16-09-2019, 11:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-09-2019, 11:03 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Tegelikult kiiduväärselt viisakalt, arvestades vähest tähelepanu. Paar vahetatud pihustit ja oma lollusest mahasõidetud ning uuesti värvitud külg on vast suurimad probleemid.
Metallfilter viis õhumured. Käivitub emotsioonideta. Kui nüüd raatsiks kergelt lekkiva vahejahuti ka uue vastu välja vahetada ja tagasilla puksimajanduse tihedaks teha, siis võiks täitsa rahul olla. Praegu oleme lihtsalt rahul Sest vana auto ei pea olema veatu.
Tuleb küll tunnistada, et 225/55R16 rehviga on masendavalt rahutu. Kitsam jälle 8" laia velje peal jätab serva äärekividele altiks... Velge ka ei raatsi vahetada.
Samuti tuleb tõdeda, et Barum Bravuris 3 HM üsna raske auto all kruusateid ei kannata - mul on läinud 4 rehvi enne mustri poole pealegi kulumist nii muhku, et ei kannata sõita. Või ei püsi enam õhk sees. Rekord oli 4 paela nädalaga... Kusjuures ei olnud ei auke ega kive sedapalju, et ma oleks märganud. Aga ma olen kaunikesti õrna istelihasega selle koha pealt. Esirehvidega vean naastuajani välja. Samas ma olen seda autot tarvitanud ka, ega ma kurda.
Metallfilter viis õhumured. Käivitub emotsioonideta. Kui nüüd raatsiks kergelt lekkiva vahejahuti ka uue vastu välja vahetada ja tagasilla puksimajanduse tihedaks teha, siis võiks täitsa rahul olla. Praegu oleme lihtsalt rahul Sest vana auto ei pea olema veatu.
Tuleb küll tunnistada, et 225/55R16 rehviga on masendavalt rahutu. Kitsam jälle 8" laia velje peal jätab serva äärekividele altiks... Velge ka ei raatsi vahetada.
Samuti tuleb tõdeda, et Barum Bravuris 3 HM üsna raske auto all kruusateid ei kannata - mul on läinud 4 rehvi enne mustri poole pealegi kulumist nii muhku, et ei kannata sõita. Või ei püsi enam õhk sees. Rekord oli 4 paela nädalaga... Kusjuures ei olnud ei auke ega kive sedapalju, et ma oleks märganud. Aga ma olen kaunikesti õrna istelihasega selle koha pealt. Esirehvidega vean naastuajani välja. Samas ma olen seda autot tarvitanud ka, ega ma kurda.