12-12-2017, 01:34 PM
Salongi radika vahetamine - Töö, mida ei soovita vaenlaselegi - seega tuli ise teha.
Mõnda aega on olnud teemas vaikus, kuid tasapisi toimus siiski auto kallal nokitsemine. Jahedaks muutunud sügise ilmad ei lasknud külma salongiga pikalt sõita. Nii läks tegemiseks. Armatuur tuli võtta maha ja teadupärast koos kogu kütteseadmega. Armatuur käis üpriski kergelt maha. Vist oma 4 mutikat. Muidugi enne kõike kogu keskkonsooli nupustik ja näidikute plokk mida sinna sisse ei lugenud. Rool samuti eest ja nõnda ta välja tuli.
![[Pilt: IMG_20171025_183514_416.jpg]](https://valgemercedes.ee/wp-content/uploads/2017/11/IMG_20171025_183514_416.jpg)
Edasi polnud salongi vaade kiita ja tõdemus et tuleb edasi "kaevata" oli tõsiasi, millest ei saanud ei üle ega ümber. Keskkonsool, mis on kinni nii istmete vahel kui ka ees vajas päris suurt sikutamist. Seal juurde on aga ebameeldivad reguleerimise trossid suunaga kapoti alla kuumakraadisesse. Aga lõpuks ta ära tuli ja juba oli märgata sügavuses salongi radikat. Küttemoodul oli mitme vitsaga veel kinni aga ära ta lõpuks ikka tuli. Esmapilgul tundus kõik tibens ja tekkis kahtlus, kas jahutusvedeliku leke oli ikka radikast tingitud. Kui korpuse lahti võtsin sai see fakt kinnitust - Radika alumine osa oli lekkinud päris tõsiselt. Viga näis selles, et radika põhi oli lahti paisunud.
![[Pilt: IMG_20171106_223930.jpg]](https://valgemercedes.ee/wp-content/uploads/2017/11/IMG_20171106_223930.jpg)
![[Pilt: IMG_20171025_205015.jpg]](https://valgemercedes.ee/wp-content/uploads/2017/11/IMG_20171025_205015.jpg)
![[Pilt: IMG_20171025_215301.jpg]](https://valgemercedes.ee/wp-content/uploads/2017/11/IMG_20171025_215301.jpg)
Viga näis selles, et radika põhi oli lahti paisunud.
![[Pilt: IMG_20171028_192746.jpg]](https://valgemercedes.ee/wp-content/uploads/2017/11/IMG_20171028_192746.jpg)
Uus radikas tuli kohale Alvadist. Kuskilt mujalt seda saada ei õnnestunud. Kes vähegi pakkus siis tellimisaeg oli 2 kuud, mis tähendab pigem, et ei ole saada. Erinevusest sain aru siis kui olin mõlemad radikad kõrvuti pannud. Nimelt külje peal olid uuel nn kõrvad, mis segasid tiba korpusesse mahtumist. Vajas natuke leiutamist aga kokku ta lõuks ikkagi läks.
![[Pilt: IMG_20171101_191301.jpg]](https://valgemercedes.ee/wp-content/uploads/2017/11/IMG_20171101_191301.jpg)
![[Pilt: IMG_20171102_164328.jpg]](https://valgemercedes.ee/wp-content/uploads/2017/11/IMG_20171102_164328.jpg)
Nüüd on ta taas selline nagu peab.
![[Pilt: IMG_20171116_153719.jpg]](https://valgemercedes.ee/wp-content/uploads/2017/11/IMG_20171116_153719.jpg)
Kokku läks siin seda närvikulukat, ebameeldivat tööd pea 3 nädala õhtutundide jagu. Nüüd mõistan, miks paljud autod on seisma jäänud just tänu salongiradika rikkele. Võibolla polnud ka see w123 omal ajal erand. Õnnelikuks uueks omanikuks loen ma ennast siiski.
Pikemat aega ootasin ma talveaega, kuhu keretööd planeeritud olid. Vahepeal juhtus asjaolusid, mis antud tööd edasi lükkasid. Praegu on ta aga keevituse järjekorras, kus selgub millisest keevituse mastaabist juttu tuleb teha. Antud juhul tundus minule rooste olevat ainult tagasilla osas ja koobaste sisekülgedel/äärtel. Soovin aga autole anda võimaluse jääda püsima veel aastateks. Vaatame ja ootame![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
Mõnda aega on olnud teemas vaikus, kuid tasapisi toimus siiski auto kallal nokitsemine. Jahedaks muutunud sügise ilmad ei lasknud külma salongiga pikalt sõita. Nii läks tegemiseks. Armatuur tuli võtta maha ja teadupärast koos kogu kütteseadmega. Armatuur käis üpriski kergelt maha. Vist oma 4 mutikat. Muidugi enne kõike kogu keskkonsooli nupustik ja näidikute plokk mida sinna sisse ei lugenud. Rool samuti eest ja nõnda ta välja tuli.
![[Pilt: IMG_20171025_183514_416.jpg]](https://valgemercedes.ee/wp-content/uploads/2017/11/IMG_20171025_183514_416.jpg)
Edasi polnud salongi vaade kiita ja tõdemus et tuleb edasi "kaevata" oli tõsiasi, millest ei saanud ei üle ega ümber. Keskkonsool, mis on kinni nii istmete vahel kui ka ees vajas päris suurt sikutamist. Seal juurde on aga ebameeldivad reguleerimise trossid suunaga kapoti alla kuumakraadisesse. Aga lõpuks ta ära tuli ja juba oli märgata sügavuses salongi radikat. Küttemoodul oli mitme vitsaga veel kinni aga ära ta lõpuks ikka tuli. Esmapilgul tundus kõik tibens ja tekkis kahtlus, kas jahutusvedeliku leke oli ikka radikast tingitud. Kui korpuse lahti võtsin sai see fakt kinnitust - Radika alumine osa oli lekkinud päris tõsiselt. Viga näis selles, et radika põhi oli lahti paisunud.
![[Pilt: IMG_20171106_223930.jpg]](https://valgemercedes.ee/wp-content/uploads/2017/11/IMG_20171106_223930.jpg)
![[Pilt: IMG_20171025_205015.jpg]](https://valgemercedes.ee/wp-content/uploads/2017/11/IMG_20171025_205015.jpg)
![[Pilt: IMG_20171025_215301.jpg]](https://valgemercedes.ee/wp-content/uploads/2017/11/IMG_20171025_215301.jpg)
Viga näis selles, et radika põhi oli lahti paisunud.
![[Pilt: IMG_20171028_192746.jpg]](https://valgemercedes.ee/wp-content/uploads/2017/11/IMG_20171028_192746.jpg)
Uus radikas tuli kohale Alvadist. Kuskilt mujalt seda saada ei õnnestunud. Kes vähegi pakkus siis tellimisaeg oli 2 kuud, mis tähendab pigem, et ei ole saada. Erinevusest sain aru siis kui olin mõlemad radikad kõrvuti pannud. Nimelt külje peal olid uuel nn kõrvad, mis segasid tiba korpusesse mahtumist. Vajas natuke leiutamist aga kokku ta lõuks ikkagi läks.
![[Pilt: IMG_20171101_191301.jpg]](https://valgemercedes.ee/wp-content/uploads/2017/11/IMG_20171101_191301.jpg)
![[Pilt: IMG_20171102_164328.jpg]](https://valgemercedes.ee/wp-content/uploads/2017/11/IMG_20171102_164328.jpg)
Nüüd on ta taas selline nagu peab.
![[Pilt: IMG_20171116_153719.jpg]](https://valgemercedes.ee/wp-content/uploads/2017/11/IMG_20171116_153719.jpg)
Kokku läks siin seda närvikulukat, ebameeldivat tööd pea 3 nädala õhtutundide jagu. Nüüd mõistan, miks paljud autod on seisma jäänud just tänu salongiradika rikkele. Võibolla polnud ka see w123 omal ajal erand. Õnnelikuks uueks omanikuks loen ma ennast siiski.
Pikemat aega ootasin ma talveaega, kuhu keretööd planeeritud olid. Vahepeal juhtus asjaolusid, mis antud tööd edasi lükkasid. Praegu on ta aga keevituse järjekorras, kus selgub millisest keevituse mastaabist juttu tuleb teha. Antud juhul tundus minule rooste olevat ainult tagasilla osas ja koobaste sisekülgedel/äärtel. Soovin aga autole anda võimaluse jääda püsima veel aastateks. Vaatame ja ootame
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)