27-03-2018, 01:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-03-2018, 09:40 AM ja muutjaks oli siim_sipsaka.)
4 kuud on möödus aias keevitust oodates.
Täna käisin vaatamas, mis on avastatud ja mida on tehtud. Etteruttavalt siis nüüd tean, mida mõeldakse ütluse all "Mercedes hakkab roostetama seest välja poole".
4 kuud oli ta ootel tööde järjekorras ja üldse pidas talvepuhkust. Kahju küll, et parklas. Õnneks soola see tali talle ei pakkunud ja nüüd kui kere lahti on saab kõik korda.
Väljast igati viks auto avanes nagu halvaks läinud üllatusmuna. Minu rahustuseks öeldi, et Mercedesel on vähemalt materjali, kuhu keevitada. Japsidel see puudub ja keevitades sulab olemasolevagi pisku eest ära Loodame, et siis on ikka kuhu keevitada.
Esimese soojaga pandi kirja tagakaared ja üks esitiib. Lahti võttes selgus, et on vaja mõlemad tiivad ees vahetada. Samuti esi-põll. See oli "tehtud" nikerdis, mis isenest uue osana tellides maksab täna ainult 15€. Kas oli siis "meistrimeestel" vaja seda omal ajal ise tegema hakata? Ju siis polnud võtta
Nimekirja lisandusid ka mõned põranda "luugid", tagumise/esimese stange tagune, tagakoopas mõned kohad ja uste alumised ääred. Kõik muu on veel mõeldav aga kui tehti soovitus vahetada välja kõik uksed siis jäin nõutuks. Antud juhul pole neid korralikke enam nii kerge saada, samal ajal jäädes normaalsesse eelarvesse. Kui ei leia siis saab uste alumised ääred uued teha. Kui põhja keevitusega jõutakse ühele poole saab mõelda, mis saab nende ustega..
Fakt on aga see, et taganemisteed ei ole ja korda ta peab saama
Täna käisin vaatamas, mis on avastatud ja mida on tehtud. Etteruttavalt siis nüüd tean, mida mõeldakse ütluse all "Mercedes hakkab roostetama seest välja poole".
4 kuud oli ta ootel tööde järjekorras ja üldse pidas talvepuhkust. Kahju küll, et parklas. Õnneks soola see tali talle ei pakkunud ja nüüd kui kere lahti on saab kõik korda.
Väljast igati viks auto avanes nagu halvaks läinud üllatusmuna. Minu rahustuseks öeldi, et Mercedesel on vähemalt materjali, kuhu keevitada. Japsidel see puudub ja keevitades sulab olemasolevagi pisku eest ära Loodame, et siis on ikka kuhu keevitada.
Esimese soojaga pandi kirja tagakaared ja üks esitiib. Lahti võttes selgus, et on vaja mõlemad tiivad ees vahetada. Samuti esi-põll. See oli "tehtud" nikerdis, mis isenest uue osana tellides maksab täna ainult 15€. Kas oli siis "meistrimeestel" vaja seda omal ajal ise tegema hakata? Ju siis polnud võtta
Nimekirja lisandusid ka mõned põranda "luugid", tagumise/esimese stange tagune, tagakoopas mõned kohad ja uste alumised ääred. Kõik muu on veel mõeldav aga kui tehti soovitus vahetada välja kõik uksed siis jäin nõutuks. Antud juhul pole neid korralikke enam nii kerge saada, samal ajal jäädes normaalsesse eelarvesse. Kui ei leia siis saab uste alumised ääred uued teha. Kui põhja keevitusega jõutakse ühele poole saab mõelda, mis saab nende ustega..
Fakt on aga see, et taganemisteed ei ole ja korda ta peab saama