10-12-2018, 03:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-12-2018, 03:56 PM ja muutjaks oli indumen.)
see värvitöö on veits kaheldava väärtusega küll jah, viimati neid reste sai katsuda tundusid küll ok, samas kaks pisikest restikest ei saa omada sellist effekti, kui isegi 4 akna avamisel miskit ei muutu.
Selle tuuletallamisega hakkan vaikselt leppima jah. ( suure salongiga olen igatepidi sõitnud, küll kaubikute, istmetega ja ilma seal kõmiseb arusaadavalt ja hoopis teisiti ja universaalidega vanemate ja uuematega, sellist konkreetset tämbrit pole kuskil kohanud, meenub ainult üks Audi B6 S4 avant millel sama kohtasin)
Tädi inglismaalt pikemaks kodumaal käimas, hetkel sõidab sellega ja kiidab taevani. Aeg ajalt ta kasutanud seda siin olles, veermik sai jah tunduvalt paremaks SLS süsteemi remondiga jne.
Tobe on see, et nii rikas ei ole teda vaeslapse rolli jätta nurka roostetama. et pühapäeviti sõitmas käia, seismine on auto surm. Ehk et eks tuleb kaotused alla neelata, heldivalt mälestada v8 rõõme ja mõni uuem Mercedes-Benz hoolitseva käpa alla võtta. Nüüd on vaid mure, kes küll seda lustiraketti endale tahab. Turg just ei soosi sedasorti masinat.
Positiivse mälestusena kindlasti jääb kehtima ruumikusja mugavus, kui minu kiiksud kõrvale jätta siis ka varuosad ootamatult odavad isegi esinduses ja saadavus veel mõnda aega ilmselt letikaubana.
Nädalavahetusel sai ka W211 universaali käia testimas, no oli vaiksem aga aimatav sarnasus siiski hoolikalt kõrva kikitades hakkas tekkima niiet kerge kõrvavärdja tunne tekib küll
hirmutas natuke see et rool oli jube raske, ristmikul keerates auto ise üldse tagasi ei tulnud pidi ise jõuga otsemaks keerama, ehk et see ostumõte lagunes ruttu
W212 E350 lähen ilmselt järgmine nädal uurima puurima paari varianti.
Selle tuuletallamisega hakkan vaikselt leppima jah. ( suure salongiga olen igatepidi sõitnud, küll kaubikute, istmetega ja ilma seal kõmiseb arusaadavalt ja hoopis teisiti ja universaalidega vanemate ja uuematega, sellist konkreetset tämbrit pole kuskil kohanud, meenub ainult üks Audi B6 S4 avant millel sama kohtasin)
Tädi inglismaalt pikemaks kodumaal käimas, hetkel sõidab sellega ja kiidab taevani. Aeg ajalt ta kasutanud seda siin olles, veermik sai jah tunduvalt paremaks SLS süsteemi remondiga jne.
Tobe on see, et nii rikas ei ole teda vaeslapse rolli jätta nurka roostetama. et pühapäeviti sõitmas käia, seismine on auto surm. Ehk et eks tuleb kaotused alla neelata, heldivalt mälestada v8 rõõme ja mõni uuem Mercedes-Benz hoolitseva käpa alla võtta. Nüüd on vaid mure, kes küll seda lustiraketti endale tahab. Turg just ei soosi sedasorti masinat.
Positiivse mälestusena kindlasti jääb kehtima ruumikusja mugavus, kui minu kiiksud kõrvale jätta siis ka varuosad ootamatult odavad isegi esinduses ja saadavus veel mõnda aega ilmselt letikaubana.
Nädalavahetusel sai ka W211 universaali käia testimas, no oli vaiksem aga aimatav sarnasus siiski hoolikalt kõrva kikitades hakkas tekkima niiet kerge kõrvavärdja tunne tekib küll
hirmutas natuke see et rool oli jube raske, ristmikul keerates auto ise üldse tagasi ei tulnud pidi ise jõuga otsemaks keerama, ehk et see ostumõte lagunes ruttu
W212 E350 lähen ilmselt järgmine nädal uurima puurima paari varianti.