W211 E320 - canyondrift - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: W211 E320 - canyondrift (/showthread.php?tid=50246) Lehed:
1
2
|
W211 E320 - canyondrift - canyondrift - 09-07-2019 Tere, tere, mersupere! Aega on palju mööda läinud kui saab jälle kirjutada mersuteemadel. Pikalt peres olnud auto on ka läinud teist teed kui esialgu plaanis oli ja vahepealsest Toyotast sai küll nii siiber, et... Soetasin omale mõned kuud tagasi ühe kauaotsitud Mercedese. Kuna Eestist vajalikku ja korralikku isendit ei leidnud, siis otsisin aktiivselt välismaalt. Välismaal sai otsitud mööda enamikke tuntud ja vähemtuntud autosaite. Üks ikka kehvem kui teine ja just sellise varustusastmega, mis ka meeldiks - ei leia mitte midagi. Leedus tava õlivahetuse käigus maha keritud mõnedsajad tuhanded ka sinnapoole väga jalga seadma ei kutsunud. Samas, leidsin ikkagi pika otsimise lõpuks ühe sobiva eksemplari Hollandist. Asus Hollandi mingisugusel automüügi platsil ja täiesti ausalt, otse Hollandist ostetud, sõitnud alates aastast 2006 seal, olnud 2 omanikku ja kui läbisõidu registrit vaadata, siis on kõik loogiliselt korras. Tegin siis kiire taustauuringu, tundus kõik OK, VIN decoder näitas häid varususelemente ja nii ma lennupileteid otsima asusingi. Kohale minnes muidugi oli lugu veidi kehvem kui arvasin, aga eks ~397 000 km jooksul on saanud ńii mõndagi juhtuda. Kerel paar kriipsu, kellegi võtmerage, mõned väikesed mõlgid ja B osa stanged. (Järelikult väikesed avariid ikkagi on olnud) Automüüjaga peale kokkulepet tegi tema ära hoolduse, pidurid, veermikus ÜV-l probleemi tekitanud jubinad ja muidugi ka värske Hollandi ÜV. Sain auto kätte ja ilma midagi teadmata, asusin kohe 3000km pikkusele teekonnale, Hollandist - Kesk-Saksamaale ja sealt edasi koju. Sõit sujus hästi - kuigi ühe veaga. Intercooler oli alt katki - ehk siis 165kW mis on sellele välja loositud, ei olund kuigi mitte see. Ei saanud suurest eufooriast ka kohe ostuhetkel aru ja ÜV tahmatest ei näitanud ka midagi valesti olevat. Selle sain kodus olles korda, ostsin lihtsalt kasutatud uue. Auto igatahes parajalt hea varustusega: 038MSN VIN: WDB2112221B001102 Model E 320 CDI Engine 642920 40 222253 Transmission 722902 00 764016 Order Number 0 6 553 46212 Order Location NETHERLANDS Interior AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BLACK/ANTH. (821A) Paint 1 BRIGHT SILVER METALLIC CLEAR COAT PAINT (775U) Release Date 2006-06-28 Delivery Date 2006-06-29 Code Description 06N STEUERCODE WERK SINDELFINGEN/GRAZ 182 CONVERTER WITH DEV. CHARACTERISTIC 201B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - DUTCH 213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING 219 PROXIMITY-CONTROLLED CRUISE CONTROL 220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS) 231 GARAGE DOOR OPENER 249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING 250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE 265B AIRBAGLABLE - DUTCH/ENGLISH 275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR) 280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB 287 THROUGH-LOADING FEATURE 293 SIDEBAG IN REAR LEFT AND RIGHT 297 SUN BLIND IN REAR DOORS LH AND RH 309 CUP HOLDER 354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET 386 MOBILE PRE.-INSTALLATION (MTUS) 395 LINGUATRONIC - DUTCH 401 FRONT SEAT CLIMATE CONTROL 404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT 427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED 474 PARTICLE FILTER 477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER 481 UNDERSHIELDS 489 AIRMATIC DUAL CONTROL / AIR SUSPENSION SEMI-ACTIVE 500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING 527 COMAND DVD APS WITH NAVIGATION 550 TRAILER COUPLING 551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM 553L NETHERLANDS 581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL 5XXL EUROPE 600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT 619 CORNERING ILLUMINATION 622 HEADLAMP WITH ILS, RIGHT-HAND TRAFFIC 673 HIGH-CAPACITY BATTERY 690 EMERGENCY SPARE TIRE (MINI SPARE) 732 WOOD VERSION,BIRD'S EYE MAPLE BLACK/ANTHRACITE 775U BRIGHT SILVER METALLIC CLEAR COAT PAINT 807 YEAR OF MODIFICATION 810 SOUND SYSTEM 819 CD CHANGER 820A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE 821A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BLACK/ANTH. 872 REAR SEAT BENCH HEATING LEFT UND RIGHT 882 INTERIOR SAFEGUARD 890 AUTOMATIC REAR-END DOOR 910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO) 915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY 926 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY 954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES 983 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W/O REG. CERT. PART II A22 NEW CONVERTER GENERATION A24 JOINT FLANGE, 4-ARM 120 A45 O-SHIFT PLATE WITH VGS2 F211 SERIES PRODUCTION 211 FS COMBI - VEHICLE G902 TRANSMISSION CODE VERSION 02 GA AUTOMATIC TRANSMISSION HA REAR AXLE J52 ADDITIONAL CODE FOR DAMPING MAT K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING L LEFT-HAND STEERING M002 ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER M30 DISPLACEMENT 3.0 LITER M642 V6 DIESEL ENGINE OM642 R01 SUMMER TIRES R11 LA 17" 5 DOUBLE SPOKE DESIGN U15 2ND CARGO AREA W/ COMPART. UNDER MAIN FLOOR PANEL V06 SPEED- + LOADINDEX 95W VL FRONT AXLE HALF, LEFT VR FRONT AXLE HALF, RIGHT Otsisin pikalt just universaali, Distronicu, Airmaticu, kliima ja mäludega istmega varianti. Igal autol oli midagi puudu - see oli aga õige. Miks siis ikkagi need lisad? Vastust väga ausat polegi, Airmatic (mis on kõigi vaenlane) tundus olevat hea lisa, mida järgi proovida. Distronic lihtsalt mugavus ja eks muud kaasatulevad jubinad - igaüks on omaette väärt. Kolmeliitrine V6 liigutab seda kere ka normaalselt ja 7 käiguline kast teeb maanteekuluks ~6,5l/100km, niiet täitsa talutav on ka sõita. Aga - ei ole head ilma halvata. Airmatic nagu ikka kõigil - tembutab veidi. Ühesõnaga, tagaots on maas, esiots on hea. Täiesti lambimomendil otsustab, et oleks vaja tagaots maha lasta. Kõigepealt vasak pool, siis parem ja vahest saab nädalaid probleemita hakama, vahepeal teeb ka 30-min seismine oma langetustükli ära. Plaan on nüüd igatahes ette võtta süsteemi süvauuring, aga kas ja kes teeb kalibreerimist? Tagaluuk on automaatne ja vahepeal on hajameelne ja ei sulgu korralikult. See tuleb siis halvasti reguleeritud tagaluugist (mis ka enne kiiremini sõites õhuvihinat tegi) ja lukuvastusest. Saaks aega see ära reguleerida, oleks asi veidi parem. Automaatne pagasikate toimib ka ilusti, ainult katte enda sees olev vedru on ajaga ilmselt veidi surnud. Plaanin seda kuidagi peale keerata kui kannatab. Parempoolne peegel on vahetatud ja mitte isetumeneva vastu - kas sellel üldse on parem isetumenev või on ainult juhipoolne. Mersut teades, siis sellist varianti ei saa olla, et parem pole isetumenev, aga mine sa tea. Ehk keegi teab selle kohta rohkem? Tagumine kojamees alguses ei töötanud - selle määrisin ära ja nüüd on jälle korras. Topsihoidja vedru oli ka katki - asendasin selle keerdvedruga. Pole küll päris see, mis lootsin, aga nüüd on töötav asi ja nupule vajutus isegi teeb midagi - enne pidi jõuga välja kakkuma. Kui need vead välja arstida, siis on väga hea auto ja mulle sõita meeldib. Õhkvedrustus on ka asi, millest kuidagi loobuda ei tahaks ja hambad ristis tuleb see ikkagi korda teha ja vead üles otsida. Panen paar hädist pilti ka kui auto veel transiitnumbritega oli. PS: Enne oli vale VIN saanud RE: W211 E320 - canyondrift - v6sa - 10-07-2019 Viisakas nähtamatu lääpsilm. Kas tagaluuk avaneb ka elektrijõul? RE: W211 E320 - canyondrift - Cane - 10-07-2019 (10-07-2019, 10:54 AM)onu_siim Kirjutas: Datacardi järgi pole sellel AIRMATIC...Distronicut ka mitte RE: W211 E320 - canyondrift - v6sa - 10-07-2019 Siiski-siiski: 219 PROXIMITY-CONTROLLED CRUISE CONTROL RE: W211 E320 - canyondrift - arturmalcik - 10-07-2019 hinnaks ? RE: W211 E320 - canyondrift - canyondrift - 11-07-2019 VIN oli vale, nüüd peaks korras olema... Luuk on automaatne - elektriline, airmatic on (ees on padjad) ja distronicu V6sa juba tõi välja. Hind oli Eesti keskmine - läbisõidu järgi kindlasti liiga kallis. Kuidas sellele WIS-ile muidu juurde peaks saama? Minu kaart seal grammigi ei tööta ja kuhugi ligi pole saanud. Peaks ka omale mingi pädeva diagnostika tarkvara/riistvara hankima... Mõtlen siin pikemalt juba Star-i soetamise peale - Mercedes ju muud väga midagi ei tunnista. Õhu puudumine tagaosast on jätnud mulle sellise mulje, et tagumiste patjade kõrgusandur on kuidagi surnud. Auto muidu hommikul, kui tagaots maas on, ei ütle et raising wehicle. Järelikult arvab, et kõik padjad on täis. Rõhuandurit ju neil ei ole? Kes on kokku puutunud selle süsteemiga, siis varuosakoodid tunduvad kõigil kolmel anduril samad - on need omavahel vahetatavad? Tagaosa varras on terve - see on üle vaadatud. Ainuke asi, et mingis sordis rooste oli varda liikumist takistamas. Peale õlitamist on asi jälle liikumas, aga varras ja kogu kerekinnitus tundus meeletult vedel. RE: W211 E320 - canyondrift - väikemees - 11-07-2019 Mercedes Launch diagnostikat ei võta omaks? See oleks hea universaalne lahendus. RE: W211 E320 - canyondrift - arturmalcik - 12-07-2019 saan täpsemat hinda kitjutada ? mulle helistati minu universaali kohta juba mitu korda , aga alla ma ei anna ka RE: W211 E320 - canyondrift - stihl - 12-07-2019 (12-07-2019, 12:58 AM)arturmalcik Kirjutas: saan täpsemat hinda kitjutada ? mulle helistati minu universaali kohta juba mitu korda , aga alla ma ei anna ka Mis see sulle annab? Ma sain nii aru, et see auto siin teemas on tõestatud ja üsna väikese läbisõiduga. (30t aastas on vähe) Sinu oma ei tea keegi ja armatuur vaikselt tolmub, sest keegi töötles odava silikooniga... RE: W211 E320 - canyondrift - Marksus - 12-07-2019 WIS sain aru et olegi enam saadaval klubilistele, ainult EPC jäi alles. Ja muidu parempoolne peegel ei tumenegi. Kui viitsid nikerdada, siis otsi inglise auto pealt peegel ja usun, et kui Stariga natuke uksemoodulit näperdada, siis saab selle tööle ka. Ja omalt poolt soovitan Star süsteemi kui vähegi huvi on. Mina sain vist kuskil 300€ eest paar aastat tagasi hiinast komplekti. Minu oma viimasel ajal enam väga kasutust ei leia, kuid ikka on hea näiteks peale uksepolstri eemaldamist igasugused jäljed ära pühkida. RE: W211 E320 - canyondrift - canyondrift - 17-07-2019 Ja saingi teada, milles tagaotsa vajumise probleem seisnes. Ajasin auto pukkidele, näperdasin andurit ja õige pea kui andur oli tõsteasendis ja kompressor padja täis lõi, käis susin ära ja enam survet vasakul padjal polnud. Selge siis, padi läks. Kiire otsing avarustest ja sain kasutatud padjad 2 tk. Ära vahetatud ja nüüd jälle kõik normis. Võtsin ka katkise lahti, et uudishimu kustutada ja eks neil ongi oma põhimõtteline eluiga. Kui kummi osa vaadata, siis umbes 1/4 oli pealt mõrane ja seest pmst täis ring. (jah, võtsin kummikoti täiesti lahti). Nüüd tahaks näha, et mis elektroonika poolt toimub, et mis klapid padjal on. Kummikoti on ise õhukese seinaga, umbes 1,5mm ja riidega armeeritud. Iseenesest on need lihtsad asjad, aga eks aeg teeb oma töö. Õhust loobuda ei tahaks, kui toimib siis toimib hästi. Nüüd oleks vaja ainult vb andurid kalibeerida, et kõik õigel kõrgusel oleks. RE: W211 E320 - canyondrift - canyondrift - 14-08-2019 No nina on ikka veidi rohkem lennus kui võiks olla - selle võiks kalibreerimine ikka paika keerata. Ega probleemidest ei pääse - kui õhk korras, siis mõtted liiguvad järgmise pulli suunas. 80km/h +10 teeb midagi vilinat - just tagant otsast. Loodan, et see ei ole differ, aga suure tõenäosusega on. Mida koormus suurem sellel kiirusel (ala tõus vms), seda valjem hääl. Kui keegi suudab ka siit kinnitada, et mu mõte vale ei ole (vahepukki pole ka proovinud), siis hakkan uut diffrit otsima. Mis selle ülekanne on - netist leidsin 2.6X ülekandega. Kas tõesti nii ränk lõppülekanne? Hakkasin ka mõtlema taga luugi avamise ja sulgemise peale. Nimelt imelik veidi, et luuk läheb lõpust pauguga kinni (kardin liigub, aga ragiseb - võtan lahti ja määrin ära) ja kui luku vastus ei olnud auto jaoks piisavalt heas asendis, siis luuk kinni ei läinud. Reguleerisin vastust - sain veidi paremaks, aga see on ju Mercedes ikkagi. Kas nendel automaatsetel luukidel on ka softclose funktsioon? Peaks nagu olema... (varuosakoode sellele lukule on päris mitu) Lugesin ka muid foorumeid ja leidsin et lukk võib tõesti olla probleemne. Eks võtab lahti ja vaatab mis viga - kui üldse midagi, aga see lõpuks käiv mats viitab ilmselt väsinud gaasiamordile. Leidsin sellise õpetuse gaasiamordi vahetuseks - ei tundu eriti keeruline: https://workshop-manuals.com/mercedesbenz/e_55_amg_wagon_%28211.276%29/v8-5.5l_sc_%28113.990%29/body_and_frame/doors_hood_and_trunk/trunk/liftgate/trunk/liftgate_shock/support/component_information/technical_service_bulletins/page_17742/ Panen omale ka siia varuosakoodid mida ka kataloogid ära tunnevad: A 211 740 01 36 - Luugi tõmbemehanism/lukk A 211 980 11 64 - Luugi amort vasak A 211 980 07 64 - Luugi amort parem RE: W211 E320 - canyondrift - madis71 - 14-08-2019 Mis puudutab nüüd tagumiseosa allalaskmist lambist siis ise mässasin ka selle teemaga(w211 2003 ja mitte airmatic)Mul peksis segast patjade juhtblokk,mis asub kõrvalistuja jalge all.Tõmba matt ülal täärest 90kraadi lahti ja siis näed katteid mille all veel teised juhtblokid.Vahetasin bloki ära ja sai lahendatud. PS:Stariga sain jälile et plokil sisemine viga(internal fault,koodi ei mäleta enam) teenindusemehed tahtsid koguaeg aga patju vahetada RE: W211 E320 - canyondrift - arturmalcik - 15-08-2019 (17-07-2019, 05:58 PM)canyondrift Kirjutas: Ja saingi teada, milles tagaotsa vajumise probleem seisnes. Nende kasutatute patjadega tuleb sama jama . olen 3 aasta jooksul kaks korda vahetanud juba neid . nüüd sain taastatuid ja garantii 2aastat RE: W211 E320 - canyondrift - canyondrift - 08-01-2020 Tere jälle. Küsimus suurele ringile - kes on varem kokku puutunud (kindlasti keegi on) - mis tihendeid ja muud mudru võiks kontrollida kui õlijahuti tihendeid vahetada? Mul siis viimasel ajal on kahtlaselt tekkinud õlileke. Läbisõit keris just 410 900 ja auto hakkas peale hiljuti tehtud õlivahetust õli juurde nõudma. Kiire pilk alla ja õli ülevooluava, mis sisuliselt käigukasti peakotta välja jookseb, ajab õli välja. Selge, tihendid ka sellel autol läbi. Arvasin et need on juba vahetatud selle läbisõidu juures. Kogun nüüd infi, mida oleks vaja, ala sisselaske kolle tihendid jne. Ei tea, kas samal ajal oleks mõistlik ka tegeleda sisselaskes olevate labade eemaldamisega? Või kui mootor tegelt on korras, siis neid ei pea ära deletema? Google annab selle töö kestvuseks mingi leebe päeva. Puhastamise ja esimese korra kohta veel rohkem. Varun aega sellisel juhul. Ehk on kellegil mingeid nippe ka jagada, mida tähele panna ja mida mitte? Tahmakas peaks mul ka korras olema, ühtegi delete jälge pole - aga see vist väga normaalne ei ole, et vahest kui põletusprotsess ka linnas käivitub, siis viskab sellist plastikulist haisu? See võib vabalt tulla ka sellest, et õli satub summuti peale (mis ülevalt coolerist lekib)? On kellegil kogemust? Kas kuskil internetis vabalt leitavat OM642 manuali ka on - või on kellegil omal üle PDF versioonis? Muidu väga rahuldavalt ülal pidanud masin. Peale teise taga padja koostöö lõppemist sain selle ka vahetatud ja kõik on jälle nagu korras. RE: W211 E320 - canyondrift - laf1247 - 08-01-2020 Peaks nii olema. A6421880580 2tk A6421421880 2tk A6421410580 2tk A6421423180 A6421423280 A2194920080 A6421420681 A6421420781 Ära väljalaske polte katki keera, kui kinni poob siis roostesurm aitab. Üldiselt SWIRL klappidega ei juhtu midagi vaid nende hoovad kuluvad ära RE: W211 E320 - canyondrift - herki - 09-01-2020 Tere, Kui minu omal kunagi vahetati, siis oli see tihendite nimekiri küll märksa pikem. Peast täpselt ei mäleta, aga lähenes see 20le. Paraku seda autot ja ka arvet pole enam käepärast. Kui Joonaselt küsid, oskab ta sulle ilmselt jooksult need vastused anda. Lesvenis vahepeal tundus, et Jüri oligi veekuute lammutamisele spetsialiseerunud Kui ma ei eksi, siis päevaga ei jõudnud temagi tehtud. Herki RE: W211 E320 - canyondrift - canyondrift - 09-01-2020 Okei - eks tuleb siis ka diagramme uurima hakata. Leidsin ka ühe video kus lõpus on ringid ümber asjadel mida ilmselt peaks vahetama. https://www.youtube.com/watch?v=fM5AsmWzmWM Lesvenist saaks infi kindlasti, aga ma ei tea kas ma ise olen nii kooner või midagi, aga käsi kuidagi ei tõuse rahakotini kui vahetamist vajavad tükid maksavad 3€ ja töö maksab min 250€ Okei, eks tihendid juurde, aga nagu ikka, kui ise lahti võtad, omad täielikku kontrolli, et mis täpselt läbi on ja mis puhastamist või tähelepanu vajab. RE: W211 E320 - canyondrift - herki - 09-01-2020 Eks ta ole, mootor tuleb pealt kaunis paljaks koorida... aga jah tihendite set on päris suur ja osasid tihendeid pakutakse ainult a-osana. Kui lammutama hakkad siis oleks abiks kuskilt nimekiri saada, mis vahetamist vajab. Muidu on seis hapu, kui avastad taas ja taas ja taas, et seda ja seda ja seda tihendit oleks ka vaja Edu lammutamisel! Herki (09-01-2020, 10:23 AM)canyondrift Kirjutas: Okei - eks tuleb siis ka diagramme uurima hakata. RE: W211 E320 - canyondrift - Zlang - 12-01-2020 Tere. Kunagi selline töö samal mootoril lastud teha Hispaanias, margiesinduses. Mutikaid ja tihendeid oli mega hulk, mida vahetati. Kusagil peaks olema arve kõigi OEM koodidega. Tihend ise ei maksnud midagi. Töö oli kallis ja seda oli palju. Vahetati välja isegi mõned poldid. Pärast 5 aastat on mootor jälle tagant õline. Läbisõit 180K. Autoks ML W164. Kuidas endal mure lahendad , kirjuta siia ka. Edu! |