13-03-2018, 05:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-01-2020, 10:01 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(13-03-2018, 04:56 PM)Oliver.L Kirjutas: Küsin ühe lihtsa ja lolli küsimuse - kas see 100Ah aku on Daimleri poolt ette nähtud sinna või on see omaalgatus? Äkki genekas ei suudagi nii suurt akut täis laadida ja hoiabki teda seal 75-80% laetuse juures..
Ei ole loll küsimus Sinu poolt, kuna Sul on tark auto.
Minu punnsilm on nii loll, et tema ei tohiks küll aku vahetamisest midagi teada.
EDIT. Asja kinnitasid mitu mersude suguelu tundvat inimest: 210 ei vaja arvutiga aku vahetamist
"Kolmeliitrisel turbodiislil" käib tõesti 95 Ah aku. Õnneks mitte AGM.
Ja mis puudutab "liiga suure aku probleemi" siis vahet ei ole, kui suurest tünnist vett võetakse - lihtsalt uuesti täis saamiseks peab nire kauem voolama. Nii ka akuga: kuniks genekas suudab pardapinget (V!) hoida, saab iga aku lõpuks täis. Ainus murekoht liiga suure akuga (ja see peab olema siis kordades suurema mahutavusega, mitte 1x% suurem) on väga suur laadimisvoolu tugevus (A!) saata loojakarja geneka või uuematel autodel laadimisahelasse paigaldatud "tarkuse".