13-10-2018, 08:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-10-2018, 08:19 AM ja muutjaks oli Lahekas.)
M119 siiski w126 ampluaasse ei mahtunud.
Kasutatud on seda mootoriplokki:
W124 400E/E420
W210 E420
W140 400SE/400SEL/S420
Mercedes-Benz 420SEC/ S420coupe/ Cl420
W124 500E/E500
W140 500SEL/500SEC/S500
R129 500SL/SL500
W210 E50 AMG
W124 E60 AMG
R129 SL60 AMG
Küll võrreldes teda uuema M113ga (nt E430), on m119 robustsem. Ta käivitub nagu veoauto, on veidi raskepärase olemusega ja tahab kiireks edasi liikumiseks ikka veidi rohkem pööret saada.
W210 kerel pakuti M119 ainult ühe mudeliaasta peal (1997). See teeb temast veidi haruldasema koosluse. Sama lugu ju näiteks E50 AMGga. Võiks ju eeldada, et tulevikus on need masinad veidi rohkem hinnatud.
Tõesti on w210 hinnad hetkel ilmselt oma põhja saavutanud ja eks nad enamuses on ikkagi üsna läbi ka omadega. Minu hoovi tulnud eksemplar pole ka üldse kaugeltki korras ja tööd jätkub. Ma mingi aeg kirjutan nendest asjadest lähemalt. Põhiline on, et ta on originaalses seisukorras. Ta pole läbinud mingisugust tuunigut ei salongist ega väljast. Ta on küll jubedalt madal aga kontroll tõstukil näitas, et vedrusid siiski lõigatud pole. Äkki vajab hoopis uusi vedrusid-amorte. Makk pole originaal, kuid on interjööri sobiv, klassikaline kollase valgusega. Siiski tahaks ta originaali vastu ära vahetada.
Eks ta nö hobiautona on so-so väärtuses. Kuidas kellelegi. Enamike jaoks on 210 ikkagi takso ja liialt tänapäevane, kui võrrelda teda näiteks w124ga. Ega ma teda ilma suure mootorita osta poleks tahtnudki. Just see annabki talle iseloomu. Seda enam veel prefeissliftina, sest feisslift on liiga moodne.
Kasutatud on seda mootoriplokki:
W124 400E/E420
W210 E420
W140 400SE/400SEL/S420
Mercedes-Benz 420SEC/ S420coupe/ Cl420
W124 500E/E500
W140 500SEL/500SEC/S500
R129 500SL/SL500
W210 E50 AMG
W124 E60 AMG
R129 SL60 AMG
Küll võrreldes teda uuema M113ga (nt E430), on m119 robustsem. Ta käivitub nagu veoauto, on veidi raskepärase olemusega ja tahab kiireks edasi liikumiseks ikka veidi rohkem pööret saada.
W210 kerel pakuti M119 ainult ühe mudeliaasta peal (1997). See teeb temast veidi haruldasema koosluse. Sama lugu ju näiteks E50 AMGga. Võiks ju eeldada, et tulevikus on need masinad veidi rohkem hinnatud.
Tõesti on w210 hinnad hetkel ilmselt oma põhja saavutanud ja eks nad enamuses on ikkagi üsna läbi ka omadega. Minu hoovi tulnud eksemplar pole ka üldse kaugeltki korras ja tööd jätkub. Ma mingi aeg kirjutan nendest asjadest lähemalt. Põhiline on, et ta on originaalses seisukorras. Ta pole läbinud mingisugust tuunigut ei salongist ega väljast. Ta on küll jubedalt madal aga kontroll tõstukil näitas, et vedrusid siiski lõigatud pole. Äkki vajab hoopis uusi vedrusid-amorte. Makk pole originaal, kuid on interjööri sobiv, klassikaline kollase valgusega. Siiski tahaks ta originaali vastu ära vahetada.
Eks ta nö hobiautona on so-so väärtuses. Kuidas kellelegi. Enamike jaoks on 210 ikkagi takso ja liialt tänapäevane, kui võrrelda teda näiteks w124ga. Ega ma teda ilma suure mootorita osta poleks tahtnudki. Just see annabki talle iseloomu. Seda enam veel prefeissliftina, sest feisslift on liiga moodne.
E55 AMG