08-01-2020, 09:17 PM
Tere jälle.
Küsimus suurele ringile - kes on varem kokku puutunud (kindlasti keegi on) - mis tihendeid ja muud mudru võiks kontrollida kui õlijahuti tihendeid vahetada? Mul siis viimasel ajal on kahtlaselt tekkinud õlileke. Läbisõit keris just 410 900 ja auto hakkas peale hiljuti tehtud õlivahetust õli juurde nõudma.
Kiire pilk alla ja õli ülevooluava, mis sisuliselt käigukasti peakotta välja jookseb, ajab õli välja. Selge, tihendid ka sellel autol läbi. Arvasin et need on juba vahetatud selle läbisõidu juures.
Kogun nüüd infi, mida oleks vaja, ala sisselaske kolle tihendid jne.
Ei tea, kas samal ajal oleks mõistlik ka tegeleda sisselaskes olevate labade eemaldamisega? Või kui mootor tegelt on korras, siis neid ei pea ära deletema?
Google annab selle töö kestvuseks mingi leebe päeva. Puhastamise ja esimese korra kohta veel rohkem. Varun aega sellisel juhul. Ehk on kellegil mingeid nippe ka jagada, mida tähele panna ja mida mitte?
Tahmakas peaks mul ka korras olema, ühtegi delete jälge pole - aga see vist väga normaalne ei ole, et vahest kui põletusprotsess ka linnas käivitub, siis viskab sellist plastikulist haisu? See võib vabalt tulla ka sellest, et õli satub summuti peale (mis ülevalt coolerist lekib)? On kellegil kogemust?
Kas kuskil internetis vabalt leitavat OM642 manuali ka on - või on kellegil omal üle PDF versioonis?
Muidu väga rahuldavalt ülal pidanud masin. Peale teise taga padja koostöö lõppemist sain selle ka vahetatud ja kõik on jälle nagu korras.
Küsimus suurele ringile - kes on varem kokku puutunud (kindlasti keegi on) - mis tihendeid ja muud mudru võiks kontrollida kui õlijahuti tihendeid vahetada? Mul siis viimasel ajal on kahtlaselt tekkinud õlileke. Läbisõit keris just 410 900 ja auto hakkas peale hiljuti tehtud õlivahetust õli juurde nõudma.
Kiire pilk alla ja õli ülevooluava, mis sisuliselt käigukasti peakotta välja jookseb, ajab õli välja. Selge, tihendid ka sellel autol läbi. Arvasin et need on juba vahetatud selle läbisõidu juures.
Kogun nüüd infi, mida oleks vaja, ala sisselaske kolle tihendid jne.
Ei tea, kas samal ajal oleks mõistlik ka tegeleda sisselaskes olevate labade eemaldamisega? Või kui mootor tegelt on korras, siis neid ei pea ära deletema?
Google annab selle töö kestvuseks mingi leebe päeva. Puhastamise ja esimese korra kohta veel rohkem. Varun aega sellisel juhul. Ehk on kellegil mingeid nippe ka jagada, mida tähele panna ja mida mitte?
Tahmakas peaks mul ka korras olema, ühtegi delete jälge pole - aga see vist väga normaalne ei ole, et vahest kui põletusprotsess ka linnas käivitub, siis viskab sellist plastikulist haisu? See võib vabalt tulla ka sellest, et õli satub summuti peale (mis ülevalt coolerist lekib)? On kellegil kogemust?
Kas kuskil internetis vabalt leitavat OM642 manuali ka on - või on kellegil omal üle PDF versioonis?
Muidu väga rahuldavalt ülal pidanud masin. Peale teise taga padja koostöö lõppemist sain selle ka vahetatud ja kõik on jälle nagu korras.