13-03-2018, 04:21 PM
(13-03-2018, 02:35 PM)erkilo Kirjutas: ...
Mis sul üldse mureks on selle laadimisega, kui need nullkomaüks midagi pinge langust välja arvata?
...
Ehk amprid loevad ikka ka veidi, kuigi jah, nende puudus väljendub ka voltides. Kui suur sul laadimispinge geneka klemmidelt mõõdetuna on?
Lõpust alustades - geneka laadimispinge selgub nädalavahetusel, kui pääsen kanalile. Ülevalt minu käbarad ligi ei mahu. Lisasoojendi klemmplaadilt mõõtes on 14,10V. See on esimene Minu multimeeter eksib 14 V juures 0,02 V üles.
Probleemiks on 30+ km sõitudega mitte lõpuni täis laaditav aku. Ehk sügisel ostetud 100 Ah aku ei saa täis, vaid vajas miinuskraadidel iganädalast lisalaadimist.
Eelmine aku vajas samamoodi iganädalast lisalaadimist kogu aeg. Aga ma kahtlustasin vooluleket, mida viimased mõõtmised ei näita. Seega jäävad sõelale laadimispinge, mida ei saa piisavaks lugeda ja rikutud aku. Arvestades pidevat alalaadimist, siis see tundmatu tootja aku on tõenäoliselt küpse küll. Peamise põõna pani kütuse allavajumisest tingitud raske käivitus, kui auto seisis üle nelja päeva. Neid kordi ikka kogunes, kus käivitusi oli vaja mitte kaks, vaid pigem neli... Ja neljandal korral oli juba selgelt kuulda, et hakkas otsa lõppema see vool.
Kingsepa värk