15-08-2019, 04:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-08-2019, 04:10 PM ja muutjaks oli Lahekas.)
Hooaeg on olnud meeleolukas ja produktiivne. Auto on palju sõita saanud ja erinevatel koosviibimistel ning üritustel olnud alati üheks tehnikahuvilisi koguvaks objektiks.
Läbisõitu on autol kevadest saati kogunenud pea 15 000km. Vahepeale on jäänud ka õli ja filtrite vahetus ning mõned pisemad nikerdamised, nagu näiteks rattalaagrite peale keeramine. Üldkokkuvõttes on tegemist väga ustava sõbraga, kelle puhul ma saan iga hommik kindel olla, et ka peale nädalast seismist turtsatab ta muredeta unest ja äratab külmkäivitusele järgnevate pöörete hoidmisega kogu naabruskonna üles.
Ka üks naabrimeestest on aru saanud, et tegelt pole mõtet Nissaneid ja Toyotasid kollektsioneerida:
Huvitav, et piltidel tundub juhipoolne esitiib hoopis teises toonis. Tegelikult sellest küll aru ei saa. Kahju on, et mu veekindel telefon uppus vahepeal ära ja seetõttu kadusid ka mõned head pildid suvistest üritustest.
Küll aga juhtub elus erinevaid keerdkäike ja juhtumisi, millest mõned paremad ja mõned mitte nii paremad. Tean, et mingis lähemas või natuke kaugemas perspektiivis võib muutuda Mercedes minu jaoks üleliigseks ja kuna mul puudub ka selleks talveks talle kuiv hoiustuskoht, pean enda emotsioonid tagasi hoidma ja ta turule paiskama. Võib olla juhtub siit lugema keegi huviline, kes mõistlikel tingimustel ja mõistliku valuuta eest tahaks ta endale omastada. Saladusi mul auto ega huviliste ees ei ole. Olen teda hoidnud ja parendanud sellest vaatenurgast, et ta mind ustavalt teeniks, kestaks ja näeks ka viisakas välja. Mõistagi ei saa ma küsida seda raha, mis ma ise autosse investeerinud olen. Kuid arusaadavatel põhjustel ei ole mõistlik temast loobuda tavalise poolsurnud taksomersu hinna eest.
Kui jalad jälle alla saadud ja elu paika loksutatud, saab ju jälle midagi uut ja huvitavat endale mängimiseks otsida
Läbisõitu on autol kevadest saati kogunenud pea 15 000km. Vahepeale on jäänud ka õli ja filtrite vahetus ning mõned pisemad nikerdamised, nagu näiteks rattalaagrite peale keeramine. Üldkokkuvõttes on tegemist väga ustava sõbraga, kelle puhul ma saan iga hommik kindel olla, et ka peale nädalast seismist turtsatab ta muredeta unest ja äratab külmkäivitusele järgnevate pöörete hoidmisega kogu naabruskonna üles.
Ka üks naabrimeestest on aru saanud, et tegelt pole mõtet Nissaneid ja Toyotasid kollektsioneerida:
Huvitav, et piltidel tundub juhipoolne esitiib hoopis teises toonis. Tegelikult sellest küll aru ei saa. Kahju on, et mu veekindel telefon uppus vahepeal ära ja seetõttu kadusid ka mõned head pildid suvistest üritustest.
Küll aga juhtub elus erinevaid keerdkäike ja juhtumisi, millest mõned paremad ja mõned mitte nii paremad. Tean, et mingis lähemas või natuke kaugemas perspektiivis võib muutuda Mercedes minu jaoks üleliigseks ja kuna mul puudub ka selleks talveks talle kuiv hoiustuskoht, pean enda emotsioonid tagasi hoidma ja ta turule paiskama. Võib olla juhtub siit lugema keegi huviline, kes mõistlikel tingimustel ja mõistliku valuuta eest tahaks ta endale omastada. Saladusi mul auto ega huviliste ees ei ole. Olen teda hoidnud ja parendanud sellest vaatenurgast, et ta mind ustavalt teeniks, kestaks ja näeks ka viisakas välja. Mõistagi ei saa ma küsida seda raha, mis ma ise autosse investeerinud olen. Kuid arusaadavatel põhjustel ei ole mõistlik temast loobuda tavalise poolsurnud taksomersu hinna eest.
Kui jalad jälle alla saadud ja elu paika loksutatud, saab ju jälle midagi uut ja huvitavat endale mängimiseks otsida
E55 AMG