07-12-2018, 05:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-12-2018, 05:46 PM ja muutjaks oli indumen.)
plastiku plärin oleks ammu juba lahendatud, kõik koopa katted on tihedad jne, tagaluuk on pigimatti täis laotud ja pagasi küljed said ka omajagu seda, kumin haihtub kui tagaluuk natuke lahti sõita, sõber pagassi ja hoidis 10-15cm avatuna, haudvaikus isegi selle "sportsumpsiga" ehk siis loogika ütleb et salongi maht ja disain võimendavad mida iganes seal taga toimub.
faceliftil on tagaluugi polstril ka paks vilt sees pool, mul seda näiteks ei ole.
igatahes minu pettekujutelm Mercedes-Benz olemusest konkreetselt selles valguses on purustatud.
eredalt on meeles miskipärast see olukord kus ma seda üldse tähele hakkasin panema, esimene talv kui omasin autot sai üks pikem sõit tehtud kus oli vaja vend ühikasse viia koos kõigi asjadega ehk pagass oli ääreni täis, peale tln-tartu peale maha keerates ja kiirendamist plaksust miskit auto juures muutus, ja peale pagassi tühjaks ladumist rakverest tallinna oli juba suhteliselt piin, peale seda ongi järk järgult saanud igasugu asju tehtud, aga mida tihedamaks veermik sai seda hullemaks läks hoopis olukord.
faceliftil on tagaluugi polstril ka paks vilt sees pool, mul seda näiteks ei ole.
igatahes minu pettekujutelm Mercedes-Benz olemusest konkreetselt selles valguses on purustatud.
eredalt on meeles miskipärast see olukord kus ma seda üldse tähele hakkasin panema, esimene talv kui omasin autot sai üks pikem sõit tehtud kus oli vaja vend ühikasse viia koos kõigi asjadega ehk pagass oli ääreni täis, peale tln-tartu peale maha keerates ja kiirendamist plaksust miskit auto juures muutus, ja peale pagassi tühjaks ladumist rakverest tallinna oli juba suhteliselt piin, peale seda ongi järk järgult saanud igasugu asju tehtud, aga mida tihedamaks veermik sai seda hullemaks läks hoopis olukord.