade ja sõrmede eest ära peitma.
2024-01
Auto käis ulevaatusel ning kellelgi millegi üle nuriseda ei olnud.
Ülemiselt pildilt puuduv embleem sai samuti asendatud ikka uue ja originaaliga.