14-08-2019, 08:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-08-2019, 08:58 AM ja muutjaks oli canyondrift.)
No nina on ikka veidi rohkem lennus kui võiks olla - selle võiks kalibreerimine ikka paika keerata.
Ega probleemidest ei pääse - kui õhk korras, siis mõtted liiguvad järgmise pulli suunas.
80km/h +10 teeb midagi vilinat - just tagant otsast. Loodan, et see ei ole differ, aga suure tõenäosusega on. Mida koormus suurem sellel kiirusel (ala tõus vms), seda valjem hääl. Kui keegi suudab ka siit kinnitada, et mu mõte vale ei ole (vahepukki pole ka proovinud), siis hakkan uut diffrit otsima. Mis selle ülekanne on - netist leidsin 2.6X ülekandega. Kas tõesti nii ränk lõppülekanne?
Hakkasin ka mõtlema taga luugi avamise ja sulgemise peale. Nimelt imelik veidi, et luuk läheb lõpust pauguga kinni (kardin liigub, aga ragiseb - võtan lahti ja määrin ära) ja kui luku vastus ei olnud auto jaoks piisavalt heas asendis, siis luuk kinni ei läinud. Reguleerisin vastust - sain veidi paremaks, aga see on ju Mercedes ikkagi. Kas nendel automaatsetel luukidel on ka softclose funktsioon? Peaks nagu olema... (varuosakoode sellele lukule on päris mitu)
Lugesin ka muid foorumeid ja leidsin et lukk võib tõesti olla probleemne. Eks võtab lahti ja vaatab mis viga - kui üldse midagi, aga see lõpuks käiv mats viitab ilmselt väsinud gaasiamordile.
Leidsin sellise õpetuse gaasiamordi vahetuseks - ei tundu eriti keeruline: https://workshop-manuals.com/mercedesben...age_17742/
Panen omale ka siia varuosakoodid mida ka kataloogid ära tunnevad:
A 211 740 01 36 - Luugi tõmbemehanism/lukk
A 211 980 11 64 - Luugi amort vasak
A 211 980 07 64 - Luugi amort parem
Ega probleemidest ei pääse - kui õhk korras, siis mõtted liiguvad järgmise pulli suunas.
80km/h +10 teeb midagi vilinat - just tagant otsast. Loodan, et see ei ole differ, aga suure tõenäosusega on. Mida koormus suurem sellel kiirusel (ala tõus vms), seda valjem hääl. Kui keegi suudab ka siit kinnitada, et mu mõte vale ei ole (vahepukki pole ka proovinud), siis hakkan uut diffrit otsima. Mis selle ülekanne on - netist leidsin 2.6X ülekandega. Kas tõesti nii ränk lõppülekanne?
Hakkasin ka mõtlema taga luugi avamise ja sulgemise peale. Nimelt imelik veidi, et luuk läheb lõpust pauguga kinni (kardin liigub, aga ragiseb - võtan lahti ja määrin ära) ja kui luku vastus ei olnud auto jaoks piisavalt heas asendis, siis luuk kinni ei läinud. Reguleerisin vastust - sain veidi paremaks, aga see on ju Mercedes ikkagi. Kas nendel automaatsetel luukidel on ka softclose funktsioon? Peaks nagu olema... (varuosakoode sellele lukule on päris mitu)
Lugesin ka muid foorumeid ja leidsin et lukk võib tõesti olla probleemne. Eks võtab lahti ja vaatab mis viga - kui üldse midagi, aga see lõpuks käiv mats viitab ilmselt väsinud gaasiamordile.
Leidsin sellise õpetuse gaasiamordi vahetuseks - ei tundu eriti keeruline: https://workshop-manuals.com/mercedesben...age_17742/
Panen omale ka siia varuosakoodid mida ka kataloogid ära tunnevad:
A 211 740 01 36 - Luugi tõmbemehanism/lukk
A 211 980 11 64 - Luugi amort vasak
A 211 980 07 64 - Luugi amort parem