31-01-2020, 09:41 PM
Viies ratas - rooliratas
Kaua aega on auto teemas tuul puhunud. Nüüd tuul vaibus ja tundub kui talve ei tulegi algab hobiauto hooaeg see aasta eriti vara. Nii, et tuleb tegemata asjad ikka talvekuudel käsile võtta.
Kõige suuremaks ebamugavuseks oli auto juures roolikarbis lõtk. Roolida tuli nagu Euroopa BA. Sai sõidetud aga siiski, mis sõit see siis Mercedesega enam on? Hakkasin uurima roolikarpide kohta. Küll leidus taastamiskomplekte, kui ka taastatud karpe. Ebays jäi silma, et taastatud karp on oma 900€ kanti. Mitte taastatud ilmselt logisev karp 350€ kanti. Isegi täiesti uus oli veel müügis ~4000€ eest. Ilusad numbrid, eriti viimane, mis paneb mõtlema, et pensionifondid võiksid varsti hakata investeerima hoopis vanade autode roolikarpidesse..
Peale foorumites kammimist avastasin koha Inglismaal, mis taastab roolikarpe. Nii siis vana, mis lekkis ja loksus tuli maha kiskuda. Õnneks ära käib ta päris lihtsalt. Poolraamis kolm pikka polti, mis ligipääsetavad vasakust rattakoopast ja siis kaks õlipumba toru, mida peab hellalt paitama, et katki ei kisuks neid. Kui torud lahti tulevad siis veermiku osa on kõik juba kenasti auto alt näha, mis ja kus.
Postitust ei oleks hakanud enne tegema, kui ei ole kindel tulemuses. Nüüd kui tulemus teada, saan ka infot jagada. Remanufacturingu tegi http://www.coventrypowersteering.com/
Kindlasti tasub sealt ise pakkumist küsida aga kuna räägime taastamisest ja sellega ka kokkuhoiust siis minul läks taastamine 234 naela koos kohalike maksudega. Saatmiskulud lähevad sinna juurde. Mina kasutasin DPD-d.
Tagasi saabus nii ilus asi, et kahju oli lausa põhja alla tagasi panna. Kenasti puhastatud ja pakitud. Korgid peal kus vaja jne..
Ahjaa, rooli hooba ma küljest ära ei saanud ja saatsin sellega koos. 36 padrun keeras 400Nm löögiga küll mutri lahti aga hoob on seal nii kõvasti nuutides, et sobilik tõmmits kippus ka maha hüppama. Parem anda kaasa ja mitte asja ära rikkuda. Tagasi saades olid mehed märkinud nii võllile kui hoovale ettenägelikult märgi. Nii, et sai kõik täpselt nagu algselt tagasi panna.
Tagasi istus ta ju muidugi nagu peab. Sobilikud õlid sinna juurde ja uus filter. Vana süsteem muidugi kuivaks enne lasta ja algab täitmine. Kuskil oli kirjas et süsteemi täielik maht on 1,4L. Minul läks sisse 1L. Ilmselt oli pumbas veel jääke Dextron II-st. Kui vedelik sees siis rattad õhku ja õhutama. Selleks on netis ka videoid. Mulises kõvasti.. Pärast õhutamist muutus rool palju tihkemaks ja minu tunde järgi on tulemus ikka väga hea. Usun, et väikese nõksu leiab tundliku käega rooli loksutades ikka aga tegemist on odomeetri järgi vähemalt 315 000 sõitnud karbiga.
Jäin tulemusega rahule.
Õhutamise viimases etapis tuleb mootor ka käima panna ja peale mitut kuud seismist läks too suht lonkavalt alguses käima. Sealt koidab ilmselt ka tulevikus uus postitus. Tellitud sai mootorile uued pihustid
Kaua aega on auto teemas tuul puhunud. Nüüd tuul vaibus ja tundub kui talve ei tulegi algab hobiauto hooaeg see aasta eriti vara. Nii, et tuleb tegemata asjad ikka talvekuudel käsile võtta.
Kõige suuremaks ebamugavuseks oli auto juures roolikarbis lõtk. Roolida tuli nagu Euroopa BA. Sai sõidetud aga siiski, mis sõit see siis Mercedesega enam on? Hakkasin uurima roolikarpide kohta. Küll leidus taastamiskomplekte, kui ka taastatud karpe. Ebays jäi silma, et taastatud karp on oma 900€ kanti. Mitte taastatud ilmselt logisev karp 350€ kanti. Isegi täiesti uus oli veel müügis ~4000€ eest. Ilusad numbrid, eriti viimane, mis paneb mõtlema, et pensionifondid võiksid varsti hakata investeerima hoopis vanade autode roolikarpidesse..
Peale foorumites kammimist avastasin koha Inglismaal, mis taastab roolikarpe. Nii siis vana, mis lekkis ja loksus tuli maha kiskuda. Õnneks ära käib ta päris lihtsalt. Poolraamis kolm pikka polti, mis ligipääsetavad vasakust rattakoopast ja siis kaks õlipumba toru, mida peab hellalt paitama, et katki ei kisuks neid. Kui torud lahti tulevad siis veermiku osa on kõik juba kenasti auto alt näha, mis ja kus.
Postitust ei oleks hakanud enne tegema, kui ei ole kindel tulemuses. Nüüd kui tulemus teada, saan ka infot jagada. Remanufacturingu tegi http://www.coventrypowersteering.com/
Kindlasti tasub sealt ise pakkumist küsida aga kuna räägime taastamisest ja sellega ka kokkuhoiust siis minul läks taastamine 234 naela koos kohalike maksudega. Saatmiskulud lähevad sinna juurde. Mina kasutasin DPD-d.
Tagasi saabus nii ilus asi, et kahju oli lausa põhja alla tagasi panna. Kenasti puhastatud ja pakitud. Korgid peal kus vaja jne..
Ahjaa, rooli hooba ma küljest ära ei saanud ja saatsin sellega koos. 36 padrun keeras 400Nm löögiga küll mutri lahti aga hoob on seal nii kõvasti nuutides, et sobilik tõmmits kippus ka maha hüppama. Parem anda kaasa ja mitte asja ära rikkuda. Tagasi saades olid mehed märkinud nii võllile kui hoovale ettenägelikult märgi. Nii, et sai kõik täpselt nagu algselt tagasi panna.
Tagasi istus ta ju muidugi nagu peab. Sobilikud õlid sinna juurde ja uus filter. Vana süsteem muidugi kuivaks enne lasta ja algab täitmine. Kuskil oli kirjas et süsteemi täielik maht on 1,4L. Minul läks sisse 1L. Ilmselt oli pumbas veel jääke Dextron II-st. Kui vedelik sees siis rattad õhku ja õhutama. Selleks on netis ka videoid. Mulises kõvasti.. Pärast õhutamist muutus rool palju tihkemaks ja minu tunde järgi on tulemus ikka väga hea. Usun, et väikese nõksu leiab tundliku käega rooli loksutades ikka aga tegemist on odomeetri järgi vähemalt 315 000 sõitnud karbiga.
Jäin tulemusega rahule.
Õhutamise viimases etapis tuleb mootor ka käima panna ja peale mitut kuud seismist läks too suht lonkavalt alguses käima. Sealt koidab ilmselt ka tulevikus uus postitus. Tellitud sai mootorile uued pihustid