30-10-2018, 02:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-10-2023, 10:49 AM ja muutjaks oli Lahekas.)
(30-10-2018, 12:29 PM)indumen Kirjutas: tere tulemas V8 maailma nii mõnigi tuttav tunne tuli seda lugedes saaga jätkub, aga rooli asendianduri puhul palju edu. Isiklikult joppas ühel foorumikaaslasel vedeles, muidu ilmselt oleks loto olnud romulate pihta.
W210 on huvitav isend, jupid on sigaodavad, selle mootoriga käib edasi ka, õigete istmetega on mugav sõita pikka otsa,
miinus on tanklas helendavad kütusehinnad ja müügisoovi korral huviliste vähesus
Ma tänan kaasaelamise eest. Küll on asi nii kaugele jõudnud, et MB Abi diagnoosis ESP veaks hoopistükis tiiva sees oleva hüdraulika(?)pumba. Tegemist üsna haruldase asjaga ja kasutusel ainult esimese otsa suuremat mootorid omavate esimese põlvkonna 210te (420, 50AMG), W140 lõpuotsa 420, 500, 600 ja R129 peal. Kuna nina nii kui nii juba lahti on, keeran ka tiiva ära ja proovin leida pumba remontija. Vene keelset youtube'i vaadates selgub, et pumba sees tegemist tavalise mähitud elektrimootoriga. Pasmotrim.
Jõudsin temaga läbida enne talve täpselt 1000km. Midagi rohkemat ära ei lagunenud, midagi juurde ka ei tekkinud. Aga see auto sõidab üldises plaanis hästi. Mitu korda maakodu külastades mööda Piibe maanteed, tuli igal korral sõites mõnus uni peale. Kütusekulu jäi linnas 15,5 peale, maanteekulu ma mõõtnud pole.
E55 AMG