Tundub, et auto leidis endale hea omaniku. Oli teine juba mõnda aega müügis, veetis pikka aega mu auto24 profiilis "lemmikute" all. See MB oli minu meelest väga soodsa hinnaga ning nägi päris viisakas välja, kuid ma suutsin endaga võidelda ning helistamist vältida. E 420 on veel põhimõtteliselt vana kooli tehnikaga, sama M119 oli ka W126 peal, ning neid ei tehtud väga palju võrreldes E 430-ga. Pealegi on pre-facelift minu hinnangul lahedam, oma püstise ninaga, vähem sportlikuma kerega, ning ei ole nii levinud.
W210 on küllaltki kehva mainega auto, kuid mulle meeldib. Minu E 200 oli küll võrrimootoriga ning üsnagi plank, kuid hästi hoitud isend, mis pakkus palju muretuid kilomeetreid. Olen kõikide sama ajastu konkurentidega sõitnud, ning W210-l on oma karakter - mis avaldub eriti siis, kui on vaja sõita pikka otsa.
Mõtlesin tookord, et kaks V8 mootoriga autot majapidamises oleks liiast. Ootan järgmisi postitusi. Võib-olla tegin suure vea.
Edu!
W210 on küllaltki kehva mainega auto, kuid mulle meeldib. Minu E 200 oli küll võrrimootoriga ning üsnagi plank, kuid hästi hoitud isend, mis pakkus palju muretuid kilomeetreid. Olen kõikide sama ajastu konkurentidega sõitnud, ning W210-l on oma karakter - mis avaldub eriti siis, kui on vaja sõita pikka otsa.
Mõtlesin tookord, et kaks V8 mootoriga autot majapidamises oleks liiast. Ootan järgmisi postitusi. Võib-olla tegin suure vea.
Edu!
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas