10-02-2021, 10:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-02-2021, 11:02 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Kernus -22 auto termomeetri järgi. Auto on sõitnud pooletunniseid sutsakaid nädalajagu, kõik külmkäivitused.
Oli tunda, et aku pole päris täis. Esimesed kaks käivitusüritust jätsin katki, kuna mootor ei lubanud ka mitte. Pöörles ka väga jäigalt. Õligi veel vahetamata.
Aga kolmas kord läks juba lõbusamalt ja partsatas kenasti käima kah. Ju siis õli oli kohale jõudnud Jäi käima ja sõitsime rõõmsalt jälle tööle. Vahepeal näitas -24 ära soo peal.
Sel autol ma pole vahetanud nivoo- ja roolivõimendi ühist õli, vaid ainult värsket Febi ZH-M peale valanud vajadustmööda. Rool on <-15 kraadide juures märgatavalt jäigem esimesed kümmekond minutit. Kuna varasematel pole parameeterrooli olnud, siis ei osanud nagu märgatagi. Kui end soojaks pumpab, siis on kõik muidugi endiselt hästi.
Pikka otsa puhtal teel on lust lasta. Aga kusagil parkimisplatside pudrus on isegi kaapeväldikust vähe kasu. Ukerdad koos teistega oma kahe vaheldumisi vedava rattaga. Mis on ka parem, kui üks tühja põtkiv ratas. Ainult parasjagu tuleb peal hoida, et ETS (see on endiselt ESP koosseisus olemas ja välja lülitada seda vist ei saagi) saaks toimetada. Ning õigel ajal järgi andma, kui edasiliikumisest saab allaliikumine.
Oli tunda, et aku pole päris täis. Esimesed kaks käivitusüritust jätsin katki, kuna mootor ei lubanud ka mitte. Pöörles ka väga jäigalt. Õligi veel vahetamata.
Aga kolmas kord läks juba lõbusamalt ja partsatas kenasti käima kah. Ju siis õli oli kohale jõudnud Jäi käima ja sõitsime rõõmsalt jälle tööle. Vahepeal näitas -24 ära soo peal.
Sel autol ma pole vahetanud nivoo- ja roolivõimendi ühist õli, vaid ainult värsket Febi ZH-M peale valanud vajadustmööda. Rool on <-15 kraadide juures märgatavalt jäigem esimesed kümmekond minutit. Kuna varasematel pole parameeterrooli olnud, siis ei osanud nagu märgatagi. Kui end soojaks pumpab, siis on kõik muidugi endiselt hästi.
Pikka otsa puhtal teel on lust lasta. Aga kusagil parkimisplatside pudrus on isegi kaapeväldikust vähe kasu. Ukerdad koos teistega oma kahe vaheldumisi vedava rattaga. Mis on ka parem, kui üks tühja põtkiv ratas. Ainult parasjagu tuleb peal hoida, et ETS (see on endiselt ESP koosseisus olemas ja välja lülitada seda vist ei saagi) saaks toimetada. Ning õigel ajal järgi andma, kui edasiliikumisest saab allaliikumine.