17-01-2018, 04:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-01-2018, 04:12 PM ja muutjaks oli Filjar.)
(16-01-2018, 08:24 PM)Alkohoolik Kirjutas: nonii, nyyd siis tuli esimene söitmist takistav viga autosse, nimelt kast viskas peale 30km söitu limp home mode peale.
lykkasin siis mingisuguse odava diagnostiga kylge, (delphi 2015 r3, autocom seadmega) diagnostiga seadme taha, veakoodideks näitab endiselt tagumine vasak abs andur, vahelharva viskas ka parempoolse anduri veaks, rohkem vigu ei näita see vähemalt, yritan ka midagi kövemat saada lähiajal,
hakkasin siis live andmeid lugema, panin köik kiiruse andmed järjest jooksma ekraanile
nii, ja nimelt alguses viskas OUTPUT SHAFT SPEED-i a.la 800-1200 pealt 6600+ rpm peale ja ja samas ka front ja rear axle speed löi 299kmh peale, siis ka kohe arvuti näitas et limp home - yes ja siis jäi 3s käik sisse, proovisin mitu korda, kuniks juhtus nii et outshaft speed jäi nulliks ja samas ka rear axle speed näitab 0, pole veel abs seadmetest rataste kiirust vörrelnud,
saab kasutada aind 1 ja teist käiku, olenevalt kas on C vöi S peal kast, ja ei näita vähemalt limp mode oleks peal sest siis ei vahetaks käike ju,
oli ka koht kus pidin rohkem kiirendama ja yle 85 umbes ( vöi see aeg kuni isegi sund 2 peal vahetab 3 peale) vahetab ise 3nda peale, aga samas kui kiirus langeballa 80 siis vahetab tagasi 2 käigu,
vast saab mingit aimu mida yritan seletada agayhe artikli leidsin kus mainiti output shaft speedi ja seal ka öeldi et contuctor plate peab vahetama, kuna oletan et aju ei saa output shafti kiirust kätte siis ta ei tea kuna vahetama peaks, nii siis kysib ka siit yle enne kui tellin uue, kuna mujal räägitakse aind speed sensoristest mis plaadi kyljes on ja nendekohta artikleid tohhuijaa
oskab keegi kinnitada et contuctor plate on öige osa mis vaja vahetada ?, abs sensor läheb ka muidugi see nädal vahetusse kohe kui saksast jöuab.
Tere! Ega sa juhuslikult hiljaaegu auto all ei käinud ja käimari pistikut kinni keeranud/vahetanud? Meil juhtus näiteks analoogne juhtum kus pistik sai liialt tugevalt kinni keeratud, see omakorda väänas conductor plate vahel olevad traadid pesadest välja ja omavahel kokku. Mure antud juhul tähendas ainult 1 käiguga sõitu, seda nii S ja C puhul. Probleem sai lahendatud conductor plate lahtivõtmist. Seal plaadil on sellisel pruunikad punnid, mis hoiavad seda omavahel koos. Panime kõik need traadid pesadesse tagasi ja asi uuesti kokku. OBD´ga kustutasime vea ja etskae, käimar töötas jälle...Arvan, et sul oleks targem ikka OBD külge kruvida ja veateadet otsida. Kui abi vajad, siis mul korralikum OBD käest võtta ja võin aidata. Saatsin privasse oma kontaktid. Terv!