13-03-2018, 12:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-03-2018, 12:21 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Nii ja naa.
0,1 V tuli juurde, kui sai abivoolu mutri sild puhtaks tehtud. Seal all oli niiskus korroloomale pisikese pesa teinud.
Nüüd on aku klemmidel 13,9x V. Mida on vähe. 0,1x V jääb kaduma teekonnal esimese ühenduspesa ja mainitud silla vahel.
Juhi jalgade aluse läbiviigu lammutamiseni ei ole veel jõudnud. Selleks tuleb kogu vasak põhjamatt välja tõsta. Jälle üks miinus näoopile Eelmise sajandi punnsilmal käis põhjamatt eraldi välja. Nüüd tuleb kogu vaip maha monteerida. Ja pärast tagasi.
Samas skeemi järgi seda lammutamist vaja ei olegi, kuna laadimist ju polegi rohkem, kui 14,1V. Aga peaks olema 14,3 V.
Ma ei ole veel uurinud, kas teoorias on vedelikjahutusega genekal pingeregulaatori vahetamine ilma genekat maha võtmata reaalselt tehtav või on selleks vaja palgata günekoloog...
Ühesõnaga, loomkatse jätkub.
0,1 V tuli juurde, kui sai abivoolu mutri sild puhtaks tehtud. Seal all oli niiskus korroloomale pisikese pesa teinud.
Nüüd on aku klemmidel 13,9x V. Mida on vähe. 0,1x V jääb kaduma teekonnal esimese ühenduspesa ja mainitud silla vahel.
Juhi jalgade aluse läbiviigu lammutamiseni ei ole veel jõudnud. Selleks tuleb kogu vasak põhjamatt välja tõsta. Jälle üks miinus näoopile Eelmise sajandi punnsilmal käis põhjamatt eraldi välja. Nüüd tuleb kogu vaip maha monteerida. Ja pärast tagasi.
Samas skeemi järgi seda lammutamist vaja ei olegi, kuna laadimist ju polegi rohkem, kui 14,1V. Aga peaks olema 14,3 V.
Ma ei ole veel uurinud, kas teoorias on vedelikjahutusega genekal pingeregulaatori vahetamine ilma genekat maha võtmata reaalselt tehtav või on selleks vaja palgata günekoloog...
Ühesõnaga, loomkatse jätkub.