17-05-2018, 06:29 PM
nonii, teeks ka väikese uuenduse, kokkuvõtva, postituse autost ülepikaja, mis vahepeal tehtud.
enda tarbeks kirjutan kõik vajalikud asjad üles.
nüüdseks ostuhetkest alates läbi sõidetud peaaegu 20500 km, ja olen autoga väga rahul, elektroonika osalt töötab enamvähem ikka kõik enda arust, pole asja mis errorit viskaks, kütusekulu ka antud ajapeale, arvuti järgi 8,4l/100km ,mille keskmiseks kiiruseks tulnud 38km/h,
mõõtsin arvutijärgi ka kütte kulut trassipeal sõitmisel, tallinnast väljasöites resettisin tripika ära ja Antslasse jöudes oli kuluks arvuti järgi 5.8l/100km, paari vahepeatusega, enne esimest vahepeatust oli 5.5-5.6,
olen ka linnas suutnud sõita nii et kytusekulu jääb sinna 9-10 vahele aga kuna meeldib rohkem gaasi vajutada siis enamjaolt jääb sinna 12-13 kanti.
enamjaolt sellised sõidud kus ajaliselt linna sõitu rohkem jääb kulu ikka 7.5-8.5 kanti.
kirjutan siis kokkuvõtlikult üles, mis tehtud kogu selle auto omamise ajal(loetlen ka mõned need mis juba eelmistes postitustes mainitud)
*parkimis andureid 4 tk vahetatud.(mõni ees,mõni taga)
*parempoolne esimene alumine õõts.
*juhipoolne tagumine ABS sensor ja magnet rõngas
*käigukasti juhtplaat ja sonnax-i Master Overlap Control Valve Sleeve Kit
*öli vahetus sai tehtud, kuna DPF puudub sai pandud sisse 229.50 specsiga castroli öli mis andis järgmiseks vahetusvälbaks 20000km antud auto service järgi, kuigi Mercedes-Benz enda andmed ütlevad 30000km.
*19" veljed koos uute 275/30R19 rehvidega(tagumised)
millegipärast hetkel rohkem ei meenugi midagi
Kirjutame siis probeelmid ka mis hetkel on
*abs viga taga parempoolse rattaga, arvatavasti vahetab uuesti magnetrõnga ära.
- See sellise huvitava jutuga viga, nimelt 28 aprill käisin ülevaatusel, enne seda töötas ilusti kõik ja just nädal enne ülevaatusele minekut hakkas viskama vahel ABS tuld ette, veakood alati kustus ära kas siis arvutiga vöi kui seisis mingiaeg.
Kui lugesin andmeid livena siis tundus sama probleem kui enne magnetrõnga vahetust, kiirus viskas vahepeal.
Mõtlesin siis et kui ei jõua enne ülevaatust korda teha siis ehk õnnestub kood kustutada ära ülevaatuse uksetaga(väikselkiirusel nagu ülevaatust tehakse ei visanud koodi(30kmh+ viskas). Muidugi käisin ka vanaemal külas kes elab lõunas Antsla kandis, ja Tallinnast Võrru sõites viskas püsiva koodi sisse mis ei kustunud enam ära ja NÖ "lülitas anduri välja"(näitaks 0 koguaeg) ja pidin kahjuks terve tee jalal toimival püsikal söitma, ülevaatuselt läbi ei läinud, sai suundutud tagasi kodupoole.
Nüüd eelmisel nädalal sai ju põhimõtteliselt 2 nädalat söita ja lihtsalt ükshetk koolitusele sõites hommikul avastasin et ABS tuli enam ei põlegi.
vahepeal küll visanud ABS tuld aga mitte nii tihti kui ennem, mõni üksik kord. Tunne nagu ise parandas ennast ära![Eusa_dance Eusa_dance](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_dance.gif)
-mis vahetusse lähevad
*tagumine parem pidurivoolik
*piduriklotsid esimesed ja seisupidur
*kui kasti töö peaks halvemaks minema ja tollel hetkel rahaline seis võimaldab siis viskan ka kasti ümber.
hetkel töötab kast enamvähem hästi isegi, vahel küll uimab 2->3 vahetus või pigem isegi öelda et TCC peale panek sellel vahetusel kestab kuidagi kauem
tuuningu mõttes tahaks teha järgmisi asju, pigem välimuse parandamine kui tuuning
*esiotsa mingi 1-3cm alla poole, selleks muidugi vaja kas uusi amorte, madaldusvetrusid või vaesemehe tuunig ehk relakaga vedrud lyhemaks mida kindlasti tegema ei hakka. Kuna amordid korras siis ei hakka sellepärast uusi reguleeritavaid amorte ostma(hetke uurimise järgi praeguseid ei saa regullida), jääb tulevikku
*amg stange. ja ka sellel vahetuse asi pigem selles et nii kaua kuni orig. stange korras, ei hakka vahetama.
enda tarbeks kirjutan kõik vajalikud asjad üles.
nüüdseks ostuhetkest alates läbi sõidetud peaaegu 20500 km, ja olen autoga väga rahul, elektroonika osalt töötab enamvähem ikka kõik enda arust, pole asja mis errorit viskaks, kütusekulu ka antud ajapeale, arvuti järgi 8,4l/100km ,mille keskmiseks kiiruseks tulnud 38km/h,
mõõtsin arvutijärgi ka kütte kulut trassipeal sõitmisel, tallinnast väljasöites resettisin tripika ära ja Antslasse jöudes oli kuluks arvuti järgi 5.8l/100km, paari vahepeatusega, enne esimest vahepeatust oli 5.5-5.6,
olen ka linnas suutnud sõita nii et kytusekulu jääb sinna 9-10 vahele aga kuna meeldib rohkem gaasi vajutada siis enamjaolt jääb sinna 12-13 kanti.
enamjaolt sellised sõidud kus ajaliselt linna sõitu rohkem jääb kulu ikka 7.5-8.5 kanti.
kirjutan siis kokkuvõtlikult üles, mis tehtud kogu selle auto omamise ajal(loetlen ka mõned need mis juba eelmistes postitustes mainitud)
*parkimis andureid 4 tk vahetatud.(mõni ees,mõni taga)
*parempoolne esimene alumine õõts.
*juhipoolne tagumine ABS sensor ja magnet rõngas
*käigukasti juhtplaat ja sonnax-i Master Overlap Control Valve Sleeve Kit
*öli vahetus sai tehtud, kuna DPF puudub sai pandud sisse 229.50 specsiga castroli öli mis andis järgmiseks vahetusvälbaks 20000km antud auto service järgi, kuigi Mercedes-Benz enda andmed ütlevad 30000km.
*19" veljed koos uute 275/30R19 rehvidega(tagumised)
millegipärast hetkel rohkem ei meenugi midagi
Kirjutame siis probeelmid ka mis hetkel on
*abs viga taga parempoolse rattaga, arvatavasti vahetab uuesti magnetrõnga ära.
- See sellise huvitava jutuga viga, nimelt 28 aprill käisin ülevaatusel, enne seda töötas ilusti kõik ja just nädal enne ülevaatusele minekut hakkas viskama vahel ABS tuld ette, veakood alati kustus ära kas siis arvutiga vöi kui seisis mingiaeg.
Kui lugesin andmeid livena siis tundus sama probleem kui enne magnetrõnga vahetust, kiirus viskas vahepeal.
Mõtlesin siis et kui ei jõua enne ülevaatust korda teha siis ehk õnnestub kood kustutada ära ülevaatuse uksetaga(väikselkiirusel nagu ülevaatust tehakse ei visanud koodi(30kmh+ viskas). Muidugi käisin ka vanaemal külas kes elab lõunas Antsla kandis, ja Tallinnast Võrru sõites viskas püsiva koodi sisse mis ei kustunud enam ära ja NÖ "lülitas anduri välja"(näitaks 0 koguaeg) ja pidin kahjuks terve tee jalal toimival püsikal söitma, ülevaatuselt läbi ei läinud, sai suundutud tagasi kodupoole.
Nüüd eelmisel nädalal sai ju põhimõtteliselt 2 nädalat söita ja lihtsalt ükshetk koolitusele sõites hommikul avastasin et ABS tuli enam ei põlegi.
vahepeal küll visanud ABS tuld aga mitte nii tihti kui ennem, mõni üksik kord. Tunne nagu ise parandas ennast ära
![Eusa_dance Eusa_dance](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_dance.gif)
-mis vahetusse lähevad
*tagumine parem pidurivoolik
*piduriklotsid esimesed ja seisupidur
*kui kasti töö peaks halvemaks minema ja tollel hetkel rahaline seis võimaldab siis viskan ka kasti ümber.
hetkel töötab kast enamvähem hästi isegi, vahel küll uimab 2->3 vahetus või pigem isegi öelda et TCC peale panek sellel vahetusel kestab kuidagi kauem
tuuningu mõttes tahaks teha järgmisi asju, pigem välimuse parandamine kui tuuning
*esiotsa mingi 1-3cm alla poole, selleks muidugi vaja kas uusi amorte, madaldusvetrusid või vaesemehe tuunig ehk relakaga vedrud lyhemaks mida kindlasti tegema ei hakka. Kuna amordid korras siis ei hakka sellepärast uusi reguleeritavaid amorte ostma(hetke uurimise järgi praeguseid ei saa regullida), jääb tulevikku
*amg stange. ja ka sellel vahetuse asi pigem selles et nii kaua kuni orig. stange korras, ei hakka vahetama.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.