01-04-2019, 08:27 PM
Tema kasutamine on olnud ainult hullu ja ebaratsionaalse inimese jaoks mõttekas . Nüüdseks sõidetud see kevad juba pea kaks korda rohkem, kui eelmisel sügisel jõudsin. Kokkuvõtvalt võib öelda, et ta sõidab
Küll aga kimbutavad aeg ajalt mingid poltergeistid, mis küll otseselt peaaegu kõik igapäevaelu ei sega.
Esiteks ta iga mõne päeva tagant ikka sütitab ESP ja ABSi tule põlema. Suvalisel hetkel. Rooli resettimine ei aita. Järgmine käivitus võib ta endiselt põleda, võib olla ka kustunud. Tavaliselt hommikuti käivitades enam ei põle
Teine asi, mis on viimaste päevade fenomen olnud - soojalt ei käivitu. Nagu üldse ei luba ka. Starter ainult ketrab. Mõni minut ootamist ja läheb plaksust käima. Mu enda kahtlused on seotud viimase pesemisega, mille jooksul lolli peaga lasin veidi kauem survekaga kojameest ja kahtlustan, et ka kaitsmekarp kapoti all võis saada niiskust. Olen proovinud mängida võtmega, uksed kinni-lahti jne. Algul tundus põhjuseks, et võti jäi liiga kauaks välja suretatuna süütelukku ja mingi immo värk, siis siiski oli see asjade kokkusattumus. Täna tegin temaga pikema ringi, et veidi tema jooni jäädvustada ja mootor sai ka 3h järjest käia. Meelega, et hoiaks kattealust soojana Kodu ees peale välja suretamist käivitus koheselt. Jälgime patsienti.
Aga kaadreid ka jäise tuulega Eesti kevadest
Küll aga kimbutavad aeg ajalt mingid poltergeistid, mis küll otseselt peaaegu kõik igapäevaelu ei sega.
Esiteks ta iga mõne päeva tagant ikka sütitab ESP ja ABSi tule põlema. Suvalisel hetkel. Rooli resettimine ei aita. Järgmine käivitus võib ta endiselt põleda, võib olla ka kustunud. Tavaliselt hommikuti käivitades enam ei põle
Teine asi, mis on viimaste päevade fenomen olnud - soojalt ei käivitu. Nagu üldse ei luba ka. Starter ainult ketrab. Mõni minut ootamist ja läheb plaksust käima. Mu enda kahtlused on seotud viimase pesemisega, mille jooksul lolli peaga lasin veidi kauem survekaga kojameest ja kahtlustan, et ka kaitsmekarp kapoti all võis saada niiskust. Olen proovinud mängida võtmega, uksed kinni-lahti jne. Algul tundus põhjuseks, et võti jäi liiga kauaks välja suretatuna süütelukku ja mingi immo värk, siis siiski oli see asjade kokkusattumus. Täna tegin temaga pikema ringi, et veidi tema jooni jäädvustada ja mootor sai ka 3h järjest käia. Meelega, et hoiaks kattealust soojana Kodu ees peale välja suretamist käivitus koheselt. Jälgime patsienti.
Aga kaadreid ka jäise tuulega Eesti kevadest
E55 AMG