20-03-2019, 03:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2019, 03:37 PM ja muutjaks oli Lahekas.)
Ma enam ei viitsinud oodata.
Tallinn ja Lenska, mida igapäevaselt sõidan, sulasid üsna kiirelt lumest ära ja vahepeal pakub korraks ka kuive teid. Mitte, et vihmamärjad nüüd liig oleks - ma nii pedantne ka pole .
Tegin kindlustuse ära ja panin silindritele tule alla. Nüüdseks olen ca 600 kilomeetrit temaga paari päevaga sõitnud ja saab teha mõningased märked, mis hästi tehtud sai ja mis veel tähelepanu vajaks. Pean ära mainima, et tarbides igapäevaselt muidu ainult poeuusi autosid, on ikka vanatehnika hingamine mõnus vaheldus. Kõik on teistmoodi. Tema käivitamine on raske, temaga manööverdamine seevastu jälle palju lihtsam. Tema alumise otsa vääne teeb igasugustele uutele TEE-ESS-IIdele 1:0 ära. Sõitsin terve nädalavahetuse ja nüüd ka paar tööpäeva ainult mersuga. Nägu nõmedalt muigel ja kindlasti jäi kõrvalseisjatel minule mingisuguse sündroomi diagnoosist ainult hästi natukene puudu. Üleüldine keskmine kulu 12,2 L sajale.
Kui jälle ükspäev kolisin kontori parklas mersust oma igapäevapassatisse ümber, astus lähemale üks vanem härra ja hakkas juttu tegema. Temal samasugune auto, seisab seal kõrvalreas. 300ne diisel. Oligi täpselt samasugune . Kommentaari peale, et minul bensukas, tõdes ta fakti, et pidavat ikka mõnusalt vaikselt käima küll. Tema oma diisliga juba 7 aastat igapäevaselt sõitnud ja ära seda vahetada ei soovi mitte ühegi teise auto vastu. Ilmselt ikkagi on see väide tõsi, et kasvatakse autodega kokku.. Ma ei julgenud küsima hakata, et tihti sa keretöid teed ..
Aga tehnilise poole pealt tundub, et ma ei pääse amortide vahetusest. Ta on küll madal, kuid ka veidi liiga lödi. Läbi ei tao, kuid kahtlaselt pehme on see olemine. Järgmine kuu on TÜVi aeg, vaatame mis amordistend nende kohta ka ütleb. Õnneks pole amortide vahetamine väga suur kulu, seega tasuks igal juhul ära teha.
ESP töötab ja toimetab. Igagi veidi järsema gaasivajutuse peale on ta hakkamas. Küll aga on paar korda löönud uuesti ESP ja ABSi tule põlema, kuid selle vastu aitab rooliasendi anduri resetimine, keerates rooli paremale ja vasakule edasi tagasi lukust-lukku.
Pärast uste reguleerimist sättisin ise ka paremini ustelülitid, mis sätivad salongivalgustuse tööd. Kohati järsemate pöörete peale lööb aga endiselt salongituled põlema . Tean, et kõrvalistuja ukse lüliti seda põhjustab. Vaatame üle.
Raadio unustab kohati oma mälu ära. Pole viitsinud teda august veel välja kakkuda, kuid kuna kohe on plaan veidi muusikasüsteemiga tegeleda, võtame nii kui nii lahti.
Hetkel auto põhjalikumal spaapuhkusel. Peale seda teen ka selle aasta värskemad pildid. Saan jagada ainult minu jaoks väga tähtsa embleemi paigaldamise tõestust.
Juhtus ka huvitav intsident, kus Tallinnas Tedre tänaval kortermajade ees ei soostunud üks vene rahvusest noorhärra oma üleni tinditud klaasidega uue Passatiga vastu tormates väga koomale võtta ning panime kolakaga hoo pealt juhipeeglid kokku. Mersul lendas peegel juppideks, kuid peale detailide kontrolli ja kokku ladumist saime veenduda, et kõik jupid ja klaas on terved ning isegi korpuse peale kriime ei tekkinud. Tema auto peeglit mina vaatama ei viitsinud minna. Ise ta väitis, et jäi terveks. Sõites ise igapäevaselt samasuguse Passatiga, julgen ma küll kahelda, et seal sees kõik korda jäi.. aga las jääb see karmavõlaks temale.
Tallinn ja Lenska, mida igapäevaselt sõidan, sulasid üsna kiirelt lumest ära ja vahepeal pakub korraks ka kuive teid. Mitte, et vihmamärjad nüüd liig oleks - ma nii pedantne ka pole .
Tegin kindlustuse ära ja panin silindritele tule alla. Nüüdseks olen ca 600 kilomeetrit temaga paari päevaga sõitnud ja saab teha mõningased märked, mis hästi tehtud sai ja mis veel tähelepanu vajaks. Pean ära mainima, et tarbides igapäevaselt muidu ainult poeuusi autosid, on ikka vanatehnika hingamine mõnus vaheldus. Kõik on teistmoodi. Tema käivitamine on raske, temaga manööverdamine seevastu jälle palju lihtsam. Tema alumise otsa vääne teeb igasugustele uutele TEE-ESS-IIdele 1:0 ära. Sõitsin terve nädalavahetuse ja nüüd ka paar tööpäeva ainult mersuga. Nägu nõmedalt muigel ja kindlasti jäi kõrvalseisjatel minule mingisuguse sündroomi diagnoosist ainult hästi natukene puudu. Üleüldine keskmine kulu 12,2 L sajale.
Kui jälle ükspäev kolisin kontori parklas mersust oma igapäevapassatisse ümber, astus lähemale üks vanem härra ja hakkas juttu tegema. Temal samasugune auto, seisab seal kõrvalreas. 300ne diisel. Oligi täpselt samasugune . Kommentaari peale, et minul bensukas, tõdes ta fakti, et pidavat ikka mõnusalt vaikselt käima küll. Tema oma diisliga juba 7 aastat igapäevaselt sõitnud ja ära seda vahetada ei soovi mitte ühegi teise auto vastu. Ilmselt ikkagi on see väide tõsi, et kasvatakse autodega kokku.. Ma ei julgenud küsima hakata, et tihti sa keretöid teed ..
Aga tehnilise poole pealt tundub, et ma ei pääse amortide vahetusest. Ta on küll madal, kuid ka veidi liiga lödi. Läbi ei tao, kuid kahtlaselt pehme on see olemine. Järgmine kuu on TÜVi aeg, vaatame mis amordistend nende kohta ka ütleb. Õnneks pole amortide vahetamine väga suur kulu, seega tasuks igal juhul ära teha.
ESP töötab ja toimetab. Igagi veidi järsema gaasivajutuse peale on ta hakkamas. Küll aga on paar korda löönud uuesti ESP ja ABSi tule põlema, kuid selle vastu aitab rooliasendi anduri resetimine, keerates rooli paremale ja vasakule edasi tagasi lukust-lukku.
Pärast uste reguleerimist sättisin ise ka paremini ustelülitid, mis sätivad salongivalgustuse tööd. Kohati järsemate pöörete peale lööb aga endiselt salongituled põlema . Tean, et kõrvalistuja ukse lüliti seda põhjustab. Vaatame üle.
Raadio unustab kohati oma mälu ära. Pole viitsinud teda august veel välja kakkuda, kuid kuna kohe on plaan veidi muusikasüsteemiga tegeleda, võtame nii kui nii lahti.
Hetkel auto põhjalikumal spaapuhkusel. Peale seda teen ka selle aasta värskemad pildid. Saan jagada ainult minu jaoks väga tähtsa embleemi paigaldamise tõestust.
Juhtus ka huvitav intsident, kus Tallinnas Tedre tänaval kortermajade ees ei soostunud üks vene rahvusest noorhärra oma üleni tinditud klaasidega uue Passatiga vastu tormates väga koomale võtta ning panime kolakaga hoo pealt juhipeeglid kokku. Mersul lendas peegel juppideks, kuid peale detailide kontrolli ja kokku ladumist saime veenduda, et kõik jupid ja klaas on terved ning isegi korpuse peale kriime ei tekkinud. Tema auto peeglit mina vaatama ei viitsinud minna. Ise ta väitis, et jäi terveks. Sõites ise igapäevaselt samasuguse Passatiga, julgen ma küll kahelda, et seal sees kõik korda jäi.. aga las jääb see karmavõlaks temale.
E55 AMG