17-07-2019, 05:58 PM
Ja saingi teada, milles tagaotsa vajumise probleem seisnes.
Ajasin auto pukkidele, näperdasin andurit ja õige pea kui andur oli tõsteasendis ja kompressor padja täis lõi, käis susin ära ja enam survet vasakul padjal polnud.
Selge siis, padi läks.
Kiire otsing avarustest ja sain kasutatud padjad 2 tk. Ära vahetatud ja nüüd jälle kõik normis.
Võtsin ka katkise lahti, et uudishimu kustutada ja eks neil ongi oma põhimõtteline eluiga. Kui kummi osa vaadata, siis umbes 1/4 oli pealt mõrane ja seest pmst täis ring. (jah, võtsin kummikoti täiesti lahti). Nüüd tahaks näha, et mis elektroonika poolt toimub, et mis klapid padjal on. Kummikoti on ise õhukese seinaga, umbes 1,5mm ja riidega armeeritud. Iseenesest on need lihtsad asjad, aga eks aeg teeb oma töö.
Õhust loobuda ei tahaks, kui toimib siis toimib hästi. Nüüd oleks vaja ainult vb andurid kalibeerida, et kõik õigel kõrgusel oleks.
Ajasin auto pukkidele, näperdasin andurit ja õige pea kui andur oli tõsteasendis ja kompressor padja täis lõi, käis susin ära ja enam survet vasakul padjal polnud.
Selge siis, padi läks.
Kiire otsing avarustest ja sain kasutatud padjad 2 tk. Ära vahetatud ja nüüd jälle kõik normis.
Võtsin ka katkise lahti, et uudishimu kustutada ja eks neil ongi oma põhimõtteline eluiga. Kui kummi osa vaadata, siis umbes 1/4 oli pealt mõrane ja seest pmst täis ring. (jah, võtsin kummikoti täiesti lahti). Nüüd tahaks näha, et mis elektroonika poolt toimub, et mis klapid padjal on. Kummikoti on ise õhukese seinaga, umbes 1,5mm ja riidega armeeritud. Iseenesest on need lihtsad asjad, aga eks aeg teeb oma töö.
Õhust loobuda ei tahaks, kui toimib siis toimib hästi. Nüüd oleks vaja ainult vb andurid kalibeerida, et kõik õigel kõrgusel oleks.