01-01-2021, 07:18 PM
tervist üle pika aja, ja ka head uut aastat kõigile kes loevad.
autole on tekkinud 2 probleemi,
*esiteks, linna sõidul läheb mootor natuke liiga kuumaks. Kui neid pulkasid lugeda millega w211 temp-i näitab, siis norm on seal 100-80 vahel ehk 90, aga vahel läheki 1 pulk rohkem ehk 95 ja paarkorda isegi läinud 2 pulka üle normi(norm=mis tavaliselt olnud) ehk 100kraadi kriipsuni,ja seda ainult aeglasemal linnasõidul. Kui maanteel sõita siis temp. jääb/langeb sinna 90 juurde, paisupaagi järgi tosool on normis ja suurt survet ka pole sees(on aind normaalne surve mis tekib kuuma mootoriga igal autol) umbes 1-2 kuud tagasi sellist probleemi ei olnud
milles võib asi olla? termostaat liiga kinni jäänud? pump ei aja ringi? radikas umbes? jahutustiivik ei tööta(pole kuulnud küll töötamas kusjuures isegi 100kraadi juures)8
*teiseks. kuna autol on 4 tsooniline kliima, siis võtab väga palju aega et tuleks sooja õhku. Mootor jõuab töötemperatuurini, kui alles juhipoolsest osast tuleb natuke sooja, natuke hiljem hakkab ka kõrvalistuja poolelt tulema, tagant ei tule üldse sooja, proovitud kõiki manuaalseid ja automaatseid asendeid, samajama igatmoodi
autole on tekkinud 2 probleemi,
*esiteks, linna sõidul läheb mootor natuke liiga kuumaks. Kui neid pulkasid lugeda millega w211 temp-i näitab, siis norm on seal 100-80 vahel ehk 90, aga vahel läheki 1 pulk rohkem ehk 95 ja paarkorda isegi läinud 2 pulka üle normi(norm=mis tavaliselt olnud) ehk 100kraadi kriipsuni,ja seda ainult aeglasemal linnasõidul. Kui maanteel sõita siis temp. jääb/langeb sinna 90 juurde, paisupaagi järgi tosool on normis ja suurt survet ka pole sees(on aind normaalne surve mis tekib kuuma mootoriga igal autol) umbes 1-2 kuud tagasi sellist probleemi ei olnud
milles võib asi olla? termostaat liiga kinni jäänud? pump ei aja ringi? radikas umbes? jahutustiivik ei tööta(pole kuulnud küll töötamas kusjuures isegi 100kraadi juures)8
*teiseks. kuna autol on 4 tsooniline kliima, siis võtab väga palju aega et tuleks sooja õhku. Mootor jõuab töötemperatuurini, kui alles juhipoolsest osast tuleb natuke sooja, natuke hiljem hakkab ka kõrvalistuja poolelt tulema, tagant ei tule üldse sooja, proovitud kõiki manuaalseid ja automaatseid asendeid, samajama igatmoodi
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.