22-08-2018, 09:50 PM
nonii, tervist üle pika aja,
vahepeal sai ülevaatus ära tehtud, esimese korraga kahjuks ei läinudki üle, just enne ülevaatusele minekut süttis ABS tuli, ja üks tagapiduri voolik "paisub rõhuall", sai jupid vahetatud, ja uuesti mindud. Nüüd jumpsis seisupidur, aga pole hullu, tühja parklasse ja peale kruttima kruvikaga ja sai ka lõpuks see viga parandatud, ülejäänud oli kõik tipptopp.
nüüd viskas paar uuemat viga, armatuuri tuleb selline pilt vahetevahel sõiduajal ja ka kood selline nagu all oleval pildil
![[Pilt: 27675-39943501_2167764320173044_53314445...1472_n.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/27675-39943501_2167764320173044_5331444510566121472_n.jpg)
![[Pilt: 37877-kood_1.png]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/37877-kood_1.png)
kiire googeldamisega leidsin et mingisugune a9/1y1 klapp või solenoidi taoline asi vigatseb kompressori kyljes/lähedal?
äkki keegi teab paremini/on vahetanud isegi?
tagaots ise enesest maha ei vaju
![[Pilt: 72772-kood_2.png]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/72772-kood_2.png)
sellekohta otseseltsuurt midagi ei leidnud kiire googeldamisega, pole vist MB-ga samad koodid
anyway, kui kellegil tartu/võru kandis STAR lugejat siis andke märku, vöiks kunagi üle vilksata. näiteks tuleval nädalavahetusel olen tartus.
hetkel ainukesed asjad mis söitu häirivad on esiteks see et laiadel rehvidel 245 ees ja 275 taga sööb sisekülge, onuga rääkisin ja tal ühe nr vörra laiemad ja tal samaprobla aga rattad sõidavad sirgelt, sillastend tehtud, kuulnud olen et see pidavatki normaalne olema laiade rehvidega, küsimus ongi kas ka teie arvates? oletan et tavaline asi
teiseks, alumistel õõtsadel välimised puksid(see õõts millele toetub amort) on läbi(ime et ülevaatuselt läks läbi) ja oleks vaja vahetada ära aga kas keegi teab kuidas taga padjad tühjaks saab? kas on vaja STAR-iga midagi teha ennem või võib niisama kohe asja kallale asuda?
vahepeal sai ülevaatus ära tehtud, esimese korraga kahjuks ei läinudki üle, just enne ülevaatusele minekut süttis ABS tuli, ja üks tagapiduri voolik "paisub rõhuall", sai jupid vahetatud, ja uuesti mindud. Nüüd jumpsis seisupidur, aga pole hullu, tühja parklasse ja peale kruttima kruvikaga ja sai ka lõpuks see viga parandatud, ülejäänud oli kõik tipptopp.
nüüd viskas paar uuemat viga, armatuuri tuleb selline pilt vahetevahel sõiduajal ja ka kood selline nagu all oleval pildil
![[Pilt: 27675-39943501_2167764320173044_53314445...1472_n.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/27675-39943501_2167764320173044_5331444510566121472_n.jpg)
![[Pilt: 37877-kood_1.png]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/37877-kood_1.png)
kiire googeldamisega leidsin et mingisugune a9/1y1 klapp või solenoidi taoline asi vigatseb kompressori kyljes/lähedal?
äkki keegi teab paremini/on vahetanud isegi?
tagaots ise enesest maha ei vaju
![[Pilt: 72772-kood_2.png]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/72772-kood_2.png)
sellekohta otseseltsuurt midagi ei leidnud kiire googeldamisega, pole vist MB-ga samad koodid
anyway, kui kellegil tartu/võru kandis STAR lugejat siis andke märku, vöiks kunagi üle vilksata. näiteks tuleval nädalavahetusel olen tartus.
hetkel ainukesed asjad mis söitu häirivad on esiteks see et laiadel rehvidel 245 ees ja 275 taga sööb sisekülge, onuga rääkisin ja tal ühe nr vörra laiemad ja tal samaprobla aga rattad sõidavad sirgelt, sillastend tehtud, kuulnud olen et see pidavatki normaalne olema laiade rehvidega, küsimus ongi kas ka teie arvates? oletan et tavaline asi
teiseks, alumistel õõtsadel välimised puksid(see õõts millele toetub amort) on läbi(ime et ülevaatuselt läks läbi) ja oleks vaja vahetada ära aga kas keegi teab kuidas taga padjad tühjaks saab? kas on vaja STAR-iga midagi teha ennem või võib niisama kohe asja kallale asuda?
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.