03-03-2019, 08:54 PM
Üllatustelaegas avane. Aega on läinud ja luugi avamine on jätnud juba laiskuse kuvandi. Selle pärast võtsin asja nüüd talve viimaste siputuste ajal ette. Tuleb välja, et W123 pagasi luugi avamiseks on vähemalt 4 moodust, millest 3 on mercedese omanikule väärikamaks valikuks.
Mainin need kõik ära.
1) Kõige ebameeldivam ja valusam variant minu silmis. Lüüakse tagatuli puruks ja lähenetakse pagasisse läbi tule ava. Ameeriklased leiavad, et tuli ei maksa midagi ja kannatab vabalt nii teha. Minu süda seda varianti kohe kuidagi ei soostuks kasutama.
2)Põhimõtteliselt v6sa pakutud valiant. Minul vaakum on aga nõrguke seega vaakumiga seda teha ei õnnestunud.
3)V126 pakutud variant. 10 võti õhukeseks käiata ja keerata luugi kinnituskonks luugi küljest lahti.
4)Luku hoovastiku liigutamine
Alustasin variant kolmega. Keerata õhukese kümnese võtmega luugi konksu poldid lahti. Vanasti oli neid võtmete käiamisi vene võtmete puhul küllaga. Võtmeid jagus kilodega aga mõõtusid mitte. Siis tuli 8st 9 teha ja 10st 11. Kõik sai. Nüüd leidus samuti mõni moodsama aja Made in china võti sahtlis, mille kannatas projekti puhul töösse võtta ja tema saatus lõplikult määrata. Võtmele tuli lisaks pikenduseks mosse ratta heebel. Tööriist sai uhke.
Nähtavus salongi august pagasisse oli ebanormaalne. Pikalt sealt sisse kõõritades hakkasid silmad juba üksteisest mööda vaatama. Seega kasutasin igasuguseid tehnikaid, et täselt näha, kuidas see võti nüüd ikka sinna poldile istub. Kui esialgu pole lihtsat varianti siis tuleb keerukalt. Gopro videot üle kandma mobiili ja siis salongist pilti jälgides nagu teeks südameoperatsiooni. Combo üle võis olla uhke aga kaugeltki polnud see praktiline. ja mugav. Kaugelt trumpas selle üle ZAZ 965A küljepeegel. Selle live feed on kõige kiirem Keeramise protsess osutus aga nii aeglaseks, et tuli proovida ka midagi muud.
Kasutusse läks variant number4. Tuli teha uued tööriistad. Tööriist 1 oli pagasis oleva hoovastiku luugi avamiseks. Seda on avatud küll riidepuust tehtud konksuga ka aga siin juures läks kasutusse Makita trelli käepide. Luugi ääre vahele ajades käepideme plekist osa ja tömmates tuli luuk plõksti ära. Siis tuli luua tööriist 2, millega hoovastikku liigutada parempoolse tagatule poole, samal ajal peab väljast luuki üles sikutama. Tööriista sai teha plastdetailide avamiseks mõeldud heeblist. Ja klõps luuk avanes
Nii kaua luuki kinni hoides on ka oma võlu. See avaneb nagu üllatusmuna. Isegi salongi august ei olnud märgata. Luuk avades leidsin sealt enda üllatuseks OBD seadme, mille olin juba kadunuks lugenud ja uue soetanud, samuti hunnik autokeemiat ja tagant pimedast nurgast kast Läti õlut!
Kellel mõni kere seisab, millel luuk kinni siis tasuks järsku selle sisu järgi uurida
Mainin need kõik ära.
1) Kõige ebameeldivam ja valusam variant minu silmis. Lüüakse tagatuli puruks ja lähenetakse pagasisse läbi tule ava. Ameeriklased leiavad, et tuli ei maksa midagi ja kannatab vabalt nii teha. Minu süda seda varianti kohe kuidagi ei soostuks kasutama.
2)Põhimõtteliselt v6sa pakutud valiant. Minul vaakum on aga nõrguke seega vaakumiga seda teha ei õnnestunud.
3)V126 pakutud variant. 10 võti õhukeseks käiata ja keerata luugi kinnituskonks luugi küljest lahti.
4)Luku hoovastiku liigutamine
Alustasin variant kolmega. Keerata õhukese kümnese võtmega luugi konksu poldid lahti. Vanasti oli neid võtmete käiamisi vene võtmete puhul küllaga. Võtmeid jagus kilodega aga mõõtusid mitte. Siis tuli 8st 9 teha ja 10st 11. Kõik sai. Nüüd leidus samuti mõni moodsama aja Made in china võti sahtlis, mille kannatas projekti puhul töösse võtta ja tema saatus lõplikult määrata. Võtmele tuli lisaks pikenduseks mosse ratta heebel. Tööriist sai uhke.
Nähtavus salongi august pagasisse oli ebanormaalne. Pikalt sealt sisse kõõritades hakkasid silmad juba üksteisest mööda vaatama. Seega kasutasin igasuguseid tehnikaid, et täselt näha, kuidas see võti nüüd ikka sinna poldile istub. Kui esialgu pole lihtsat varianti siis tuleb keerukalt. Gopro videot üle kandma mobiili ja siis salongist pilti jälgides nagu teeks südameoperatsiooni. Combo üle võis olla uhke aga kaugeltki polnud see praktiline. ja mugav. Kaugelt trumpas selle üle ZAZ 965A küljepeegel. Selle live feed on kõige kiirem Keeramise protsess osutus aga nii aeglaseks, et tuli proovida ka midagi muud.
Kasutusse läks variant number4. Tuli teha uued tööriistad. Tööriist 1 oli pagasis oleva hoovastiku luugi avamiseks. Seda on avatud küll riidepuust tehtud konksuga ka aga siin juures läks kasutusse Makita trelli käepide. Luugi ääre vahele ajades käepideme plekist osa ja tömmates tuli luuk plõksti ära. Siis tuli luua tööriist 2, millega hoovastikku liigutada parempoolse tagatule poole, samal ajal peab väljast luuki üles sikutama. Tööriista sai teha plastdetailide avamiseks mõeldud heeblist. Ja klõps luuk avanes
Nii kaua luuki kinni hoides on ka oma võlu. See avaneb nagu üllatusmuna. Isegi salongi august ei olnud märgata. Luuk avades leidsin sealt enda üllatuseks OBD seadme, mille olin juba kadunuks lugenud ja uue soetanud, samuti hunnik autokeemiat ja tagant pimedast nurgast kast Läti õlut!
Kellel mõni kere seisab, millel luuk kinni siis tasuks järsku selle sisu järgi uurida