16-02-2020, 02:46 PM
Uued pihustid - uus hingamine
Nii, nagu plaanis oli pihustid välja vahetada, ka juhtus. Välja valisin uued pihustid buycarparts.co.uk lehelt. Olin valmis kaupa pikemalt ootama, et küll kunagi jõuavad. Kohale saabusid peale kinnitus emaili nad DPD kulleriga juba päevaga ja üllatuseks Poolast.
Vahetus erilist palju aega ei võtnud. Kokku oma tunnike. Õhufilter maha, kütusetorud hellalt lahti ja pihustite kinnituslatt lahti. Välja tulid pihustid kergelt. Tihendeid pihustitega kaasa ei tulnud. Kummist tihendid pihustite ümber tuleb ümber tõsta või välja vahetada. Vanad oli minul veel piisavalt viisakad ja läksid seega käiku. Kuuma ja aja koostööl võivad nad oma mõõtmeid vähendada ja hakata andma pesa vahelt lisaõhku silindrisse.
Pikalt seistes tahtis mootor käivitades saada gaasi. Speedster keeras paar aastat tagasi viimasel timmimisel surve piisavalt peale, et kõik pihustid käivitamisel korraga avaneksid. Siis ikka mõni lekkis, trassi surve ei püsinud piisavalt. Korraga ei meenugi, mis veel.
Nüüd kui uued pihustid külge said polnud gaasipedaali peale vaja isegi mõelda. Käima läks nn poolest pöördest. Vahe oli märgatav ja mootori käik ühtlane.
Enne kippus mootor tegema sellist "diisli" häält. Ilmselt oli see tingitud ebaühtlasest põlemisest. Nüüd uute pihustitega oli kõik kadunud. Hooaja alguses tuleb pritse reguleerimiseks veel aeg kirja panna. Vana seadistus ei ole kindlasti enam kohane.
Hetkel ei ole veel mootor puhtaks käinud. Garaažis tiksutada ei ole pikalt mõtet. Süüteküünlad olid eelnevast ebakvaliteetsest põlemisest veel väga tumedad. Kui sõitma saab tuleb need üle kontrollida. Eeldan, et põlevad puhtaks. Läbisõit nendega ei ole olnud suur.
![[Pilt: IMG_20200208_211139.png]](https://valgemercedes.ee/wp-content/uploads/2020/02/IMG_20200208_211139.png)
![[Pilt: IMG_20200208_211552.png]](https://valgemercedes.ee/wp-content/uploads/2020/02/IMG_20200208_211552.png)
![[Pilt: IMG_20200208_220032.png]](https://valgemercedes.ee/wp-content/uploads/2020/02/IMG_20200208_220032.png)
Nii, nagu plaanis oli pihustid välja vahetada, ka juhtus. Välja valisin uued pihustid buycarparts.co.uk lehelt. Olin valmis kaupa pikemalt ootama, et küll kunagi jõuavad. Kohale saabusid peale kinnitus emaili nad DPD kulleriga juba päevaga ja üllatuseks Poolast.
Vahetus erilist palju aega ei võtnud. Kokku oma tunnike. Õhufilter maha, kütusetorud hellalt lahti ja pihustite kinnituslatt lahti. Välja tulid pihustid kergelt. Tihendeid pihustitega kaasa ei tulnud. Kummist tihendid pihustite ümber tuleb ümber tõsta või välja vahetada. Vanad oli minul veel piisavalt viisakad ja läksid seega käiku. Kuuma ja aja koostööl võivad nad oma mõõtmeid vähendada ja hakata andma pesa vahelt lisaõhku silindrisse.
Pikalt seistes tahtis mootor käivitades saada gaasi. Speedster keeras paar aastat tagasi viimasel timmimisel surve piisavalt peale, et kõik pihustid käivitamisel korraga avaneksid. Siis ikka mõni lekkis, trassi surve ei püsinud piisavalt. Korraga ei meenugi, mis veel.
Nüüd kui uued pihustid külge said polnud gaasipedaali peale vaja isegi mõelda. Käima läks nn poolest pöördest. Vahe oli märgatav ja mootori käik ühtlane.
Enne kippus mootor tegema sellist "diisli" häält. Ilmselt oli see tingitud ebaühtlasest põlemisest. Nüüd uute pihustitega oli kõik kadunud. Hooaja alguses tuleb pritse reguleerimiseks veel aeg kirja panna. Vana seadistus ei ole kindlasti enam kohane.
Hetkel ei ole veel mootor puhtaks käinud. Garaažis tiksutada ei ole pikalt mõtet. Süüteküünlad olid eelnevast ebakvaliteetsest põlemisest veel väga tumedad. Kui sõitma saab tuleb need üle kontrollida. Eeldan, et põlevad puhtaks. Läbisõit nendega ei ole olnud suur.
![[Pilt: IMG_20200208_211139.png]](https://valgemercedes.ee/wp-content/uploads/2020/02/IMG_20200208_211139.png)
![[Pilt: IMG_20200208_211552.png]](https://valgemercedes.ee/wp-content/uploads/2020/02/IMG_20200208_211552.png)
![[Pilt: IMG_20200208_220032.png]](https://valgemercedes.ee/wp-content/uploads/2020/02/IMG_20200208_220032.png)