29-10-2018, 02:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-10-2018, 01:18 AM ja muutjaks oli Lahekas.)
Auto on ennast mugavalt sisse seadnud talvepesasse ja sain alustada töödega.
Esimese asjana lasin spetsialistidel ära reguleerida uksed, mis käisid kehvasti ja tahtsid sulgemiseks veidi rohkem jõudu, kui Mercedese uks seda peaks tahtma. Sai hää, kuigi uksevahed ei ole endiselt head ja kriibivad silma. Vaatab seda asja.
Järgmine samm oli ette võtta armatuur ja seal läbi põlenud pirnid. Spidoplokil oli üks suurematest pirnidest läbi, mistõttu pool spidomeetrit ja kütuseseieri osa hämar. Lisaks tüüpiline vanale mersule - venti rullikute pirnid.
Väga kihvtilt on lahendatud juhipoolse ääre venti rulliku valgustus. Pirne on ainult üks ja asub ta tuledelüliti taga. Sealt juhatatakse valgus läbi kaabli (!) venti rullikuni. Pildil on näha must kaabel
Huvitav leid oli armatuuri kõlarikatteid eemaldades. Seal polegi kõlareid. Pole ka ette nähtud, sest armatuuris kõlariauke pole. Seega on esimesed kõlarid ainult esiukse ülemises kolmnurgas (peegli vastas).
Alustasin kliimaradika vahetusega. Kliima ei tööta ja survekontroll tõdes suurt auku kliimaradiaatoris. Asja kõige lihtsam osa peaks olema esipamperi eemaldamine, millega olen nüüd vahekorras olnud pea kaks päeva. Külgmised poldid on omal kohal olnud ikka väga pikka aega ja nende lahti saamisega näen kurja vaeva. Kundepoolne vandus lõpuks heeblile alla, kuid juhipoolsele pean lähenema üldse lõpuks ketaslõikuriga. Tegemist kõigest 10 mm poltidega, kuid vastupanu on märkimisväärne. Olukorda ei paranda ka mootoriõli jahutusradika jalus paiknemine.
Lisaks kliimaradika vahetusele, peab ninas mõned detailid ümber ja paremini sättima. Tulede alused liistud on vähe vildakalt ees ja udutuled stanges ei passi päris hästi omale kohale.
Pagasiruumi põhjast tuli välja tutikas varuratas koos rehviga. Rehvi tootmisaeg 3. nädal 1997a. Võiks eeldada, et tegemist tehasest paigaldatud varurattaga. Samas on päris hästi säilinud ka originaaltööriistade komplekt.
Küll aga teeb meele mõrudaks, et auto alt on jalutama läinud tema originaalrattad, mis on tükk maad kenamad, kui praegused all olevad taksorattad. Vasakul originaalvelg ja paremal hetkel all tilpnevad veljed
Leidsin ka erinevad veljevalikud, mida W210-le pakuti.
Vabandan piltide kvaliteedi pärast - igapäevatraktor mu taskus ei suuda paremini.
Esimese asjana lasin spetsialistidel ära reguleerida uksed, mis käisid kehvasti ja tahtsid sulgemiseks veidi rohkem jõudu, kui Mercedese uks seda peaks tahtma. Sai hää, kuigi uksevahed ei ole endiselt head ja kriibivad silma. Vaatab seda asja.
Järgmine samm oli ette võtta armatuur ja seal läbi põlenud pirnid. Spidoplokil oli üks suurematest pirnidest läbi, mistõttu pool spidomeetrit ja kütuseseieri osa hämar. Lisaks tüüpiline vanale mersule - venti rullikute pirnid.
Väga kihvtilt on lahendatud juhipoolse ääre venti rulliku valgustus. Pirne on ainult üks ja asub ta tuledelüliti taga. Sealt juhatatakse valgus läbi kaabli (!) venti rullikuni. Pildil on näha must kaabel
Huvitav leid oli armatuuri kõlarikatteid eemaldades. Seal polegi kõlareid. Pole ka ette nähtud, sest armatuuris kõlariauke pole. Seega on esimesed kõlarid ainult esiukse ülemises kolmnurgas (peegli vastas).
Alustasin kliimaradika vahetusega. Kliima ei tööta ja survekontroll tõdes suurt auku kliimaradiaatoris. Asja kõige lihtsam osa peaks olema esipamperi eemaldamine, millega olen nüüd vahekorras olnud pea kaks päeva. Külgmised poldid on omal kohal olnud ikka väga pikka aega ja nende lahti saamisega näen kurja vaeva. Kundepoolne vandus lõpuks heeblile alla, kuid juhipoolsele pean lähenema üldse lõpuks ketaslõikuriga. Tegemist kõigest 10 mm poltidega, kuid vastupanu on märkimisväärne. Olukorda ei paranda ka mootoriõli jahutusradika jalus paiknemine.
Lisaks kliimaradika vahetusele, peab ninas mõned detailid ümber ja paremini sättima. Tulede alused liistud on vähe vildakalt ees ja udutuled stanges ei passi päris hästi omale kohale.
Pagasiruumi põhjast tuli välja tutikas varuratas koos rehviga. Rehvi tootmisaeg 3. nädal 1997a. Võiks eeldada, et tegemist tehasest paigaldatud varurattaga. Samas on päris hästi säilinud ka originaaltööriistade komplekt.
Küll aga teeb meele mõrudaks, et auto alt on jalutama läinud tema originaalrattad, mis on tükk maad kenamad, kui praegused all olevad taksorattad. Vasakul originaalvelg ja paremal hetkel all tilpnevad veljed
Leidsin ka erinevad veljevalikud, mida W210-le pakuti.
Vabandan piltide kvaliteedi pärast - igapäevatraktor mu taskus ei suuda paremini.
E55 AMG