Mercedes W210 E420 Avantgarde - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: Mercedes W210 E420 Avantgarde (/showthread.php?tid=49176) |
Mercedes W210 E420 Avantgarde - Lahekas - 12-10-2018 "Enne kui Pariisi sõidad, käi Nuustakulgi ära..." Ma alustan selle teema esimest postitust veidi niisama mõistuteksti ja osaliselt ka reisikirjana. Nagu mu signatuurgi siiamaani ütleb, ei ole ma juba ammu Mercedese maailmaga väga lähedalt kokku puutunud. Palju huvitavam oli vaadata sõpru ja tuttavaid nendega mängimas ja käia kõrval targutamas ning rehvi toksimas. Küll on ikka huvitavaid isendeid olemas.. samas ise ühelt pool natuke rahul, et endal ühtegi muret kaelas pole, teiselt poolt miski ikka näris. Ja näris.. Eelmine pühapäevaauto läks kevadel oma teed. Nüüd võin teda näha müügis ALMi platsil. Mis tähendas ilmselt, et järgmine omanik teda läbi ei hammustanud ja andis loobuka. Terve suve hoidsin aga mina silma peal Mercedese turul. Kuna W123 ja W124 läbi käidud mitu korda, oleks järgmine loogiline samm näiteks W210 või W208. Lihtsalt põhjus võib olla ka selles, et ega ma näiteks W140 omada ei tihka ja ilmselt ka ei oskaks. Lisaks on ta liiga suur. R129 on kaugelt liiga kallis ja uuemad mudelid ei anna päris korralikult veel nö hobiautode mõõtu veel välja (loe: vaene olen - W211 e55 või w204 C63 võiks ju ka olla..). W210 puhul eelistasin välimuselt pre-feisslift mudeleid, sest omandades teadmisi ja infot nende arendamise ja töö alguse kohta juba 80ndate lõpus, tundus see minule just selline hea üleminek W124-st. Et saada ise aimu, kui palju on asjad muutunud ja mis sammu võttis MB ette antud üsnagi kõmulise mudeliga, mis vastupidiselt kriitikale tõestas ennast tegelikult väga hea müügihitina. Minu jaoks pidi 210 olema KINDLASTI V8 mootoriga. Ma polnud kunagi omanud V8 mootoriga sõiduautot. Ülejäänu polnud nii tähtis. Taksopruuni (beeži) ka tegelikult ei tahtnud. Eelisjärjekorras eelistasin ka originaalse sinise klaasi ja katuseluugiga autosid. Mõistes, et isegi üsna pika ajalise perioodi jooksul ei tule Eesti turule müüki ühtegi minule sobilikku eksemplari, hakkasin vaatama ka mobile.de-d. Küll tundus see Saksamaa suur ja lai, kuid reaalsus oli see, et osta ikka midagi ei olnud. Mis tundus nagu sobilik, oli kas 1) täiesti läbi aetud, 2) liiga kallis, 3) eraisiku käes müügis, 4) kuskil korralikus karup*rses, kuhu ei saanud ei rongiga ega bussiga. Paar tükki jäi isegi pinnale ja sai plaane tegema hakatud Saksamaa reisiks. Esineme huvipakkuv objekt oli E50 AMG: Mis kadus tingituna hinnast ja asukohast muidugi ennem, kui me lennupileteidki ostma jõudsime hakata. Teine variant oli ühel toredal Hamburgi automüügiplatsil müügis olnud E430 Avantgarde. PUNANE, kaltsusisu ja tagasihoidlikuma varustusega. Selle peale sai isegi helistatud ja üllatavalt hästi inglise keelse vestluse läbi viia. "Gaar verri guud, enzin pöörfikt, gierbox pöörfikt!" Nojah, lähme vaatama: Pean mainima, et minul endal pole mitte ühtegi kogemust selliseid reise ette võtta, aga kuna kaasas oleval sõbral on käpp sees lennundusmaailmas ja ka kogemus Saksamaalt uuemate autode toomises, olin nõus seda tegema. Kuidas see vanade roimade toomine ikka erinev on?! Põhimõtteliselt päevapealt. Mis see paar tundi lennureisi on? Läheks nagu Võrru autot vaatama, lihtsalt keskkond on teine. Vägagi teine.. Küll see Hamburg on ikka trööstitu koht. Muidugi läks ilma poolest kõik absoluutselt vastupidiselt sellele, mida lubas yr.no eelmistel päevadel (päike, 20C sooja). Reaalsus oli täpselt selline, nagu ma Saksamaad alati ette olen kujutanud. Ehk siis, sadas vihma ja oli üleüldse väga hall ja sombune. Igal pool linnapildis domineeris betoon ja metall. On küll üritatud loodust veidi siia ja sinna ka jätta, kuid see ei toimi. Lisaks kõigele on väga keeruline näha kuskil sulle vastu jalutamas tõupuhast sakslast.. Näiteks suvilate mõiste on seal ilmselt veidi teistmoodi lahendatud, kui meie ette kujutada oskame: Eks meie välja vaadatud autoplats asus ka ikka Hamburgi getos. Siin on jõe ääres näha autoaeda tagantpoolt: Puhkeruumi leidsime tänava äärest. Võin kinnitada, et ajas asja ära: Aga loomulikult asus meie välja vaadatud objekt türklaste haldusalas. Ja see auto oli küll vahepeal sõjast läbi käinud.. Ma ei oodanudki korteri ruutmeetrihinna eest uueväärilist masinat, aga damn.. Lisaks sellele, et ta oli looduse meelevalda jäetud, oli ta ilmselt ka selle müügiplatsi nö must lammas. Peksupoiss, kes sai mõne kolaka iga päev lihtsalt profülaktika mõttes. Noh, et oled olemas või nii. Tal ei olnud mitte ühtegi sirget või defektivaba detaili. Tema küljed olid sõidetud mõlki ja seejärel värvitud üle punase katusevärviga. Tagumised elektriaknad olid puuklotsidega kinni fikseeritud. Ilma klotsita kukuksid nad lihtsalt alla. Ainukene positiivne osa oli tal tehnika. Kõike, mis nende türklastega seal räägitud sai, ma kohe meenutada ei viitsigi. Hind oli kivist, TÜVi pole ja põhimõtteliselt on tegemist vähemalt visuaalselt vanarauaga. Kuna me olime sobivas piirkonnas, jäi jalutuskäigu kaugusele ikka üsna mitmeid autoplatse. Just ikka korralikke urkaid ja sekka ka mõned üksikud viisakamad. Stiilinäide ühest urkast, kus 1) polnud ühelgi autol peal tekste, misasjaga täpsemalt on tegemist 2) polnud infot, mis on hind 3) polnud kedagi kes viitsiks sinuga ka tegeleda ja 4) ega seal väga liikuda ka ei saanud.. Midagi asjalikku silma ei jäänud ja sama targalt me sealt minema kõndisime. Poolsuviselt riides, seljakotid seljas. Mehed tulid autot ostma. Tutkit brat. Istusime maha ühte salatikohvikusse, tellisime söögid ja hakkasime mobile-t lappama. Kusjuures, sõber ostis saia juustuviiluga. Nagu oligi saiaviil, või ja juustuviil. Maksis eurokakskümmend. Mina sõin portsu mingit imelikku makaroni-singi salatit. Jube äädikane, ikka väga äädikane. Ma pole muidu kehva isuga, aga pool sellest salatist jäi puutumata. Vähemalt Coca-Cola maitseb sarnaselt igal pool. Kuna kohalikud W210-te kuulutused olid läbi kammitud, võtsime valikusse ka W208 ja üks meist mingite segaste ilmingute ja ilmselt ka juustuvõileiva toimel sonis midagi diiselmootoriga Alfa Romeost.. Sel hetkel viskaski ette ühe värske W208 CLK320 kuulutuse just meie kandis. "Meie kant" Hamburgi suuruses linnas tähendas kõigepealt 20 minutit kõndimist, 15 minutit rongiga sõitmist ja veel 20 minutit kõndimist. Küll Eestis on ikka hea elada. Kahjuks pole mul antud autost pilte jagada, seega peate lihtsalt mu hea sõna uskuma: Must/tumeroheline, toas nahk, korralikult varustatud (k.a. katuseluuk). Mingeid iluvigu tal oli, kuid üldpildis üsna korralik masin. Sõitis sigahästi. Suuremaks probleemiks oli salongipuhuri töö. Ta töötas ainult 50% võimsusega. See vist tüüpviga ja asi puhuri mootoris (?!), kui ma õigesti mäletan. Ainuke jäädvustus sealt on mul autoärikast, kes suutis igale küsimusele vastuseks plahvatada "NO PROBLEM!" Pildile eelnes umbes selline tekst (muidugi saksa keeles): Meie: Huvitaks see MB. Automüüja: Oot, milline see oligi? M: CLK320 Am: kohe vaatame selle võtme välja ja lähme proovime. Seejärel tõstis ta sealt hunnikust kõik võtmed ükshaaval välja ja veendus, et viimane võti, mis lauale jäi, oli selle auto oma. Tulemus? Jalutasime minema. Ikkagi oli "PROBLEM". Hinnas saime kaubale, kuid kuna kell oli juba kolm (!), ei saanud kohalik autoregister väljastada eksportnumbreid. Pean selgituseks veel ära mainima, et meie huvi oli osta sealt auto ja sellega kindlalt tagasi sõita. Algne idee oli seda teha kõike ühe päevaga + kojusõit. Nüüd saime targemaks, et päris nii see asi ikka ei käi. Kodutöö tegemata, mis seal ikka. Sellega oli juba villand. Kesklinnas kõht kebabist täis ja lennupiletid kodupoole ostetud. Kuna tulime tagasi läbi Kopenhaageni, oli seal oodates veidi aega Eesti turgu veel vaadata. Olin sõelale seadnud juba ka w208, seega läks Eesti turg veidi paremaks. Neid ikka on. Küll aga enamasti korralike tuuningobjektidena. Ma ei tahaks pikemalt sellel teemal peatuda, sest keegi võib kuskil midagi isiklikuna võtta. Lihtsalt üks soovitus inimestele, kes oma autosid müüvad - ärge kasutage kaks aastaid vanu pilte. Eriti kui tegemist on Mercedesega.. Raiskate enda ja ka huviliste aega. Aga kogu selle pika teksti kokkuvõtteks, ostsin ma Tallinnas enda kõrvalmajast W210 1997a E420 Avantgarde. Hõbedase, musta nahaga, sinise klaasiga. Aga sellest täpsemalt juba järgmistes kirjetes. RE: Mercedes W210 E420 Avantgarde - Randar - 12-10-2018 Jaa, see Hamburg on üks tõsine ajaraiskamine. Ise alustasin samuti sealt kuid lõpuks jõudsin läbi Berliini Frankfurti kus sõidukid vastasid ka kirjeldusele ning kaasa ma ta sealt võtsin. RE: Mercedes W210 E420 Avantgarde - Uku - 12-10-2018 Tundub, et auto leidis endale hea omaniku. Oli teine juba mõnda aega müügis, veetis pikka aega mu auto24 profiilis "lemmikute" all. See MB oli minu meelest väga soodsa hinnaga ning nägi päris viisakas välja, kuid ma suutsin endaga võidelda ning helistamist vältida. E 420 on veel põhimõtteliselt vana kooli tehnikaga, sama M119 oli ka W126 peal, ning neid ei tehtud väga palju võrreldes E 430-ga. Pealegi on pre-facelift minu hinnangul lahedam, oma püstise ninaga, vähem sportlikuma kerega, ning ei ole nii levinud. W210 on küllaltki kehva mainega auto, kuid mulle meeldib. Minu E 200 oli küll võrrimootoriga ning üsnagi plank, kuid hästi hoitud isend, mis pakkus palju muretuid kilomeetreid. Olen kõikide sama ajastu konkurentidega sõitnud, ning W210-l on oma karakter - mis avaldub eriti siis, kui on vaja sõita pikka otsa. Mõtlesin tookord, et kaks V8 mootoriga autot majapidamises oleks liiast. Ootan järgmisi postitusi. Võib-olla tegin suure vea. Edu! RE: Mercedes W210 E420 Avantgarde - HotPapa - 12-10-2018 Lahe seik. Eesti autoturg on mingis mõttes ideaalne ostjale ja õudusunenägu müüjale, eriti kui tegu on eraisikust. Ütleme nii, et sul on suurem võimalus leida Eestist korralik hobiauto ennem kui Saksast, mitte et mul kogemust oleks Saksast auto toomisega, vaid pigem jälgides Eesti turgu, kus mõnda vähemgi suurema mootoriga autot on pea võimatu müüa...varuosa hinnaga ehk hakkab telefon helisema. Minu meelest on asi läinud päris hulluks just viimased aastad, tundub, et rahval on raha tekkinud ja W210 ja W220 on võtnud jäänuse staatuse. Igaljuhul kui auto seisukord on värske siis on see väärt ost! RE: Mercedes W210 E420 Avantgarde - tomm49 - 13-10-2018 (12-10-2018, 07:05 PM)Uku Kirjutas: E 420 on veel põhimõtteliselt vana kooli tehnikaga, sama M119 oli ka W126 pealOli ka 126 peal? RE: Mercedes W210 E420 Avantgarde - Lahekas - 13-10-2018 M119 siiski w126 ampluaasse ei mahtunud. Kasutatud on seda mootoriplokki: W124 400E/E420 W210 E420 W140 400SE/400SEL/S420 Mercedes-Benz 420SEC/ S420coupe/ Cl420 W124 500E/E500 W140 500SEL/500SEC/S500 R129 500SL/SL500 W210 E50 AMG W124 E60 AMG R129 SL60 AMG Küll võrreldes teda uuema M113ga (nt E430), on m119 robustsem. Ta käivitub nagu veoauto, on veidi raskepärase olemusega ja tahab kiireks edasi liikumiseks ikka veidi rohkem pööret saada. W210 kerel pakuti M119 ainult ühe mudeliaasta peal (1997). See teeb temast veidi haruldasema koosluse. Sama lugu ju näiteks E50 AMGga. Võiks ju eeldada, et tulevikus on need masinad veidi rohkem hinnatud. Tõesti on w210 hinnad hetkel ilmselt oma põhja saavutanud ja eks nad enamuses on ikkagi üsna läbi ka omadega. Minu hoovi tulnud eksemplar pole ka üldse kaugeltki korras ja tööd jätkub. Ma mingi aeg kirjutan nendest asjadest lähemalt. Põhiline on, et ta on originaalses seisukorras. Ta pole läbinud mingisugust tuunigut ei salongist ega väljast. Ta on küll jubedalt madal aga kontroll tõstukil näitas, et vedrusid siiski lõigatud pole. Äkki vajab hoopis uusi vedrusid-amorte. Makk pole originaal, kuid on interjööri sobiv, klassikaline kollase valgusega. Siiski tahaks ta originaali vastu ära vahetada. Eks ta nö hobiautona on so-so väärtuses. Kuidas kellelegi. Enamike jaoks on 210 ikkagi takso ja liialt tänapäevane, kui võrrelda teda näiteks w124ga. Ega ma teda ilma suure mootorita osta poleks tahtnudki. Just see annabki talle iseloomu. Seda enam veel prefeissliftina, sest feisslift on liiga moodne. RE: Mercedes W210 E420 Avantgarde - siimruz - 13-10-2018 Hinna vahe kui sa mobile lahti võtad on täitsa olemas W 210 E50 ehk siis M 119 on juba praegu järel turul hinna klassi 10000 ja üles( korralikud eksemblarid. Aga E55 saab vist alates 5000.- eurost. Minule on on alati meeldinud W 210 puhul see vanem versioon. See face liftitud on kuidagi igav ja puudub massiivsus. RE: Mercedes W210 E420 Avantgarde - Lahekas - 17-10-2018 Nüüd, kus ma olen saanud autoga ca nädalakese tutvuda ja nimekirja asjadest koostada, oskan ka veidi rohkem pajatada. Hästi populaarne on VIN koodi põhine varustusinfo, seega lisan ka selle siia. 200A LEATHER 236 SPECIAL LAMP SWITCHING - DAYTIME RUNNING LAMPS 249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING 275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR) 472 ELECTRONIC STABILITY PROGRAM (ESP) 512 RADIO MB SPECIAL WITH TRAFFIC NEWS DECODER (VK), WITH RDS 543 SUN VISOR WITH VANITY MIRROR, ILLUMINATED, LEFT AND RIGHT 600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT 611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS 612 HEADLAMP-XENON R.H.TRAFFIC 630 ECE - WARNING TRIANGLE 659 LIGHT ALLOY WHEELS, 5-HOLE 677 AVANTGARDE CHASSIS 693 ALL-ROUND WD-BLUE GLASS,BAND FILTER,REAR WINDOW-ES 807 CHANGE OF MODEL YEAR, THE LAST FIGURE SHOWING THE NEW MODEL YEAR 832 VEHICLES FOR DENMARK, ADDITIONAL PARTS 873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS 954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES 984 COC DOC., DELETION OF VEHICLE REGISTRATION DOC. Tegemist uuena Taani müüdud autoga ja Eestisse on ta jõudnud see kevad. Ma olen kahetisel seisukohal, mis olukorras ta Taanist Eesti on jõudnud, kuid positiivne on see, et auto on põhja alt selline, nagu ühelt 20 aastasest autost võiks oodata. Ehk siis, ei midagi hullu. Roostest pole me muidugi pääsenud ja on näha, et põhja all on ka veidi remonti juba tehtud, kuid seda mitte Eestis vaid ilmselt juba mõni aeg tagasi. Samuti on teda ka värvitud. Üldiselt on tegemist väga korraliku tööga ja hoiame pöialt, et see ka kestaks (ptü-ptü-ptü). Üldiselt seetõttu, et osades kohtades ei ole eriti viitsitud katmisega vaeva näha ja näiteks juhiukse ja akna tihend on kohati värviga pihta saanud. Samas mõned tüüpkohad ikka omavad pindmist roostet, kuid mitte silmnähtavalt ja häirivalt. Vaatame, mis seis autoga järgmiseks suveks on. Talvel temaga nii kui nii sõita ei plaani, ehk säilib. Läbisõidunäidik näitab tal 211000 km ja vaadates tema salongi kulumisastet, võib see isegi tõsi olla. Nahk vajab küll hooldust, kuid on värske ja suuremate kulumisjälgedeta. Rool on ainuke instrument, millel võib näha kasutamisjälgi. Muid vigu küll jätkub, kuid hakkame otsast neid likvideerima. Ükski neist ei ole sõitmist segav. Kõige mõtlemapanevam error on seotud ESP tulega. Pidurilüliti vahetasin esimese asjana ära, kuid see ei aidanud. Järgmised variandid on kas rooli pöörete andur, ABS andurid või üldse ABSi/ESP enda plokk. Rooli anduri kiskusin laiali, et saada varuosakoodi. Hilisem guugeldus näitas, et suhteliselt defka kraam. Kas uuena 500-600 EURi või Venemaalt kasutatuna poole odavamalt Käin juhtme otsas ära, teeme selgeks õige vea. Teiseks ei puhu kliima külma ja seetõttu on natuke segaduses ka kliimaplokk, mis pikematel sõitudel hakkab kõrvalistuja poolsetest avadest sooja õhku välja ajama. Kliima veakoode lugedes nägin seal ainult päikese anduri (sun sensor) viga. Käib külmameeste juures ära. Kuna auto on madal, kõrisevad-kolisevad katalüsaatorid. Uued katalüsaatorid olemas ja ootavad vahetamist. Odavad need asjad ei olnud, aga korda peab saama. Ennem pean veidi seedima ja mõtlema, kuidas auto nina kõrgemaks saada. Ma tellisin ära uued veidi kõrgemad vedrukummid, mis vedru otstesse käivad ja vaatame tulemust. Muidugi on ka võimalus vahetada ära vedrud, kuid mul puudub kogemus W210-ga, kas ka tema võib ajada uute vedrudega nina taevasse. W123 ja W124 peal läbi elatud teema ja veidi valus kogemus. Ülejäänud on juba pisem mudru nagu mõned salongipirnid, korrastamist vajavad veljed jne. Kas keegi oskab mulle vihjata või viidet jagada, milline makk RADIO MB SPECIAL WITH TRAFFIC NEWS DECODER (VK), WITH RDS peaks minu autos originaalis olema? Ma olen tuhlanud internetti küll ja küll, kuid pole otsest vihjet leidnud. Kusjuures ka järelturu makiga on masinas päris mõnus ja puhas heli. Väga hästi mängib. Leidsin internetist tehasebrošüüri USA mudelile 1997 aastast. USA variandile pakuti juba baasvarustuses BOSE heli. Minul ilmselt seda au pole kaasa antud, kuid siiski. RE: Mercedes W210 E420 Avantgarde - Valge välk - 25-10-2018 (17-10-2018, 09:26 AM)Lahekas Kirjutas: Kuna auto on madal, kõrisevad-kolisevad katalüsaatorid. Uued katalüsaatorid olemas ja ootavad vahetamist. Odavad need asjad ei olnud, aga korda peab saama. Kui saladus pole, siis mis katalüsaatorid alla läksid ja kust leidsid? Kas originaalid või universaalsed? Kuigi E420 katalüsaatoreid vist on lihtsam ja odavam leida kui AMG versioonide omi... RE: Mercedes W210 E420 Avantgarde - Lahekas - 29-10-2018 Auto on ennast mugavalt sisse seadnud talvepesasse ja sain alustada töödega. Esimese asjana lasin spetsialistidel ära reguleerida uksed, mis käisid kehvasti ja tahtsid sulgemiseks veidi rohkem jõudu, kui Mercedese uks seda peaks tahtma. Sai hää, kuigi uksevahed ei ole endiselt head ja kriibivad silma. Vaatab seda asja. Järgmine samm oli ette võtta armatuur ja seal läbi põlenud pirnid. Spidoplokil oli üks suurematest pirnidest läbi, mistõttu pool spidomeetrit ja kütuseseieri osa hämar. Lisaks tüüpiline vanale mersule - venti rullikute pirnid. Väga kihvtilt on lahendatud juhipoolse ääre venti rulliku valgustus. Pirne on ainult üks ja asub ta tuledelüliti taga. Sealt juhatatakse valgus läbi kaabli (!) venti rullikuni. Pildil on näha must kaabel Huvitav leid oli armatuuri kõlarikatteid eemaldades. Seal polegi kõlareid. Pole ka ette nähtud, sest armatuuris kõlariauke pole. Seega on esimesed kõlarid ainult esiukse ülemises kolmnurgas (peegli vastas). Alustasin kliimaradika vahetusega. Kliima ei tööta ja survekontroll tõdes suurt auku kliimaradiaatoris. Asja kõige lihtsam osa peaks olema esipamperi eemaldamine, millega olen nüüd vahekorras olnud pea kaks päeva. Külgmised poldid on omal kohal olnud ikka väga pikka aega ja nende lahti saamisega näen kurja vaeva. Kundepoolne vandus lõpuks heeblile alla, kuid juhipoolsele pean lähenema üldse lõpuks ketaslõikuriga. Tegemist kõigest 10 mm poltidega, kuid vastupanu on märkimisväärne. Olukorda ei paranda ka mootoriõli jahutusradika jalus paiknemine. Lisaks kliimaradika vahetusele, peab ninas mõned detailid ümber ja paremini sättima. Tulede alused liistud on vähe vildakalt ees ja udutuled stanges ei passi päris hästi omale kohale. Pagasiruumi põhjast tuli välja tutikas varuratas koos rehviga. Rehvi tootmisaeg 3. nädal 1997a. Võiks eeldada, et tegemist tehasest paigaldatud varurattaga. Samas on päris hästi säilinud ka originaaltööriistade komplekt. Küll aga teeb meele mõrudaks, et auto alt on jalutama läinud tema originaalrattad, mis on tükk maad kenamad, kui praegused all olevad taksorattad. Vasakul originaalvelg ja paremal hetkel all tilpnevad veljed Leidsin ka erinevad veljevalikud, mida W210-le pakuti. Vabandan piltide kvaliteedi pärast - igapäevatraktor mu taskus ei suuda paremini. Mercedes W210 E420 Avantgarde - .Alar. - 29-10-2018 Armatuuri kõlarikatte taha peaks käima, vastava varustuse olemasolu korral muidugi, autotelefoni kõlarid. RE: Mercedes W210 E420 Avantgarde - indumen - 30-10-2018 tere tulemas V8 maailma nii mõnigi tuttav tunne tuli seda lugedes saaga jätkub, aga rooli asendianduri puhul palju edu. Isiklikult joppas ühel foorumikaaslasel vedeles, muidu ilmselt oleks loto olnud romulate pihta. W210 on huvitav isend, jupid on sigaodavad, selle mootoriga käib edasi ka, õigete istmetega on mugav sõita pikka otsa, miinus on tanklas helendavad kütusehinnad ja müügisoovi korral huviliste vähesus RE: Mercedes W210 E420 Avantgarde - Lahekas - 30-10-2018 (30-10-2018, 12:29 PM)indumen Kirjutas: tere tulemas V8 maailma nii mõnigi tuttav tunne tuli seda lugedes saaga jätkub, aga rooli asendianduri puhul palju edu. Isiklikult joppas ühel foorumikaaslasel vedeles, muidu ilmselt oleks loto olnud romulate pihta. Ma tänan kaasaelamise eest. Küll on asi nii kaugele jõudnud, et MB Abi diagnoosis ESP veaks hoopistükis tiiva sees oleva hüdraulika(?)pumba. Tegemist üsna haruldase asjaga ja kasutusel ainult esimese otsa suuremat mootorid omavate esimese põlvkonna 210te (420, 50AMG), W140 lõpuotsa 420, 500, 600 ja R129 peal. Kuna nina nii kui nii juba lahti on, keeran ka tiiva ära ja proovin leida pumba remontija. Vene keelset youtube'i vaadates selgub, et pumba sees tegemist tavalise mähitud elektrimootoriga. Pasmotrim. Jõudsin temaga läbida enne talve täpselt 1000km. Midagi rohkemat ära ei lagunenud, midagi juurde ka ei tekkinud. Aga see auto sõidab üldises plaanis hästi. Mitu korda maakodu külastades mööda Piibe maanteed, tuli igal korral sõites mõnus uni peale. Kütusekulu jäi linnas 15,5 peale, maanteekulu ma mõõtnud pole. RE: Mercedes W210 E420 Avantgarde - indumen - 30-10-2018 no siis on tõupuhas hobiauto kohe plaksti kui haruldasi asju vaja remontida/leida just tellisin "pool veermiku" sõbra käest 240€ mille peale kommenteeris et ta saab audile ühe õõtsa selle raha eest, ma ei kurda, maantekulu mina alla 10 ei suuda saada möödasõidud on tallinn tartul ikka siuke vältimatu osa kui vähegi inimliku kiirusega liigelda tahaks. vene videod on tõesti abiks, kahjuks endal keelega veits nõrk lugu, aga visuaalis seal minnakse ikka väga süviti. Olen ise ostmisest saadik täitnud kütusega seonduvat äppi, nalja viluks vaatasin värsket statistikat, 1998a E430 siis, 26000km ja keskmine kulu selle peale 13.6 L/100, madalaim 8.8L ja suurim 20.8L/100 RE: Mercedes W210 E420 Avantgarde - Lahekas - 07-11-2018 Alustasin lammutustööd. Nagu eelnevalt oli juttu, lekkis kliima jahutusradikas ning tiiva sees olev ESP pump oli vaja remonti saata. Veetsin lõbusalt aega stange külgmiste kinnitustega, mis lõpuks pidid alla vanduma ketaslõikurile. Lõhkumise käigus irdus uskumatu kõnts igasugustest õõnsustest välja. Auto alune nagu kartulimaa. Keskised toredad seltsimehed on enne mind näiteks ka ühe udutulepistiku kinni liiminud, sest ilmselt muud võimalust tema kinnitamiseks nad ei leidnud. Kaablitange meil ikka leidub, hiljem tegin sinna uued juhtmeliited, mis on ka varjatud ilmastiku eest. Kuna udutuled olid vildakalt ees, võtsin pampri näppu ja sättisin nad viisakalt istuma. Möödunud pühapäev oli lõpuks kuivem ilm ja võimaldas ka jahedat õhku trotsides päevavalguse käes tegutseda. Udutulede klaasid käisid toas pesus ja said ikka väga head. Vasak pestud, parem pesemata. Keerasin maha ka tiiva, et kätte saada kauaoodatud ESP pump. Istus teine seal vaikselt omas pesas ja ei tahtnud väga piduritorude küljest irduda. Kannatlik meel, WD40 ja veidi koputamist lahendas probleemi. Pump rändas remonti elektrimootoreid tundvate härrade kätte ja loodame parimat. Auto meenutab hetkel küll isendit "Mad Maxi" filmidest. Aga uue kliima radika sain ette ja ninaaluse kokku laotud. Kogu protseduuride juures jooksin mitmeid ja mitmeid kordi poodide vahet, et osta uusi tüübleid, polte, mutreid, kruvisid. Kõik selleks, et vanad roostetanud, ülekeeratud ja muidu inetud vidinad saaks välja vahetatud. Kõik on küll üllatavalt lihtne ja loogiline, kuid ilmselgelt ei mõelnud W210 insenerid kunagi, et seda autot hakataks osandama. Millelegi ligi saamiseks on väga palju vaja ära eest ära võtta. Paljud asjad on kinnitatud väikeste kruvide/poltidega, mis aastatepikkuse korrodeerumise tagajärjel on lõpetanud oma elu ja lihtsalt purunevad proovimisel. Lisasin turu rubriiki ka kuulutuse, et vahetada oma taksoveljed Avantgarde'i originaalvelgede vastu. Palju usku ei ole, et keegi nendest on nõus loobuma, kuid igatahes näeb Avantgarde'i velg selle auto all palju pilkupüüdvam välja. (Mitte suunata ülespoomisele, et kasutusel taksovelgede poldid - oli vaja korra üks velg lihtsalt auto juurest ära viia) RE: Mercedes W210 E420 Avantgarde - Lahekas - 21-11-2018 Ajajoon jäi seisma, kui auto oli skeletiks. Nüüdseks on masin kokku laotud ja meil on töötav ESP rehve kaitsmas. ESP pump saabus peale paarinädalast remondis olemist ja raporti paberilt võin lugeda probleemi definitsiooniks "KORROSIOON". Pump ise oleks isegi tahtnud töötada, kuid oli ta seest paksult muda ja roostet täis, mis temal töötamist ei võimaldanud. Võeti lahti, puhastati, lihviti, käidi üle ja nüüd töötab. Kogukulu võrreldes kasutatud pumbaga 4x väiksem. Ladusin auto kokku ja tegin ka prooviringid - kõik töötab, nagu peab. Pidurid peab küll veel ära õhutama, sest pumba eemaldamisega sattus süsteemi õhku. Olles sõitnud temaga kogu aja ilma ESPta, saan tunda ainult rõõmu töötava ESP üle. Temast on ikka abi kõvasti just järsematel kohaltminekutel. Minu kiitus MB inseneridele selle lahenduse eest. Visuaalne meelelahutus, mis kõntsa auto alt irdus Veljed käivad ükshaaval värskenduses. Tarvis on veel uued veljekapslid tuua Ajaviiteks sattusin vaatama videot W210 arendusest ja ehitamisest. Mulle alati meeldib vaadata nö prototüüpide sketche ja jooniseid - millised need autod oleks võinud tulla. Mida arvata näiteks sellisest nüüdseks W208 joonega W210st? Või tol pildil alumise prototüübi kerejoon? Võrdluseks veel kõrvale, millised variandid käisid läbi näiteks W140 laualt Teemasse tagasi tulles - ei oska ma võtta seisukohta enda auto madaluse osas. Mõnes mõttes on ta nagu hea, kuigi pressifotodega võrreldes on tegemist mul ikka low rideriga. RE: Mercedes W210 E420 Avantgarde - Eero_S - 21-11-2018 (21-11-2018, 05:43 PM)Lahekas Kirjutas: Võrdluseks veel kõrvale, millised variandid käisid läbi näiteks W140 laualt Sorry for offtopic, aga vasak alumine on ju nagu suureks venitatud ja natuke muditud Ford Scorpio. Jumal tänatud, et 140'st ikka ilus auto sai. RE: Mercedes W210 E420 Avantgarde - Werewolf - 09-12-2018 (21-11-2018, 05:50 PM)Eero_S Kirjutas:(21-11-2018, 05:43 PM)Lahekas Kirjutas: Võrdluseks veel kõrvale, millised variandid käisid läbi näiteks W140 laualt Teemat jätkates, meenutab ülemine vasak mingit segu Citröen C5-st ja Cactus-est ja ülemine parem Cadillac Fleetwoodi RE: Mercedes W210 E420 Avantgarde - Lahekas - 03-01-2019 Mõni lumi vahepeal maha sadanud. Auto istub ilusasti oma talvepesas ja väga palju vahepeal tehtud ei ole. Veljed käisid uuenduskuuril ja sobivad nüüd ilusamini auto alla. Kapslid on puudu veel, aga tulevad. Võrdlus enne ja pärast Tagumisel sillal oli mõlemal pool üks rattapolt vale. Ilmselt originaalvelje poldid - väiksemad. Tellisin kaks uut polti olemasolevatele velgedele ja kogu komplekt koos. Siin pildil on näha sõiduki kõrgus, mis mind veidi murelikuks teeb Iseenesest istub ta väga ilusasti, koobastesse kodutuid ei mahu. Kuid nina on ikkagi väga madal. Suveks tulevad alla veidi laiemad rehvid, kuid selliselt, et rehvi kõrgus ei muutuks. Ette lihtsalt ei saa enam kompromisse rehvikõrgusega teha. Taga vasakul uus rehv Mulle isiklikult ei istu ka nende velgede offset. Minuarust on tal rattad liiga kõhu all Panen kõik uued rehvid alla, siis vaatan ja mõõdan uuesti. Võimalik, et peaks flantse kasutama. Või hakkama raha koguma Monoblockide jaoks.. RE: Mercedes W210 E420 Avantgarde - Lahekas - 10-01-2019 Kirjutada suurt midagi pole, kuid vähehaaval saabuvad iluvidinad, mida on ainult rõõm autole peale sättida. Kas kellelgi pole infot või õpetust jagada, kuidas täpselt mudelinimetust pagassi külge kleepida? |