12-03-2021, 08:17 PM
(12-03-2021, 07:31 PM)Alkohoolik Kirjutas: paneme siia ka väikese uuenduse siis, sain siis igasugustele probleemidele jaole pika uurimise ja puurimise peale.
*vahetasin 3 küttevoolikut ära, paagist filtrisse, filtrist pumpa, ja pumbast tagasi, ja käivitus läks normaalseks, arvasin et sain veast jagu kuna 2 voolikut tundusid mõranenud, ja ka pumbapoolsed otsad olid natuke lahti ja sealt suutis paagipump ka küttelekke tekitada, vahel mõtlesingi et kuidas küttekulu on nagu rekal. 20 euriga sai 100km sõita umbes aind, aga see asi sai ka korda uute voolikute vahetamise ajal.
AGA
*raske käivitamise viga tuli paaripäevapärast tagasi, ja oligi hoopis 3. pihusti tagasivoolus, pisike õhk tegi vast oma töö seal ära, niisiis testisin tagasivoolu külmamootoriga. kuna taimeri kasutamine läks natuke untsu siis umbes 3-4min käis mootor, ja kuna milliliitreid ei saanud mõõta siis mõõtsin grammides kogust, kolmanda pihusti tagasivooli oli üle 50grammi selleajaga, kui teistes oli 2-3korda vähem. see asi korras
Järgmine viga
*sooja ei tule, tuleb aind selle el. radika võrra, uurisin ja puurisin seda klappi ja igatepidi, lõpuks nägin võimalust et saab vee panna jooksma nii et ta läheks webasto pumbast mööda, ja sellega asi laheneski. hakkas tulikuuma õhku tulema, tundub et webastos midagi hoiab veevoolu kinni. Kuna w211 webastoga
mootoril on siseõhu radikast 2 tagasivoolu, webasto suutis kinni hoida mõlemat. tuleb kunagi webasto maha võtta. ja uurida(või lasta uurida pigem/hooldus)
2 probleemi veel jäänud,
*Punane Aku/Geneka märk on ees, nii mootori töötamise ajal kui ka seistes. Mõlemad akud on umbes aasta vanad, peavad voolu ilusti, väikses akus oli 12.5v ja suures akus 12.2v. Kas viga võib olla väikese aku relees? või pagassis oleva Battery control module asjanduses viga? või mõnes kaitsmes BCM plokis? või lausa juhipoolses SAM-is? kuigi juhi SAM-i tuleb signaal geneka laadimise kohta aga seal veakoode ei näita.
ise oletan et geneka viga ei saa olla kuna ühekorra vigase geneka ja vigase(valetüüpi) harjadega kokku puutnud ja siis viskas aind mootori töödates seda punast aku märki. PS. veakoodi lugejaga ei ole targemaks saanud, STAR-ile juurdepääs puudub
Tere.
Oli naise Jaguariga sama probleem, et armaturis punane aku tuli põles, laadimine 13,8v igas asendis.
Veakoodid puudusid ja elektrikud kehitasid õlgu. Jõudsin kõik +klemmi ühendused üle käia akust generaatorini (Jaguaril on neid eriti palju ja jaburates kohtades). Lõpuks avastasin ühe internetist leitud vihje peale, et aku pealt +klemmi juurest jookse üks peenike juhe keskmoodulisse, suht aku juurest oli kaabel läbi oksudeerunud, kuid rüüs oli terve. Silmaga vaadates ok, aga natuke sikutades läks pooleks, tinutasin kokku ja korras, nüüd laadimine 14,4V. Ise sõitsime ca2 kuid selle tulega ringi enne kui veale jälile saime, ainsateks tõrgeteks olid mitte töötavad kõikvõimalikud soojendused, istmed, rool, klaasid.
Tasub kontrollida.