22-02-2020, 10:18 PM
Tere,
Sain ka siis selle tükiga valmis. Tellisin silberist tihendid kohale, pmst kogu nimekirja.
Paar asja jäi ikka üle, ei oska neid kohe esmapilgul ka kuhugile panna, aga üldiselt läks paljusid asju ikka vaja kui pelgalt tihendit mis lekkis.
Mootori pealmise osa lahti võtmiseks kulus umbes 3-4h, kõige keerulisem on turbot kätte saada. Kas siis murrab poldid kollektorisse või ei saa mõistlike vahenditega poltidele ligi. Ma pidin ühele poldile ikka alla vanduma ja asendama selle mutri ja poldi koostuga.
Kokku panemine ja kogu töö kulges sinna 10-11h peale. Kui oma lollus vahelt ära jätta ja asjade puhastamine kuidagi hõlpsamalt teha, siis saab ka kiiremini hakkama. Väga palju manti tegelt eest ära ei peagi tulema, aga tüütu on sellegi poolest.
Loodan et nüüd on selles osas rahu majas ja saab sõita vahetusvälbast vahetusvälbani, nii et midagi juurde lisama ei pea - nagu enne probleemi tekkimist.
Sisselase oli 400+k läbinud mootori kohta nagu ikka, nõgine ja õline, egr teeb selles osas mootorile karuteene ja situb ilusti sisselaske kanalid kitti täis. Pöördlabad olid õnneks heas seisukorras ja latt ka korras, vähemalt ei pea sellega tegelema.
Profülaktika mõttes vahetasin ka turbo jala all oleva tihendi välja, kuigi see on väga ebatõenäoline et see metalltihend lekkima hakkab.
Sain ka siis selle tükiga valmis. Tellisin silberist tihendid kohale, pmst kogu nimekirja.
Paar asja jäi ikka üle, ei oska neid kohe esmapilgul ka kuhugile panna, aga üldiselt läks paljusid asju ikka vaja kui pelgalt tihendit mis lekkis.
Mootori pealmise osa lahti võtmiseks kulus umbes 3-4h, kõige keerulisem on turbot kätte saada. Kas siis murrab poldid kollektorisse või ei saa mõistlike vahenditega poltidele ligi. Ma pidin ühele poldile ikka alla vanduma ja asendama selle mutri ja poldi koostuga.
Kokku panemine ja kogu töö kulges sinna 10-11h peale. Kui oma lollus vahelt ära jätta ja asjade puhastamine kuidagi hõlpsamalt teha, siis saab ka kiiremini hakkama. Väga palju manti tegelt eest ära ei peagi tulema, aga tüütu on sellegi poolest.
Loodan et nüüd on selles osas rahu majas ja saab sõita vahetusvälbast vahetusvälbani, nii et midagi juurde lisama ei pea - nagu enne probleemi tekkimist.
Sisselase oli 400+k läbinud mootori kohta nagu ikka, nõgine ja õline, egr teeb selles osas mootorile karuteene ja situb ilusti sisselaske kanalid kitti täis. Pöördlabad olid õnneks heas seisukorras ja latt ka korras, vähemalt ei pea sellega tegelema.
Profülaktika mõttes vahetasin ka turbo jala all oleva tihendi välja, kuigi see on väga ebatõenäoline et see metalltihend lekkima hakkab.