06-03-2018, 09:57 PM
Kuna talv andis järele, oli täna võimalik jälitada kadumalänud volte. Täpsemalt on laadimine pidevalt 13,8 V ja sellest jääb aku elushoidmiseks väheks praeguse ilmaga.
Massid on korras, auto tarbimine unes kenasti <50 mA. Ehk probleem on kas genekas (mis oleks valus) või juhtmestikus (mis on tüütu).
Järgmised kahtlusalused on elektrikütteseadise klemmplaat, millele geneka voolujuhe kõigepealt läheb, siis abivooluklemmi pesa, kust seesinane vool peaks läbi jalutama ning siis kolmandana juhi parema jala all elunev põhijaotusklemm X4. Näis, kas leiame kadunud voldid üles.
Igatahes kütteseadise klemmplaadil oli kenasti 14,2 V olemas.
Massid on korras, auto tarbimine unes kenasti <50 mA. Ehk probleem on kas genekas (mis oleks valus) või juhtmestikus (mis on tüütu).
Järgmised kahtlusalused on elektrikütteseadise klemmplaat, millele geneka voolujuhe kõigepealt läheb, siis abivooluklemmi pesa, kust seesinane vool peaks läbi jalutama ning siis kolmandana juhi parema jala all elunev põhijaotusklemm X4. Näis, kas leiame kadunud voldid üles.
Igatahes kütteseadise klemmplaadil oli kenasti 14,2 V olemas.
