01-12-2022, 08:56 AM
Nonii, väike uuendus, sai siis õlid uuendatud, taga diffris oli puhas õli, esidiffris oli natukene selline, kuidas öelda, kasutust näinud, ja keskel oli täitsa löga, sai siis põhimõtteliselt 3 korda vahekastis õli vahetatud ja see ragin kadus ära keeramise ajal, ja järjest puhtam õli tuli välja viimasel 2 korral, sai veits korralikumat pesu.
hetkel autol veel 2 mure, nimelt üks kus esiratastest üks ratas tahab keerata vähe kiiremini kui sisemine ratas ja siis see nn natuke "hüppab" edasi/tagasi(oleneb kumbapidi sõita), esi silda sai käidid mitukorda üle ja ei leidnud mitte midagi, jooks on sirge, kuskilt mingeid viiteid ka ei leia et oleks tõksu saanud vms, kui midagi targemaks ei saa siis, eks kevade poole näha kui saab suveveljed alla ja siis uuesti sillastendi viin, mis numbrid siis näitavad, hetkel kuluvad kõik rehvid ühtlaselt.
teine mure on (arvatav)mootori värin, nüüd on rohkem tunda(arvatav) mootorist tulev värin kui sõita kõrgema käiguga/madalate pööretega, ka kohapealt minnes kui mootor veel nurrub ja gaasi anda siis on seda värinat rohkem tunda, aga eriti kui just kruiisid ja on kõrge käik sees. asi puutub nüüdseks ka eelnevat mure mis oli seotud sellega et ECO mode peal gaasi maha võttes kast paneb neutraalile, teisisõnu Gliding, ja sellel hetkel on ka värinat tunda siiani. Nüüd hakkasingi mõtlema et( vbla varem ei pannud jutus esimeses pooles olevat värinat lihtsalt tähele) äkki viga võib olla mootori patjades? kuigi natuke tundub glidemise suhtes veidike kahtlane see aga ei hakka midagi välistama. tundus et päris segaseks läks see jutt aga põhiline on et ise aru saan.
hetkel autol veel 2 mure, nimelt üks kus esiratastest üks ratas tahab keerata vähe kiiremini kui sisemine ratas ja siis see nn natuke "hüppab" edasi/tagasi(oleneb kumbapidi sõita), esi silda sai käidid mitukorda üle ja ei leidnud mitte midagi, jooks on sirge, kuskilt mingeid viiteid ka ei leia et oleks tõksu saanud vms, kui midagi targemaks ei saa siis, eks kevade poole näha kui saab suveveljed alla ja siis uuesti sillastendi viin, mis numbrid siis näitavad, hetkel kuluvad kõik rehvid ühtlaselt.
teine mure on (arvatav)mootori värin, nüüd on rohkem tunda(arvatav) mootorist tulev värin kui sõita kõrgema käiguga/madalate pööretega, ka kohapealt minnes kui mootor veel nurrub ja gaasi anda siis on seda värinat rohkem tunda, aga eriti kui just kruiisid ja on kõrge käik sees. asi puutub nüüdseks ka eelnevat mure mis oli seotud sellega et ECO mode peal gaasi maha võttes kast paneb neutraalile, teisisõnu Gliding, ja sellel hetkel on ka värinat tunda siiani. Nüüd hakkasingi mõtlema et( vbla varem ei pannud jutus esimeses pooles olevat värinat lihtsalt tähele) äkki viga võib olla mootori patjades? kuigi natuke tundub glidemise suhtes veidike kahtlane see aga ei hakka midagi välistama. tundus et päris segaseks läks see jutt aga põhiline on et ise aru saan.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.