29-11-2018, 05:16 PM
vahepeal saan ka uudiseid kirjutada omast autost mis viimased paarikuuga tehtud
vahepeal tehtud:
*jooks sirgemaks regullitud (sööb üsna ühdlaselt nüüd)
*tagateljel alumise õõtsa(kuhu toetub õhkpadi) välimised sarniirid vahetatud(vanad logisesid ikka 0.5 ja 1cm jagu)
*uued klotsid ette
*28.11.18 vahetatud uus genekas
veel teha*
*kompressori "pressure release valve" pistik uus
*uus probleem genekaga/laadimisega(allpool kirjutan)
*uued kettad ja klotsid ette
võiks öelda et üsna muretu ja ka mugav on olnud see viimane aasta ja rohkem.
peale silla regulli on ka kütusekulu madalamaks läinud, varem nägi aasta jooksul võibolla 2 korda kui kombuuter näitas alla 6l/100km söidu keskmist, nüüd kui webastoga soojaks lasta hommikul pooltundi vähemalt siis on seda näha rohkem. a.la 35km koolitusel käigu söidud olnud millest muidugi aind 20% linnasöite,(üksots)
tegin siis ka proovi huvipärast söitsin kiirteel reka taga umbes 85ga, umbes 20km ja kombuuter näitas selleajapeale esimest korda alla 5-e, ehk 4.6. Kas seda uskuda? ilmselt mitte, aga rahakotile on tunda et saab kauem söita ühe tankimisega.
klotsid said vahepeal vahetatud ette kuna üks klots kulus täitsa nulli ja oli raud vasta rauda. Olude sunnil olin sunnitud ostma aind uued klotsid, aga kindlasti peab ka kettad välja vahetama lähitulevikus kuna üks ketas seestpoolt pole enam endine. Huvitav lugu ka sellega see, et piduriklotsi andur oli pandud just sellele klotsile, mis kulus kõige vähem. kõik teised olid põhimõtteliselt löpusirgel, anduriga klots oli poolepeal.
KUI oleks oodanud et kuna andur annab märku et on aeg klotse vahetada, ja ignoreerides seda häält mis teeb pidurdades raud vasta rauda, oleks ilmselgelt üks ketas üldse haihtunud selle ajaga.
nüüd on mul muidugi üks probleem millega vaja teie abi. netist sai otsitud , uuritud puuritud, aga ei leia kongreetseid fakte mis viitaks enda probleemile.
Nimelt, genekas andis otsad, sai pandud uus. Enne genekas üle 13.8v ei tulnud, nüüd lausa 14.1v.
probleeme on vähemalt 2.
*1: genekas ei hakka laadima enne kui on pöörded töusnud umbkaudselt 1700 kanti.
*2: isegi kui menüüs UB:14.1v ja arvutist vaadates terminal 30 näitavad sama laadimis märke.
*igalpool arvutiga vaadates näitab seda sama numbrit, v.a väike aku mis näitab umbes 12.4v +-0.1v
*ette lööb punaselt et visit workshop ja köik NÖ "battery consumerid" lülitab välja aga ekraanil ikka 14.1v
*veakoodiks lööb 9055 "Terminal 61 signal on the CAN bus is missing or faulty"
*juhipoolselt SAMil on B1 pistik, mis peaks olema seotud genekaga, see sai proovitud eemaldatuna, ja kõik hakkas järsku tööle(veakood jäi).
tuli nüüd ka meelde ka selline asi, äkki peab selle vahetusest üldse alustama ?
EDIT *kahe otsaline pistik genekale natuke logises? milline uus sinna läheks ? kas see üldine "pihustite" oma?
siin peaks nüüd olema köik vöimalikud asjad mis hetkel selle laadimisega on, sooviks nüüd hädasti abi kuna külma autoga väga sõita ei sooviks,
õhtupoole paari tunnipärast saan ka multimeetri kasutusse, ja möödan igasuguseid volte sealt
Kust viga otsida? mis see terminal 61 endast üldse kujutab ?(see jääb ka arusaamatuks)
vahepeal tehtud:
*jooks sirgemaks regullitud (sööb üsna ühdlaselt nüüd)
*tagateljel alumise õõtsa(kuhu toetub õhkpadi) välimised sarniirid vahetatud(vanad logisesid ikka 0.5 ja 1cm jagu)
*uued klotsid ette
*28.11.18 vahetatud uus genekas
veel teha*
*kompressori "pressure release valve" pistik uus
*uus probleem genekaga/laadimisega(allpool kirjutan)
*uued kettad ja klotsid ette
võiks öelda et üsna muretu ja ka mugav on olnud see viimane aasta ja rohkem.
peale silla regulli on ka kütusekulu madalamaks läinud, varem nägi aasta jooksul võibolla 2 korda kui kombuuter näitas alla 6l/100km söidu keskmist, nüüd kui webastoga soojaks lasta hommikul pooltundi vähemalt siis on seda näha rohkem. a.la 35km koolitusel käigu söidud olnud millest muidugi aind 20% linnasöite,(üksots)
tegin siis ka proovi huvipärast söitsin kiirteel reka taga umbes 85ga, umbes 20km ja kombuuter näitas selleajapeale esimest korda alla 5-e, ehk 4.6. Kas seda uskuda? ilmselt mitte, aga rahakotile on tunda et saab kauem söita ühe tankimisega.
klotsid said vahepeal vahetatud ette kuna üks klots kulus täitsa nulli ja oli raud vasta rauda. Olude sunnil olin sunnitud ostma aind uued klotsid, aga kindlasti peab ka kettad välja vahetama lähitulevikus kuna üks ketas seestpoolt pole enam endine. Huvitav lugu ka sellega see, et piduriklotsi andur oli pandud just sellele klotsile, mis kulus kõige vähem. kõik teised olid põhimõtteliselt löpusirgel, anduriga klots oli poolepeal.
KUI oleks oodanud et kuna andur annab märku et on aeg klotse vahetada, ja ignoreerides seda häält mis teeb pidurdades raud vasta rauda, oleks ilmselgelt üks ketas üldse haihtunud selle ajaga.
nüüd on mul muidugi üks probleem millega vaja teie abi. netist sai otsitud , uuritud puuritud, aga ei leia kongreetseid fakte mis viitaks enda probleemile.
Nimelt, genekas andis otsad, sai pandud uus. Enne genekas üle 13.8v ei tulnud, nüüd lausa 14.1v.
probleeme on vähemalt 2.
*1: genekas ei hakka laadima enne kui on pöörded töusnud umbkaudselt 1700 kanti.
*2: isegi kui menüüs UB:14.1v ja arvutist vaadates terminal 30 näitavad sama laadimis märke.
*igalpool arvutiga vaadates näitab seda sama numbrit, v.a väike aku mis näitab umbes 12.4v +-0.1v
*ette lööb punaselt et visit workshop ja köik NÖ "battery consumerid" lülitab välja aga ekraanil ikka 14.1v
*veakoodiks lööb 9055 "Terminal 61 signal on the CAN bus is missing or faulty"
*juhipoolselt SAMil on B1 pistik, mis peaks olema seotud genekaga, see sai proovitud eemaldatuna, ja kõik hakkas järsku tööle(veakood jäi).
tuli nüüd ka meelde ka selline asi, äkki peab selle vahetusest üldse alustama ?
EDIT *kahe otsaline pistik genekale natuke logises? milline uus sinna läheks ? kas see üldine "pihustite" oma?
siin peaks nüüd olema köik vöimalikud asjad mis hetkel selle laadimisega on, sooviks nüüd hädasti abi kuna külma autoga väga sõita ei sooviks,
õhtupoole paari tunnipärast saan ka multimeetri kasutusse, ja möödan igasuguseid volte sealt
Kust viga otsida? mis see terminal 61 endast üldse kujutab ?(see jääb ka arusaamatuks)
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.