09-03-2020, 11:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-03-2020, 11:34 PM ja muutjaks oli mydimees.)
Päris tükk aega on nüüd möödunud viimasest postitusest. Vahepeal sai tegeletud ka teiste projektidega. Mercedes-Benz sai pisut keretöid, kütusesüsteemi peenhäälestust, termostaadi ja ventilaatori visko. Viimase pidin ümber ehitama 2,6 ja 3,0 mootoritele mõeldud variandist. Masinale sai alla 4 x uued vedrud ja taha uued Bilsteini amordid. Auto istub küll harjumatult kõrgel aga Uunikute talverallil oli see boonuseks. Lõpuni seda sõitu ei teinud kuna autost hakkas hale lihtsalt. Aukus ja porised kruusateed ei ole selle auto jaoks. Enne seda sai käidud ka ülevaatusel. Co oli 0,16. Käsipidur vedas ääri-veeri läbi. Üks trossidest on kõri vigastusega ja see oli ka nõrgem. Pärast talverallit hakkas veepump lekkima, klapikambri kaase peale tuli pragu (täiesti suvalise koha peale ja umbes 5 cm pikkuslet). Ei alga ega lõppe nurgast ega kinnituspoltide lähedalt. Aga lekib pisut siiski. Noh need kaks lisaks soojalt palju ketramist tahtmisele ja suuremat sorti kütusekulule olid ajendiks mootorivahetusele. Sai siis koju toodud üks w124 300 TD. Tegu vabalthingava mootori ja universaalkerega isengiga. Mootor on nüüdseks maas ja vaja paar leket eemaldada ning siis juba w126 mootori kallale. Ilmselt jätan diisli otsa siis viiese manuaalkasti.
Piltidel on näha eesmise poolraami remont ja pisut ka eelmise omaniku kätetööd tõstmispunkti remontimisel.
Piltidel on näha eesmise poolraami remont ja pisut ka eelmise omaniku kätetööd tõstmispunkti remontimisel.