05-08-2019, 11:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-09-2019, 10:36 PM ja muutjaks oli mydimees.)
Masin sai käsivintsiga garaazi tõmmatud. Mul ca 15 m jagu tõusu 1m kõrgusele. Võtsin esimese asjana ette põhjaaluse torustiku. Õigemini selle, mis alles oli. Kütusepumba ja filtri koost sai maha kakutud. Kronsad saavad väikese korrosioonitõrje ja värske värvi. Piduri- ja kütusetorustik läheb uus alla. Siis sai rattad alt võetud ja selgus probleemi põhjus miks rooli pisut enam keerates esirattad kuhugile takerdusid. Kuna all on w124 originaal valuveljed ning nende ET on midagi muud kui w126 mudelil olema peab siis käisid need kenasti vastu välimisi rooliotsi. Sinna leidsin lahenduse 7 mm vaheflantside näol. Pidurisadulad olid ka kõik kinni. Pisut leotamist ja suruõhku ning sain enamuse liikuma. Tagumisel sadulal oli üks kolbidest ikka kenasti kinni. Krae suutsin ka ära lõhkuda lammutamise käigus. Proovisin hea ja kurjaga aga ei midagi. Siis läks trell käiku. Lasin päris palju avasid sinna kolvi sisse aga puruks taguda seda lõpuni ei õnnestunud. Siis järsku plahvatas pähe, et puuritud 5 mm avadesse saab ju M6 keerme lõigata. See tehtud siis veel paar pikemat polti ja niipea kui need sisse keerates sadula põhjani jõudsid hakkas ka kolb ilusti välja tulema. Sadul õnneks palju viga ei saanud. Nüüdseks juba asi koos ja ootab värvimist. Käisin lammutuses luuret tegemas kas leidub mõnda w126 või w123 kerega isendit. No loomulikult mitte. Aga ma teadsin, et juba aastaid tagasi vedeles seal üks w116. Kapotti avades nägin oma üllatuseks sama 2,8 mootorit. Pritsungiga ja puha. Sain karteri tuulutustoru vähemalt. Mootor ise on minu arust täiesti komplektne veel. Isegi õhupuhastaja pidin lahti keerama liblikatest, mis muidugi olid kenasti roostes. Muu kere oli koos sisuga suht olematu. Homme jätkan piduritega ja panen kütusepumba ning filtri auto alla tagasi kui jõuab. Kellel vedrusid leidub võib teada anda. Tundub, et praegused on ikka väga valed seal all. Nagu väike maastur mul seal garaazis. Punase täpiga vedrud on.