02-05-2019, 06:25 PM
Värskemat pildimaterjali.
Käes alles mai kuu, kuid hooaeg on olnud edukas. Auto on väga palju sõita saanud ja üldiselt olen temaga rahul. Vahepeal pakutud soojemad ilmad tõid taas päevakorda kliimasüsteemi täitmise vajaduse, mille lasin ära teha. Väga hea on teada, et peale kliimaradika vahetust peab süsteem ilusasti rõhku ja tuppa sai külma sisse. Küll aga ei kaotanud see ära viga, mis küll ainult aeg-ajalt välja lõi. Päikseliste ilmadega hakkas üks salongipool täie isuga kuuma puhuma. Süstemaatilisus puudus, vahel juhipoolt, vahel kundepoolt. Samal ajal teisele poole pakkus ilusasti jahedat õhku. Palusin abi kliimaplokilt endalt, mis pakkus välja järgmised veakoodid
Iseenesest lihtsad vead:
B1234 – Sun sensor (B32)
B1227 – Outside temperature indicator temperature sensor (B14)
Kui välistempi anduri saab osta pea igast poest maksimum 10 EURi eest, siis sun sensor armatuuril on üsnagi defka kraam. Enne kui hakkasin ebayst kalli valuuta eest armatuuri andurit ostma, kavatsesin ära proovida soojaklappide puhastamise. Tundub olevat tüüpiline, et nad korjavad endasse rokka ja kiiluvad kinni. Kehvemal juhul isegi purunevad. Töölisrahva püha puhul tundus mõistlik joomise asemel klappidega tegeleda.
Õnneks oli kõik terve ja väga mustad nad ei olnud, tundusid näpu vahel liikuvat ka üsna libedalt.
Profülaktika mõttes ujutasin nad puhastusvahenditega üle ja lappasin tagurpidi kokku tagasi. Hetkel tundus, et aitas. Kahe päeva jooksul pole enam heast peast sooja tuppa puhuma hakanud.
Veidi autovälist OT-d ka, kuna tegemist on ikkagi autohuviliste foorumiga. Nädalavahetusel sai käidud välismaal ja toodud Eestisse ehitamiseks üks veidi huvitavam Aasia tegelane.
Kuna väljalaskeaastad minu autoga peaaegu klapivad ('97 vs '98), oli hea proovida võrdluseks, milline oli jaapanlaste vastusamm Mercedesele luksuskupee loomisel. Kui jätta kõrvale antud isendi veidi rääbakas ja palju tööd nõudev olemine, on sõiduomaduste ja tehnika poolest tegemist täieliku tippsaavutusega. Nii stoilist ja rahuliku, kuid kindla olemisega autot pole ammu sõidutanud. Omab ta Supra 3.0 R6 vabalthingavat mootorit, mis toimetab vaat, et isegi paremini kui MB R6 mootorid. Mõõtudelt on auto võrdväärne minu igapäeva Passat Variantiga. Antud tegelase uksed on näiteks nii suured ja rasked, et nende jaoks tuli välja töötada täiesti teistsugune hingede lahendus. Illustreeriv pilt internetist:
Tänaval loodab teda näha parimal juhul järgmisel aastal.
Käes alles mai kuu, kuid hooaeg on olnud edukas. Auto on väga palju sõita saanud ja üldiselt olen temaga rahul. Vahepeal pakutud soojemad ilmad tõid taas päevakorda kliimasüsteemi täitmise vajaduse, mille lasin ära teha. Väga hea on teada, et peale kliimaradika vahetust peab süsteem ilusasti rõhku ja tuppa sai külma sisse. Küll aga ei kaotanud see ära viga, mis küll ainult aeg-ajalt välja lõi. Päikseliste ilmadega hakkas üks salongipool täie isuga kuuma puhuma. Süstemaatilisus puudus, vahel juhipoolt, vahel kundepoolt. Samal ajal teisele poole pakkus ilusasti jahedat õhku. Palusin abi kliimaplokilt endalt, mis pakkus välja järgmised veakoodid
Iseenesest lihtsad vead:
B1234 – Sun sensor (B32)
B1227 – Outside temperature indicator temperature sensor (B14)
Kui välistempi anduri saab osta pea igast poest maksimum 10 EURi eest, siis sun sensor armatuuril on üsnagi defka kraam. Enne kui hakkasin ebayst kalli valuuta eest armatuuri andurit ostma, kavatsesin ära proovida soojaklappide puhastamise. Tundub olevat tüüpiline, et nad korjavad endasse rokka ja kiiluvad kinni. Kehvemal juhul isegi purunevad. Töölisrahva püha puhul tundus mõistlik joomise asemel klappidega tegeleda.
Õnneks oli kõik terve ja väga mustad nad ei olnud, tundusid näpu vahel liikuvat ka üsna libedalt.
Profülaktika mõttes ujutasin nad puhastusvahenditega üle ja lappasin tagurpidi kokku tagasi. Hetkel tundus, et aitas. Kahe päeva jooksul pole enam heast peast sooja tuppa puhuma hakanud.
Veidi autovälist OT-d ka, kuna tegemist on ikkagi autohuviliste foorumiga. Nädalavahetusel sai käidud välismaal ja toodud Eestisse ehitamiseks üks veidi huvitavam Aasia tegelane.
Kuna väljalaskeaastad minu autoga peaaegu klapivad ('97 vs '98), oli hea proovida võrdluseks, milline oli jaapanlaste vastusamm Mercedesele luksuskupee loomisel. Kui jätta kõrvale antud isendi veidi rääbakas ja palju tööd nõudev olemine, on sõiduomaduste ja tehnika poolest tegemist täieliku tippsaavutusega. Nii stoilist ja rahuliku, kuid kindla olemisega autot pole ammu sõidutanud. Omab ta Supra 3.0 R6 vabalthingavat mootorit, mis toimetab vaat, et isegi paremini kui MB R6 mootorid. Mõõtudelt on auto võrdväärne minu igapäeva Passat Variantiga. Antud tegelase uksed on näiteks nii suured ja rasked, et nende jaoks tuli välja töötada täiesti teistsugune hingede lahendus. Illustreeriv pilt internetist:
Tänaval loodab teda näha parimal juhul järgmisel aastal.
E55 AMG