14-08-2019, 12:21 AM
II pildil on kütuse termo-rõhuregulaator väga vales kohas.
Seal on mingi omalooming ilmselt tehtud, mis võib pärssida vajalikku rõhku/hulka.
See peab asuma ploki küljes, kus reageerib ploki temperatuurile.
Kütuse magistraalil on vahel bi-metall klapp (leht), mis mängib vastavalt mootori temperatuurile.
Seda forsseeritakse vaakumiga, sinna peaks minema ka pistik, kus külmkäivituse korral tagatakse metall-lehe suurem avamine.
Selle võid ettevaatlikult avada, vaadata kas sees kõik on terve ning toimiv.
See "vidin" on K-Jetronicu "süda" ja väga suur tingimuse täitmine mootori korrapäraseks tööks.
Seal on mingi omalooming ilmselt tehtud, mis võib pärssida vajalikku rõhku/hulka.
See peab asuma ploki küljes, kus reageerib ploki temperatuurile.
Kütuse magistraalil on vahel bi-metall klapp (leht), mis mängib vastavalt mootori temperatuurile.
Seda forsseeritakse vaakumiga, sinna peaks minema ka pistik, kus külmkäivituse korral tagatakse metall-lehe suurem avamine.
Selle võid ettevaatlikult avada, vaadata kas sees kõik on terve ning toimiv.
See "vidin" on K-Jetronicu "süda" ja väga suur tingimuse täitmine mootori korrapäraseks tööks.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”