30-10-2018, 11:19 AM
Vahepealseks updateks
Suvi möödus võrdlemisi rahuldavalt, üks huvitav vahejuhtum mis mõneti ka õnnelikuma lõpuga, nimelt nende vahvate kuumimate ilmadega oli vaja pikem ots ette võtta, auto rahvast täis ja pagass ka laeni kohvreid täis, poolel teel pärnusse järsku viskas aku tule põlema, kapotti avades oli üllatus ja segadus suur, mootori esimene külg kõik õline, rihma oli kuskile nurka kerinud sõlme.
Õppetund endale ja ehk ka teistele, ei tasu õlifiltri korki/korpust ebayst tellida, odav plastik lihtsalt sulas niipalju ära et lasi lõpuks õli välja, mis omakorda siis bäädis sellega et õli oli rullidel ja rihm lihtsalt libises maha.
Kogu saaga lõpuks tuli välja et rullid tahaks tegelt vahetust, ok sellega sain ise hakkama aga vahetuse käigus selgus veel et veepump võiks ka värskem saada. Nüüd siis selles osas ka kõik tehtud.
Vahepeal leidsin läbi lähituttava ühe Mersudega rohkem sinapeal oleva remondikoha, hetkel leiti hunnik väiksemaid suuremaid hädasid, millega jõudu mööda üritan tegeleda.
Kui asjad laabuvad kenasti panen hea meelega siia ka nime üles, seniks stand-by.
Rehve läheb endiselt paari kaupa, viimasel ajal rohkem naisterahva kasutuses olnud siis ehk püsivad
Lõpuks sai ka vahetatud tagasilla raami puksid. Lootused on kõrged pole veel autot kätte saanud
novembris veel vaja teha:
tagasillas alumise õõtsa välimised puksid
tagasillas reguleervardada (poldid ka igaks juhuks )
esisilla stabika kondid ja puksid
esimene vasak ülemine õõts
Tuleviku muusika, klapikambri kaane tihendid natuke higistavad, karteripõhja ülemine tihend samuti, klapisääre tihendid ilmselt tuleb püksirihma pingutada üks hetk ja need ka värskendada.
Aga see juba oleneb sellest kas raami pukside vahetus päästab salongi kuminast või mitte, teoorias võiks sest ennem vahetust oli juba otse keresse kõik.
Suvi möödus võrdlemisi rahuldavalt, üks huvitav vahejuhtum mis mõneti ka õnnelikuma lõpuga, nimelt nende vahvate kuumimate ilmadega oli vaja pikem ots ette võtta, auto rahvast täis ja pagass ka laeni kohvreid täis, poolel teel pärnusse järsku viskas aku tule põlema, kapotti avades oli üllatus ja segadus suur, mootori esimene külg kõik õline, rihma oli kuskile nurka kerinud sõlme.
Õppetund endale ja ehk ka teistele, ei tasu õlifiltri korki/korpust ebayst tellida, odav plastik lihtsalt sulas niipalju ära et lasi lõpuks õli välja, mis omakorda siis bäädis sellega et õli oli rullidel ja rihm lihtsalt libises maha.
Kogu saaga lõpuks tuli välja et rullid tahaks tegelt vahetust, ok sellega sain ise hakkama aga vahetuse käigus selgus veel et veepump võiks ka värskem saada. Nüüd siis selles osas ka kõik tehtud.
Vahepeal leidsin läbi lähituttava ühe Mersudega rohkem sinapeal oleva remondikoha, hetkel leiti hunnik väiksemaid suuremaid hädasid, millega jõudu mööda üritan tegeleda.
Kui asjad laabuvad kenasti panen hea meelega siia ka nime üles, seniks stand-by.
Rehve läheb endiselt paari kaupa, viimasel ajal rohkem naisterahva kasutuses olnud siis ehk püsivad
Lõpuks sai ka vahetatud tagasilla raami puksid. Lootused on kõrged pole veel autot kätte saanud
novembris veel vaja teha:
tagasillas alumise õõtsa välimised puksid
tagasillas reguleervardada (poldid ka igaks juhuks )
esisilla stabika kondid ja puksid
esimene vasak ülemine õõts
Tuleviku muusika, klapikambri kaane tihendid natuke higistavad, karteripõhja ülemine tihend samuti, klapisääre tihendid ilmselt tuleb püksirihma pingutada üks hetk ja need ka värskendada.
Aga see juba oleneb sellest kas raami pukside vahetus päästab salongi kuminast või mitte, teoorias võiks sest ennem vahetust oli juba otse keresse kõik.